Connect with us

Afaceri

Ce poartă bucătarul șef în husa sa de tip roll ?

Published

on

Având un set de cuțite pe care le cunoașteți și le iubiți vă va face întotdeauna să vă simțiți mai în largul vostru atunci când sunteți în bucătărie. Utilizarea cuțitelor preferate vă va ajuta să rămâneți calm și în control în timp ce vă pregătiți masa.

Geanta de cuțit este esențială indiferent dacă sunteți de catering un eveniment sau de divertisment oaspeți. Pentru a păstra și transporta cuțitele în siguranță, veți avea nevoie de o pungă sau o carcasă. O husă de cuțite bună poate păstra lamele în condiții de siguranță în timp ce, de asemenea, oferind spațiu suplimentar pentru lucruri cum ar fi o tweezer, răzătoare, racletă, alimente sau termometru de carne, o pereche de foarfece, și un decojitor de fructe.

Dimensiunile și capacitatea sunt două dintre cele mai importante aspect de care ar trebui să ținți cont înainte de a face o achiziție. Toate cutitele si echipamentele necesare ar trebui să se încadreze în husa pentru cuțite. În plus, veți avea nevoie de o mulțime de buzunare pentru a se potrivi diferitelor forme și lungimi ale uneltelor dvs.

De asemenea, vă va ajuta dacă sunteți în căutarea unei pungi cu buzunare suplimentare pentru orice alte accesorii pe care le puteți avea. Acest lucru ar putea fi buzunare suplimentare cu fermoar sau, poate, un spațiu pentru un șorț. În cele din urmă, alegeți o pungă de cuțit simplu, dacă sunteți doar noțiuni de bază și aveți o colecție mică cuțite, și ar trebui să aibă suficiente sloturi și buzunare pentru a deține toate necesitățile dumneavoastră.

Ce purtați într-o usă de cuțite?

Instrumentele bucătarilor pot diferi dintr-o varietate de motive. Totul, de la ceea ce se gătește până la locul în care vei lucra. Fiecare dintre acești factori ar putea modifica radical ceea ce un bucătar dorește și are nevoie în orice moment.

Chiar dacă aveți instrumentele convenționale cu voi tot timpul, este totuși o idee bună să vă gândiți la ce instrumente veți avea nevoie în funcție de bucătăria în care vă aflați. Lucrul la un restaurant necesită echipamente specializate și o varietate de sarcini pe care s-ar putea să nu le găsiți într-o bucătărie de acasă.

Ce ar trebui să fie în geanta unui bucătar?

Chef’s Knife

În cazul în care un bucătar poate folosi doar un cuțit pe singuratic sale, un bine-a făcut 8-inch Chef’s Knife este o alegere bună. Atunci când aveți îndoieli, păstrarea uneia în geanta de bucătar este o idee bună.

Paring cuțit

Într-un restaurant, un cuțit de paring este folosit pentru tăieturi mai precise în timpul pregătirii mesei. Acesta oferă unui bucătar flexibilitatea și agilitatea de care are nevoie într-o bucătărie de restaurant. Este, de asemenea, cunoscut printre bucătari ca fiind unul dintre cele mai versatile cuțite. Orice bucătar sau bucătar calificat acasă vă va spune că având doar un cuțit de paring bun elimină nevoia de diverse cuțite.

Foarfece

Deși foarfecele nu pot fi un instrument standard într-o bucătărie de uz casnic, ele cu siguranță pot fi esențiale într-o bucătărie de restaurant. Veți avea nevoie de o pereche care poate devein creveți și tăia coji de crustacee, precum și o pereche care poate tăia ierburi, hârtie pergament și tifon.

Tirbușon

Gătitul folosind ingrediente high-end este o parte a lucrului la un restaurant (sau pentru o anumită adunare sau ocazie). Acest lucru înseamnă că veți fi aproape sigur utilizarea vinului ca o componentă, și veți avea nevoie de o modalitate rapidă de a deschide sticle. Ca urmare, mulți bucătari au un tirbușon în orice moment.

Spatulă offset

A avea o spatulă subțire offset pentru bucătarii din restaurante care lucrează cu prăjituri, pâine sau alte feluri de mâncare delicate este ca și cum ai avea un al șaselea deget. Este esențial să ridicați mâncarea de dedesubt și să o mutați în siguranță fără a vă îndoi sau a vă rupe vasul. Păstrarea un pic spatula offset în kit-ul bucătarului dumneavoastră, în jur de patru-cinci centimetri lungime, poate face o diferență într-o masă bine prezentat pentru un client.

Cum faci ambalaj dintr-o husă de cuțite?

Elementele esențiale de care aveți nevoie într-o husă de cuțite sunt cuțitele esențiale pentru a pregăti ingredientele. Dacă aveți mai mult spațiu în husa de cuțite, puteți adăuga întotdeauna câteva elemente mai mult la acesta, care sunt la fel de importante ca cuțite.

Dacă lucrați ca bucătar de restaurant, căutați, fără îndoială, întotdeauna modalități noi și mai rapide de a vă pregăti mesele. O mandolină este un exemplu de instrument care poate satisface această cerere. În plus, este ideal pentru utilizarea într-o bucătărie de restaurant unde multe legume trebuie tocate uniform.

Mai degrabă decât un cuțit, o mandolină poate face tăieturi delicate și chiar pe orice legumă. Prin urmare, o mandolină este vitală pentru procedura de pregătire a unui bucătar atunci când lucrează într-o bucătărie de restaurant. Chiar dacă unele sunt mai lungi în formă, ele se vor potrivi în cele mai multe genți bucătari „.

Clienții anticipează un pic de zing în plus la masa lor atunci când lucrează într-un restaurant. Ca urmare, o răzătoare microplană este o altă piesă esențială a echipamentului. Acest element real va oferi că ultima pată de aroma la fiecare masă înainte de a ieși la client, de la lamaie la ghimbir la usturoi. O răzătoare Microplane este ușor de depozitat în geanta oricărui bucătar datorită designului său plat lung. Fie unul dintre buzunarele cuțitului, fie husa de ustensilă va fi suficientă.

Husele de cuțite protejează cuțitele?

 

O husă de cuțite roll vă va oferi suficient spațiu pentru a transporta fiecare cuțit în fanta sa. O rolă mai mare oferă mai mult spațiu pentru toate instrumentele dvs., protejând în același timp cuțitele. Când transportați cuțitele, veți avea nevoie de o genată suficient de mare pentru a le proteja de atingere. Acest lucru va împiedica lamele să se lovească între ele, ceea ce ar putea dăuna cuțitelor sau le-ar putea face să se degradeze prematur. Amintiți-vă – marginile cuțite „se  pliază spre interior, ceea ce provoacă tocirea.

Veți avea mai mult spațiu pentru a manipula cuțitele cu o capacitate mai mare. Claritatea cuțitelor poate fi afectată dacă acestea se întâlnesc cu marginile buzunarelor în timp ce sunt ținute. De asemenea, puteți utiliza spațiul suplimentar pentru a vă depozita ustensilele în siguranță, ceea ce vă protejează vârfurile degetelor de leziunile care ar putea apărea atunci când puneți sau îndepărtați cuțitele care au fost depozitate într-un spațiu restrâns.

 

Continue Reading
Click to comment

Leave a Reply

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Afaceri

Izolarea termică a ferestrelor – o modalitate de a reduce facturile

Published

on

În multe cazuri, izolarea întregii clădiri este fie imposibilă, fie foarte costisitoare. Dacă ai un apartament într-un bloc, de obicei nu poți interfera singur cu structura fațadei. La rândul său, în cazul unei case unifamiliale, izolarea poate fi o investiție care necesită cheltuieli considerabile. Totuși, pe cont propriu, la un cost redus, se poate asigura o izolare adecvată a ferestrelor, care sunt adesea un punct critic în izolarea termică a apartamentului. Izolarea termică cu plexiglas pe fereastră este o soluție care este din ce în ce mai utilizată în țările occidentale. Se pare, că geamurile acrilice vor funcționa excelent.

Pe scurt, o astfel de izolație a ferestrelor constă în atașarea unui strat suplimentar de sticlă acrilică pe interiorul ferestrei. Datorită transparenței foarte mari, un astfel de plexiglas pentru fereastră este practic invizibil. De asemenea, nu trebuie să îți faci griji cu privire la faptul că plexiglasul își va schimba culoarea în timp sub influența soarelui. Acest material este rezistent la razele UV. Cu toate acestea, principalul avantaj al unui astfel de plexiglas pentru o fereastră, este proprietatea sa de izolație termică. Acesta va ajuta la menținerea aerului cald în interior și va preveni răcirea camerei foarte mult.

Plexiglas pentru ferestre – de unde să-l obții?

Dacă dorești să utilizezi o astfel de soluție în casa ta, primul pas ar trebui să fie măsurarea atentă a geamului intern a ferestrei. Cu cât plexiglasul se potrivește mai bine cu fereastra, cu atât își va îndeplini mai bine funcția de izolație termică. Deja în etapa de măsurare, ar trebui să iei în considerare și modul în care se va monta plexiglasul pe fereastră. Tăierea plexiglasului la o dimensiune atât de exactă acasă poate fi dificilă, dar, specialiștii îl vor tăia la dimensiunea exacta. Plexiglasul transparent este cel mai bun pentru izolarea unei ferestre dintr-o casă sau un apartament.

Proprietățile acestui material determină gama largă de aplicații. Plexiglasul transparent se caracterizează printr-o transmitere semnificativă a luminii vizibile, într-un procent de 90-99%. În plus, este rezistent la rupere, făcându-l o alternativă la sticla tradițională. Geamurile pentru mașini, capace de iluminat pentru mașini, cabine de control pentru luminatoare, geamurile avionului și pereții cu efect de seră, sunt fabricate din acest material.

Plăcile din plexiglas sunt, de asemenea, rezistente la condițiile meteorologice. Sub influența radiațiilor ultraviolete, acestea nu se îngălbenesc, ceea ce păstrează valorile estetice, în mare măsură necesare în cazul fabricării produselor pentru industria publicitară. Materialul este produs sub formă de blocuri, plăci, tije și țevi. Prin urmare, își găsește locul nu doar printre înlocuitorii de sticlă, ci și în geamul de ceas și reflectorizante, elementele decorative și obiectele de uz casnic, și chiar unele elemente ale instrumentelor de birou sau ale instrumentelor muzicale.

Utilizarea populară a plexiglasului

Am menționat deja unele dintre cele mai populare utilizări ale plexiglasului, dar popularitatea acestui material se datorează și versatilității sale. Sticla acrilică poate fi folosită și ca:

  • decorațiuni (de exemplu, în ceasuri),
  • abajururi pentru veioze și faruri,
  • geamuri pentru mașini, avioane, iahturi,
  • închideri pentru balcon,
  • ecrane acustice,
  • vitrarea ghișeelor ​​magazinelor etc.

Plexiglasul este un schimbător de sticlă popular, dar utilizarea sa este asociată cu costuri mult mai mari. Cu siguranță, ar trebui să fie utilizat acolo unde sticla este prea slabă și poate fi un pericol dacă este deteriorată. Astfel de locuri pot fi vecinătatea terenului de sport, dulapuri publicitare expuse deteriorării, cabine de duș, umpluturi de ferestre și uși. Este, de asemenea, utilizat în cazul în care utilizarea sticlei este o povară prea grea. Utilizarea plexiglasului permite reducerea greutății la jumătate. Pentru majoritatea aplicațiilor, grosimile de 2-6 mm sunt suficiente. Panourile cu grosimea de 8-20 mm sunt deja suficient de rigide încât să poată fi folosite ca pereți despărțitori, geamuri ale vitrinelor și de asemenea, ca material pentru acoperișuri.

 

Continue Reading

Afaceri

PIAȚA ARTICOLELOR DIN PIELE – CREȘTERE, TENDINȚE, IMPACT COVID-19 ȘI PREVIZIUNI (2021-2030)

Published

on

PIAȚA ARTICOLELOR DIN PIELE – CREȘTERE, TENDINȚE, IMPACT COVID-19 ȘI PREVIZIUNI (2021-2030)

Industria bazată pe piele, în special industria produselor din piele (încălțăminte, îmbrăcăminte, articole din piele) este foarte orientată spre modă. Mai mult decât atât, articolele din piele (autentică sau simulată) completează îmbrăcămintea. Produsele din piele (încălțăminte, îmbrăcăminte, articole din piele) sunt importante venituri din export pentru multe țări în curs de dezvoltare. În multe țări, exportul de produse din piele se situează pe primele trei locuri în totalul exporturilor. În special importanța industriei încălțămintei pentru economiile naționale din țările în curs de dezvoltare este subliniată de faptul că aceasta este principalul factor care contribuie la exportul țărilor și – fiind o industrie cu utilizare intensivă a forței de muncă – oferă locuri de muncă celor mai vulnerabile grupuri ale societății (inclusiv unui număr mare de femei) din orașele și satele în care alte oportunități de angajare sunt foarte puține. Cea mai mare parte a industriei produselor din piele și încălțăminte este dominată de operațiuni la scară mică și medie. Aceste IMM-uri nu dispun de informații de proiectare, de cunoștințe privind dezvoltarea produselor, de informații și de personal educat pentru aplicarea unor tehnici actualizate de asigurare a calității și a tehnologiei productive. Contextul instituțional este slab în furnizarea serviciilor necesare, a sprijinului și a formării profesionale necesare pentru a deveni competitivi și, astfel, pentru a rămâne în afaceri (furnizarea/menținerea oportunităților de muncă). UNIDO cu alte instituții și organizații prin asistență tehnică personalizată asistată pentru a îmbunătăți și de a îmbunătăți sectorul produselor din piele.

Pe baza datelor disponibile și fiabile, studiul de măsurare a picioarelor realizat în India în 1999 a condus la o concluzie foarte importantă: proporția (adică forma) picioarelor populației locale diferă considerabil de ceea ce se construiește în pantofii europeni și nord-americani. Principalul motiv este diferența etnică (antropologică) dintre poporul european și cel american, dar faptul că majoritatea covârșitoare a populației indiene poartă un tip deschis de încălțăminte (sandale, chappels, papuci etc.) sau nimic nu trebuie să aibă și el impactul său. Deși au fost identificate diferențe substanțiale între regiunile geografice ale țării, este destul de evident că picioarele indiene sunt mai plate, adică partea din față – în special în jurul mingii și a părții taliei – sunt mai largi și mai mici decât în cazul picioarelor europene. Picioarele indiene au o parte mai scurtă: distanța punctelor de minge față de partea călcâiului este relativ mai mare decât cea a picioarelor europene. Consecintele sunt ca incaltamintea facuta pe pantofi europeni nu prea se potriveste pe picioarele indiene (adica nu sunt confortabile) si se uzeaza rapid. O distincție suplimentară ar trebui să fie între diferite regiuni ale țării. Toate acestea înseamnă că pantofii special concepuți ar trebui să fie utilizați pentru încălțămintea produsă pentru vânzarea internă în India.

O revenire în siguranță la locul de muncă în timpul pandemiei de COVID-19 Recomandări

Recomandări și măsuri preventive ca răspuns la COVID-19: Orientări pentru sectorul industrial

Acest instrument oferă orientări angajatorilor, lucrătorilor și reprezentanților acestora cu privire la măsurile preventive pentru o revenire în siguranță la locul de muncă în contextul COVID-19, în conformitate cu principiile și metodele bine stabilite privind gestionarea riscurilor în materie de securitate și sănătate în muncă.

Raport de analiză de gen privind industria pielăriei din Etiopia

Pieile, pieile și pielea formează un sector strategic esențial pentru dezvoltarea economică și industrială a Etiopiei.

Realizând problemele diverse și unice ale femeilor angajate, proiectul LISEC finanțat de UE a integrat integrarea perspectivei de gen ca temă transversală. Procesul de integrare a perspectivei de gen urmărește să promoveze egalitatea de gen și capacitarea femeilor în tăbăcăriile, abatoarele și societățile comerciale de piei și piele selectate.

Pentru a avea o înțelegere mai profundă a problemelor de gen care există în industria pielăriei și, prin urmare, pentru a elabora o strategie pentru a răspunde preocupărilor identificate, UNIDO, prin proiectul său LISEC, a colaborat cu direcțiile de gen ale MoTI și LIDI pentru a efectua această analiză de gen. Obiectivul
principal al analizei de gen a fost de a obține o perspectivă clară asupra problemelor de gen care afectează lanțul valoric al pieilor și, astfel, de a identifica acțiunile strategice recomandate pentru o planificare și o punere în aplicare mai receptive la dimensiunea de gen, de la 6 abatoare, 6 tăbăcării și 2 societăți de comercializare a pieilor și a pielii.

Obiectivul general al studiului a fost de a efectua o analiză de gen pentru a avea o înțelegere mai profundă a problemelor de gen în lanțul valoric al pielăriei și, prin urmare, de a elabora o strategie pentru a aborda problemele identificate.

În întreaga lume, femeile aduc o contribuție vitală la producția industrială. Munca lor nu numai că le susține familiile, dar aduce și o contribuție majoră la progresul socio-economic. Creativitatea și talentele tuturor femeilor sunt o resursă neprețuită, care poate și ar trebui să fie dezvoltată atât pentru propria lor autorealizare, cât și în beneficiul societății în ansamblu.

Cheia pentru consolidarea oportunităților femeilor și, prin urmare, a poziției lor în industrie și economie este de a le oferi acces la know-how, tehnologii și credite. Formarea pentru a îmbunătăți capacitățile tehnologice ale femeilor și pentru a-și îmbunătăți competențele antreprenoriale și de afaceri, fie în producția artizanală simplă, fie în industriile de înaltă tehnologie, se află în centrul faptului că le permite femeilor să avanseze în poziții mai satisfăcătoare. Toate aceste activități fac parte integrantă din programele de asistență tehnică ale UNIDO.

Studiile de caz prezentate în această serie de broșuri demonstrează că implicarea femeilor și gestionarea neutră din punctul de vedere al genului pot fi, de asemenea, în beneficiul sectorului pielăriei.

Viitorul pentru piele

Comitetul global de coordonare a pielăriei (GLCC) a încercat în 2013 să identifice punctele forte, punctele slabe, oportunitățile și amenințările reale și percepute de importanță pentru industria pielăriei. Această lucrare stabilește un mozaic de probleme majore care decurg din aceste considerații. Această lucrare a fost publicată în World Leather.

Tendințele viitoare și statutul așteptat al industriei și comerțului mondial al produselor din piele și piele

Acest sondaj elaborat și prezentat în cadrul celui de-al 17-lea panel unido din piele este o continuare a studiului mondial al industriei produselor din piele și piele, care a fost rezultatul unui sondaj exhaustiv efectuat de UNIDO în anii 1970. Acesta este destinat să asiste Organizația în formularea viitoarelor programe de asistență și în detectarea domeniilor în care pot fi utile studii suplimentare de diferite tipuri. Acest raport evaluează perspectivele la nivel mondial ale industriei pielăriei și produselor din piele în următorul deceniu. Acesta analizează tendințele majore care stau la baza din ultimii ani și modul în care se preconizează că acestea vor evolua pe termen scurt și mediu. În încercarea sa de a oferi o imagine detaliată a sectorului pielăriei, raportul acoperă diferitele sale aspecte: disponibilitatea materiei prime, industria bronzării și fabricarea încălțămintei și a altor produse din piele. Intenția de bază este de a ajuta la discernerea tendințelor predominante în comerțul global și de a sprijini eforturile de a proiecta un rol eficient pentru organizațiile din arena dezvoltării industriale. Constatările și previziunile publicate aici sunt menite să fie mai degrabă orientative decât definitive și să constituie o bază pentru anchete și studii suplimentare. Necesitatea de a compila acest raport a apărut din cea de-a 16-a sesiune a Grupului unido din industria produselor din piele și piele, care a avut loc în Brazilia în mai 2007. Grupul a recomandat unido să realizeze un studiu cuprinzător privind dezvoltarea viitoare a industriei mondiale a pielăriei și a produselor din piele, un studiu care să acopere cererea, tehnologia, producția și comerțul. În consecință, studiul UNIDO oferă o analiză a cererii contemporane de produse din piele (încălțăminte, articole din piele, mănuși, articole de îmbrăcăminte din piele, articole sportive, tapițerie etc.) în raport cu disponibilitatea resurselor (piei brute și piei, capacități de producție, forță de muncă calificată, cunoștințe, industrii de sprijin și servicii). Acesta conține, de asemenea, informații cu privire la alte aspecte importante ale industriei pielăriei: statisticile comerciale, distribuția geografică a producției, evoluțiile tehnologice, infrastructura fizică, condițiile de mediu și aspectele sociale implicate în producția de piele.

Efectuarea standardelor private de lucru pentru tine; Un ghid pentru standardele private în sectoarele confecțiilor, încălțămintei și mobilierului

Publicația Organizației Națiunilor Unite pentru Dezvoltare Industrială (UNIDO), „Making private standards work for you: A guide to private standards in the garments, footwear and furniture sectors”, prezintă o abordare strategică pentru furnizorii din țările în curs de dezvoltare. Standardele private, cunoscute și sub numele de valori de afaceri, norme, etică, coduri, principii sau morale, sunt considerate a fi una dintre modalitățile de promovare a dezvoltării sociale și a sustenabilității mediului în lanțurile valorice globale. Unele estimări sugerează că există peste 1.000 de coduri de conduită și sisteme de management. Dar majoritatea companiilor din țările în curs de dezvoltare nu au prea multe informații tangibile. Ghidul a fost finanțat de Agenția Norvegiană pentru Cooperare pentru Dezvoltare (Norad) și dezvoltat în colaborare cu Centrul olandez pentru promovarea importurilor din țările în curs de dezvoltare (CBI).

Sectorul încălțămintei și articolelor din piele din Italia – „Model italian”

Această lucrare detaliază câteva motive din spatele succesului sectorului de încălțăminte din piele din Italia, de asemenea, pentru a vedea cum și dacă „rețeta italiană” poate fi exportată cu succes în alte țări.

În acest scop, acest sondaj se împarte în trei secțiuni principale:

  1. a) prima parte va viza stabilirea sistemului italian de încălțăminte din piele împotriva sistemului industrial național mai general. De fapt, unele elemente (importanța companiilor mici și mijlocii, natura sa „districtuală”) în general sunt resursele sistemului italian;
  2. b) a doua parte se referă în special la structura sistemului de încălțăminte din piele, în special, la situația sa actuală, la principalele sale puncte de rezistență și slăbiciune și la anticiparea liniilor sale de dezvoltare;
  3. c) a treia parte include, în sfârșit, unele considerații privind posibilitatea de a exporta modelul italian în alte țări.

Revizuirea încălțăminte Trading Patterns

Obiectivul acestui sondaj este de a oferi o revizuire a modelelor de tranzacționare interne și de export în cadrul afacerilor cu încălțăminte și de a oferi recomandări țărilor în curs de dezvoltare pentru utilizarea strategiilor și canalelor de tranzacționare adecvate. Accentul se pune pe comercializarea și vânzarea încălțămintei. Structura acestei lucrări urmărește dezvoltarea pe care am văzut-o în interiorul vânzării și comercializării încălțămintei. Lucrarea se referă de la început, în urmă cu mai puțin de 150 de ani, la oferta locală de încălțăminte până în prezent, unde încălțămintea a devenit o afacere importantă pe piața mondială. Dezvoltarea a fost diferită de la un continent la altul, dar este important să realizăm că consumatorul a devenit un jucător puternic. A cunoaște și a recunoaște dorințele clienților este și va fi în continuare un factor cheie. Dezvoltarea a creat provocări. Au venit o mulțime de piețe noi, iar concurența crește în fiecare zi. Lucrarea descrie cele mai importante provocări. Provocări, de care trebuie să fie conștientă afacerea cu încălțăminte. Lucrarea încearcă să ofere un răspuns la întrebările pe care le aduc provocările.

Analiza comparativă, bunele practici de fabricație și evaluarea performanței în industria încălțămintei

În economiile de piață, în special în condițiile de piață concurențiale (actuale la nivel mondial), performanța reală a întreprinderilor este măsurată de piața (internațională) însăși: operațiunile eficiente rămân în afaceri, produc profit și au potențial de dezvoltare. În cazul sectoarelor productive ale economiei, și anume agricultura, industria, comerțul și serviciile, o astfel de evaluare cu caracter post-facto prezintă riscul de a întârzia, adică poate pune în pericol afacerea însăși dacă nu dispune de resurse suficiente pentru a lua măsuri corective. Evaluarea specifică a entităților industriale, cum ar fi (sub)sectoarele, întreprinderile și unitățile de producție, joacă un rol important pentru guverne și conduceri, deoarece rezultatele obținute în timp util permit factorilor de decizie să inițieze acțiunile necesare.
Considerațiile de mai sus au declanșat pregătirea acestui studiu. Pentru a demonstra aplicabilitatea practică și utilitatea evaluării comparative, dezvăluind bunele practici de fabricație și modul în care aceasta poate servi la evaluarea performanței în industrie, lucrarea se concentrează – ca exemplu – pe fabricarea și comerțul cu încălțăminte.

Această lucrare a fost prezentată în cadrul celui de-al 15-lea panel din piele UNIDO și ulterior utilizată cu succes în UNIDO TA pentru a face față sectorului și companiilor de încălțăminte de referință.

Deșeuri generate în industria produselor din piele

Prezentul raport oferă rapoarte de producție a deșeurilor solide din piele, încălțăminte și alte produse din piele și analizează de ce sunt produse astfel de deșeuri și analizează soluțiile posibile pentru a reduce cantitatea de deșeuri sau pentru a le recicla.

Raportul a fost elaborat de C.T.C. pentru cea de-a 14-a sesiune UNIDO Leather Panel.

Aspecte de mediu ale încălțămintei și fabricarea produselor din piele

Sondajul este destinat să acopere impactul asupra mediului și problemele de sănătate ale lor industriilor de încălțăminte și articole din piele, în special în ceea ce privește deșeurile solide, poluarea aerului și substanțele chimice. Revizuirea se referă la cuantificarea deșeurilor solide, la tehnologia disponibilă pentru reducerea impactului asupra mediului și la riscurile pentru sănătate și la legislație. Acesta a fost prezentat în cadrul 13-lea UNIDO Leather Panel, Bologna noiembrie 1997

Standarde de calitate acceptabile în industria pielăriei și încălțămintei

Cerințele utilizatorilor și consumatorilor de piele au nevoie de o definiție a fiecăreia dintre proprietățile și mijloacele de control al materiilor prime, al proceselor și al calității produselor finite, precum și a articolelor din piele. Controlul calității și al calității joacă un rol important și sunt pietrele de colț pe care se construiește buna reputație a producătorilor de piele, tăbăcării, produse din piele și comercianți. Pe măsură ce distincția dintre țările furnizoare de materii prime și țările care produc piei la scară industrială devine mai puțin clară, țările în curs de dezvoltare, odată ce exportatorii exclusiv de piei brute și piei, se confruntă cu o presiune tot mai mare pentru a îmbunătăți calitatea pieilor lor prelucrate și finite emi și a produselor din piele. Publicațiile au fost prezentate în cadrul celui de-al 12-lea Panel unido leather, care a avut loc la Teheran/Iran (1995).

PIAȚA ARTICOLELOR DIN PIELE – CREȘTERE, TENDINȚE, IMPACT COVID-19 ȘI PREVIZIUNI (2021-2030)

Piața articolelor din piele este segmentată în funcție de tip (încălțăminte, bagaje și accesorii), canal de distribuție (magazine de vânzare cu amănuntul offline și online) și geografie (America de Nord, Europa, Asia-Pacific, America de Sud și Orientul Mijlociu și Africa). Raportul oferă dimensiunea pieței și prognoza bunurilor din piele în valoare (în milioane USD) pentru toate segmentele menționate mai sus.

Prezentare generală a pieței

Se estimează că piața articolelor din piele va înregistra un CAGR de 6,2% în perioada de prognoză (2021 – 2026).

Epidemia de COVID-19 a dus la o perturbare a vânzărilor cu amănuntul de produse bune din piele în cursul anului 2020, din cauza limitărilor puterii de cumpărare, a închiderii magazinelor/punctelor de vânzare a articolelor de îmbrăcăminte premium și a lockdown-ului pe scară largă la nivel global.

Produsele din piele sunt foarte populare în rândul consumatorilor, deoarece au calități inerente, cum ar fi rezistente la praf, ignifug, rezistente la fisurare și durabilitate, care se așteaptă să crească creșterea pieței de produse din piele. În plus, cererea tot mai mare de genți de mână la modă, portofele din piele premium și alte produse din piele influențează creșterea pieței articolelor din piele în ultimii ani. Sprijinul guvernamental în creștere pentru industria pielăriei stimulează și mai mult creșterea pieței. De exemplu, în India, investițiile străine directe 100% sunt permise pe ruta automată, iar guvernul a redus acciza la 6% de la 12% la încălțămintea din piele (încălțăminte cu fețe din piele), cu un preț de vânzare cu amănuntul de peste 14,55 USD pe pereche.

Domeniul de aplicare al raportului

Produsele din piele sunt produse fabricate din material din piei de bronzare și piele de animale, în principal de la bovine. Piața articolelor din piele oferă o gamă largă de produse, inclusiv încălțăminte, bagaje și accesorii prin intermediul magazinelor de vânzare cu amănuntul offline și online. Studiul acoperă, de asemenea, analiza la nivel global a principalelor regiuni America de Nord, Europa, Asia-Pacific, America de Sud și Orientul Mijlociu și Africa. Pentru fiecare segment, dimensionarea pieței și previziunile se bazează pe valoare (în milioane USD).

Printre marile companii de pe piața articolelor de îmbrăcăminte și piele se numără NIKE Inc; Christian Dior SE; H&M AB; Adidas AG și VF Corp.
Piața globală a produselor de îmbrăcăminte și piele este de așteptat să crească de la 818,19 miliarde de dolari în 2020 la 971,38 miliarde de dolari în 2021, la o rată de creștere anuală compusă (CAGR) de 18,7%. Creșterea se datorează în principal faptului că companiile își rearanjează operațiunile și își revin în urma impactului COVID-19, care a condus anterior la măsuri restrictive de izolare care implică distanțarea socială, munca la distanță și închiderea activităților comerciale care au dus la provocări operaționale. Piața este așteptată să ajungă la 1311,66 miliarde de dolari în 2025, la un CAGR de 8%.
Piața produselor de îmbrăcăminte și piele constă în vânzări de îmbrăcăminte și produse din piele de către entități (organizații, comercianți unici și parteneriate) care produc îmbrăcăminte, piele și produse
conexe. Producătorii de îmbrăcăminte taie și coase (de exemplu, achiziționează țesături și taie și coase pentru a face un articol de îmbrăcăminte) și/sau produc articole de îmbrăcăminte prin tricotarea mai întâi a țesăturii și apoi tăierea și coaserea țesăturii într-un articol de îmbrăcăminte. Industria de fabricare a îmbrăcămintei include entități care produc linii complete de îmbrăcăminte gata de purtat și îmbrăcăminte personalizată: contractori de îmbrăcăminte, care efectuează operațiuni de tăiere sau cusut pe materiale deținute de alții; jobbers, care îndeplinesc funcții antreprenoriale implicate în fabricarea de îmbrăcăminte; croitori, fabricarea articolelor de îmbrăcăminte personalizate pentru clienții individuali; și entitățile care combină tricotarea cu producția de articole de îmbrăcăminte complete, dar excluzând producătorii de țesături de tricotat care nu sunt combinate cu produsele de îmbrăcăminte complete. Producătorii de piele și de produse aliate transformă pieile în piele prin tăbăcirea sau vindecarea și fabricarea pieii în produse pentru consumul final și/sau produc produse similare din alte materiale, inclusiv produse (cu excepția îmbrăcămintei) fabricate din „înlocuitori de piele”, cum ar fi cauciucul, materialele plastice sau textilele. Încălțămintea din cauciuc, bagajele textile și poșetele sau portofelele din plastic sunt exemple de produse „de substituție din piele” incluse pe această piață. Piața articolelor de îmbrăcăminte și produse din piele este segmentată în piele și produse aliate și îmbrăcăminte.
Asia Pacific a fost cea mai mare regiune de pe piața globală a produselor de îmbrăcăminte și piele, reprezentând 36% din piață în 2020.
Europa de Vest a fost a doua regiune ca mărime, reprezentând 28% din piața globală de îmbrăcăminte și produse din piele. Africa a fost cea mai mică regiune de pe piața globală a produselor de îmbrăcăminte și piele.
Creșterea gradului de conștientizare a efectelor negative ale industriei textile asupra mediului încurajează clienții să opteze pentru materiale
durabile. Spre deosebire de materialele naturale, fibrele sintetice au nevoie de mult timp pentru a se descompune, deoarece sunt fabricate din produse petroliere. Materialele biologice precum mătasea păianjenului sunt ușoare și au rezistență la tracțiune care sunt utilizate la fabricarea articolelor de îmbrăcăminte. Unele companii creează, de asemenea, o versiune sintetică descompusă a mătăsii păianjenului. De exemplu, Spiber Inc., un specialist japonez în biomateriale, a fost primul care a produs mătase artificială de păianjen . Compania folosește E. coli modificat genetic pentru a produce proteinele de mătase care sunt folosite pentru a produce fibre de mătase. Pe măsură ce consumatorii la nivel mondial devin din ce în ce mai preocupați de impactul achizițiilor lor de îmbrăcăminte asupra mediului, se preconizează că cererea de materiale durabile va crește. De asemenea, consumatorii sunt adesea mai dispuși să plătească o primă pentru produsele pe care le consideră ecologice, oferind astfel oportunități pentru marje de profit mai mari la punctul de vânzare și de-a lungul lanțului de aprovizionare.
Epidemia de coronavirus (COVID-19) a acționat ca o reținere masivă pe piața articolelor de îmbrăcăminte și produse din piele în 2020, pe măsură ce lanțurile de aprovizionare au fost perturbate din cauza restricțiilor comerciale, iar consumul a scăzut din cauza lockdown-urilor impuse de guverne la nivel
global. COVID 19 este o boală infecțioasă cu simptome asemănătoare gripei, inclusiv febră, tuse și dificultăți de respirație. Virusul a fost identificat pentru prima dată în 2019 în Wuhan, provincia Hubei din Republica Populară Chineză și s-a răspândit la nivel global, inclusiv Europa de Vest, America de Nord și Asia. Măsurile luate de guvernele naționale pentru a limita transmiterea au dus la oprirea activităților de producție și la o scădere a activității economice, țările intrând într-o stare de „lock down”, iar epidemia este de așteptat să continue să aibă un impact negativ asupra întreprinderilor pe tot parcursul anului 2020 și în 2021. Cu toate acestea, este de așteptat ca piața produselor de îmbrăcăminte și piele să își revină după șocul din perioada de prognoză, deoarece este un eveniment de „lebădă neagră” și care nu are legătură cu deficiențele actuale sau fundamentale ale pieței sau ale economiei globale.
Creșterea cererii de cumpărături online este de așteptat să ajute piața de îmbrăcăminte și produse din piele să crească. Producătorii își pot vinde acum produsele pe o platformă mai mare decât înainte, ceea ce va crește baza de clienți din punct de vedere geografic, stimulând creșterea pieței de îmbrăcăminte și produse din piele. În țări precum India, de exemplu, portalurile de comerț electronic au stimulat vânzările de articole de îmbrăcăminte tradiționale, oferind o expunere mai mare producătorilor care s-au limitat la o singură geografie în care se afla comunitatea de țesut.

 

 

 

 

 

Continue Reading

Afaceri

Descoperă cele 5 sfaturi de care trebuie să ții cont pentru alegerea ghetelor de iarnă

Published

on

By

Roca Shoes

Iarna, majoritatea femeilor se luptă cu o singură problemă. Mai exact, aceea de a descoperi ce modele de ghete sau cizme să aleagă pentru sezonul rece, astfel încât să se simtă în continuare confortabil, să fie călduroase și să respecte ultimele tendințe. Ce modele combină toate caracteristicile de mai sus? Căror factori trebuie să acorzi o atenție deosebită atunci când alegi cizmele de iarnă perfecte? Verifică sfaturile de mai jos!

Alege-ți stilul

Știi sigur că unul și cel mai important element cheie este un design la modă, un model de ghete care evidențiază silueta și un stil care se va potrivi cu întreaga ținută. Vremurile în care cizmele calde de iarnă nu au nimic de a face cu designul au trecut de mult. Iar cizmele pentru iarnă de astăzi sunt un fel de accesoriu la modă pentru styling. Cu toate acestea, modelele apărute pe piață de la numeroasele branduri renumite se potrivesc oricăror stiluri și preferințe vestimentare. Astfel, nu mai este nevoie să alegi între confort, căldură și design, căci totul este combinat într-un întreg unic.

Alege încălțăminte care poate ține pasul cu tine

Ești mereu la curent cu noile colecții ale mărcilor tale preferate, nu? Ai propriul tău stil, nu-ți place plictiseala, iar viața ta de zi cu zi este mișcare constantă. Cursuri, lecții, ateliere de lucru, întâlniri cu care îți umpli frumos ziua.

Iar pentru asta ai nevoie de încălțăminte care să poată ține pasul cu tine și să te ajute să te bucuri de confort, căldură și un stil impecabil, în ciuda temperaturilor negative de afară. Știi bine că iarna nu încetinește, așa că alege încălțăminte care se va potrivi look-ului tău. Și nu uita că produsele de înaltă calitate merg mână în mână cu designul urban.

Caută ghete ideale pentru oraș

Pentru a avea garanția că vei putea purta ghetele mai mult de un sezon, este recomandat să alegi modele de ghete damă bleumarin clasice, căci acestea nu se demodează niciodată, iar simplitatea  și minimalismul combinate cu cea mai înaltă calitate le transformă într-o adevărată legendă. Poți opta pentru o structură impermeabilă, care oferă confort termic și protejează împotriva umezelii, dar și un model care se adaptează formei piciorului.

Caută modele de ghete sau cizme pentru iarnă, pe care le poți asorta diferitelor ținute, astfel încât să se poată combina cu cât mai multe haine din garderoba ta.

Alege doar ghete cu o talpă de încredere

Când cauți ghete pentru iarnă, un aspect esențial de luat în considerare este talpa. Nu poate fi prea subțire, deoarece nu te va proteja de umiditate și nici nu poate fi prea plată sau netedă, pentru că la prima zăpadă vei aluneca și nu îți vei putea păstra echilibrul. Prin urmare, verifică dacă talpa ghetei este groasă, solidă și moale.

Alege materiale de calitate pentru ghete

Nu în ultimul rând, poate cel mai important este să alegi întotdeauna încălțăminte din materiale de calitate. Pielea naturală durabilă îți va permite să te folosești de acele ghete pentru mai multe sezoane și, în plus, va avea grijă de libertatea de mișcare și de potrivirea corespunzătoare la forma piciorului.

Continue Reading

Parteneri

Ultimile stiri locale

Exclusiv7 ore ago

Eugen Tomac, Mircea Druc, Stela Culic, Dorin Chirtoacă, Diana Postică, puciul pregatit in PMP de peste un an de zile si pasivitatea lui Cristian Diaconescu

Eugen Tomac nu putea ajunge “peste noapte”omul de încredere al lui Traian Băsescu pentru că în funcțiile deținute de basarabean la...

TurismO zi ago

Actorul Victor Yila s-a născut la Victoriei 35 B din Curtea de Argeș

Actorul Victor Yila a afirmat la mai multe emisiuni TV de fiecare dată când a avut ocazia că el s-a...

ExclusivO zi ago

Nisipuri mişcătoare/Acuzaţii de fraudare si scandaluri parca trase la indigo: USR si PMP/ALDE se ‘varsă’ în PSD la bucată/Tot la Bistrita Năsăud se da „tonul”

 Mai exact, oameni din interior acuză, tot mai vocal, faptul că alegerile pentru conducerea filialelor USR din Diaspora au fost...

Exclusiv2 zile ago

„Tomac, urgent la tomberon – langa DODON!”

Iliescu Catalin Lucian: „Totul e pe ,liniște’ în PMP Numai cine e ,orb’ politic, gândește că, azi, în PMP este...

Uncategorized3 zile ago

Ghete cu talpă joasă și ghete îmblănite la modă – Stiluri și culoare

Stilul modern de viață mobilă necesită încălțăminte nu numai pentru caracterul practic, ci și pentru confort maxim, iar oamenii moderni...

Exclusiv4 zile ago

Gasca „PMP tomac” face tot posibilul să scoată PMP-UL de pe piața politică

In primul episod am dezvaluit, in exclusivitate, cum paziti de interlopi in sediul central al PMP si girati prin  prezenta...

Social4 zile ago

Cum alegi tamplaria potrivita pentru locuinta ta?

In mod traditional, tamplaria este considerata drept o lucrare din lemn. In zilele noastre insa, alte materiale precum PVC-ul sau...

Exclusiv5 zile ago

Focus to Green-Eco-Life sprijină reciclarea. „Prietenii verzi cu 4 roţi – Green 4 wheel”

Evenimentul lunar “Focus to Green-Eco-life”, susținut de AQUA Carpatica, sprijină mediul ȋnconjurător şi viaţa verde a planetei. 29 ianuarie marcheaza la nivel...

Exclusiv5 zile ago

Cum sa prinzi Mincinosul Mincinosilor din GASCA „PMP tomac”? Simplu: Presedintele Cristian Diaconescu a inaintat o SCRISOARE DESCHISA catre Presedintele PNL

S-a ajuns la aceste trucuri prin recunoasterea semnelor, care indica ca o persoana nu este onesta, cum ar fi lipsa...

Exclusiv6 zile ago

Eugen Tomac, 5 întrebări pentru un loc eligibil/Este corect ce faci PMP-ului?

In primul episod am dezvaluit, in exclusivitate, cum paziti de interlopi in sediul central al PMP si girati prin  prezenta...

Exclusiv7 zile ago

Dupa puciul din P.M.P stabilit la Bruxelles, Traian Băsescu isi bate joc de serviciile secrete

In primul episod am dezvaluit, in exclusivitate, cum paziti de interlopi in sediul central al PMP si girati prin  prezenta...

videochat Bucuresti videochat Bucuresti
UncategorizedO săptămână ago

Fii model de videochat in Bucuresti si castiga intr-o luna cat altele intr-un an!

Multe dintre modelele care lucreaza intr-un studio de videochat din Bucuresti castiga, intr-o singura luna, sume echivalente cu mai multe...

ExclusivO săptămână ago

Cine sunt puciștii din „PMP tomac” (susținătorii cetateanului ucrainean Tomac) și contestatarii lui Cristian Diaconescu?/Puciul din „PMP tomac” a fost pus la cale tocmai la Bruxelles, inca de la sfarsitul anului trecut!/DOCUMENTE SI INREGISTRARI AUDIO – VIDEO

In primul episod am dezvaluit, in exclusivitate, cum paziti de interlopi in sediul central al PMP si girati prin  prezenta...

SocialO săptămână ago

Motofierastraie Rotakt cu carburator Walbro

Motofierăstraiele moderne sunt adaptate pentru a se potrivi fiecărui utilizator şi a condițiilor de lucru specifice. Înainte de a cumpăra...

ExclusivO săptămână ago

„Ce bube vedeti la noi, gasiti si la ei/Sunt afectati si ei de coruptie, incompetenta, mediocritate, slugarnicie”

Cum ne-au pacalit si in 2016, dar si in anii care au urmat, dezvaluie Emil Pascut de la sindicatul Diamantul!...

SocialO săptămână ago

Ce beneficii obtii la inlocuirea ferestrelor vechi

Ferestrele vechi din lemn care v-au servit multi ani ar trebui totusi inlocuite cu altele noi din PVC din mai...

Știrile Săptămânii