Connect with us

Afaceri

Păreri despre Glasspandoor – Impactul războiului asupra mediului de afaceri

Published

on

Pareri despre Glasspandoor

Întrucât în mediul online au apărut anumite păreri despre Glasspandoor care sunt false, exagerate şi chiar rău intenționate, am scris acest articol pentru a vă explica mai în detaliu ce s-a întâmplat de fapt. Însă, înainte de asta, vrem să ne cunoașteți mai bine. Suntem, am fost și vom fi întotdeauna transparenți și onești față de clienți.

Cine suntem?

Afacerea Glasspandoor a luat naștere în anul 2018, fiind visul și soluția a doi antreprenori români.

Cu experiență dobândită în sfera de business într-o afacere cu magazine de încălțăminte și vestimentație smart/casual și elegante în centre comerciale (2007-2019), continuăm să venim în întâmpinarea clienților cu servicii și produse de calitate.” – Karina Dima, director general Glasspandoor

În momentul de față (08.08.2022) magazinele noastre își așteaptă cu porțile deschise potențialii clienți în trei județe, Arad, Bihor și Cluj, în localitățile, Zimandcuz (Arad), Arad (Arad), Sebis (Arad), Beiuș (Bihor), Oradea (Bihor) și Cluj-Napoca (Cluj). Desigur, produsele noastre pot fi comandate și online pe https://www.glasspandoor.ro

Pandemia a fost un factor de reorientare pentru foarte mulți dintre noi, însă și pentru business-uri. În cazul lanțului din magazine de încălțăminte și vestimentație, s-a întâmplat inevitabilul: clienții erau tot mai puțini, chiriile din Mall-uri tot mai mari, iar din motive strategice, financiare, am fost nevoiți să renunțăm la magazine.

Cum ne-am făcut un renume

Viziunea unui antreprenor este foarte importantă. Am încercat să ne reorientăm, să ne reinventam, dar în același timp să fim atenți la contextul în care ne aflam în 2018-2019. Pentru că prioritari sunt întotdeauna clienții, am observat că în perioada lockdown-ului aceștia și-au privit din nou casa cu sufletul, iar lucrul acesta a venit cu foarte multe modificări și investiții în tâmplărie mai bună, mobilă mai bună, uși de interior de calitate… oamenii au fost mai atenți la confortul lor, petrecând mai mult timp în locuința pe care o numesc cu drag “acasă”, iar noi am căzut la fix, pentru că noi am fost aceia care le-am oferit acestora tot ceea ce aveau nevoie pentru confortul din casele lor.

Având deja experiență legată de partea logistică și de ce înseamnă să furnizezi calitate, ne-am făcut remarcați în piață prin livrarea de produse standard direct din stoc, la un preț foarte avantajos. Faptul că aveam disponibilitatea imediată a produselor ne-a oferit prilejul de a câștiga cotă de piață în condiții neprielnice pentru alte afaceri din sfera aceasta. Am fost și suntem alături de clienți cu serviciul de consiliere prealabil vânzării, cu livrare imediată din stoc, livrare rapidă, prețuri extrem de avantajoase și servicii de montaj ale produselor achiziționate prin intermediul angajaților proprii sau al colaboratorilor, practic de la măsurători efectuate, până la feedback post-vânzare suntem alături de ei și le oferim serviciile și produsele noastre în schimbul unui preț foarte avantajos.

Misiunea noastră

Suntem o echipă de tineri, dinamici, cu o forță aparte, caracteristică vârstei, care ne dorim să aducem îmbunătățiri în casele românilor. Oferim produse eco-friendly, pentru că ne pasă de mediul înconjurător, de eco-sistemul în care trăim, încercand în același timp să oferim clienților calitate la cele mai înalte standarde atunci când vine vorba de produse pentru design interior. Scopurile noastre sunt multiple, dar ne-am propus să insistăm în anii care urmează pe economisirea energiei. Scopul nostru principal este acela de a susține procesul românilor de a deveni prosumatori, protejând atât mediul, cât și nevoile lor, și economiile acestora.

Oferim o gamă largă de produse, de la tâmplărie PVC termopan/tripan, mobilier de bucătărie și băi, uși pentru interior din lemn stratificat și mdf, plăci ceramice, parchet laminat, canapele și colțare, paturi de dormitor, multe, și toate importante pentru fiecare casă. În curând ne vom mări paleta de produse și vom comercializa și monta chiar şi panouri solare, astfel încât clienții noștri să devină prosumatori, furnizori de energie, nu doar să-și scadă costurile cu energia la zero, ci să aibă posibilitatea de a o vinde în rețea.

Asemenea oricărui business, avem un țel: ne-am propus să devenim foarte competitivi în piață și să ne remarcăm prin disponibilitatea produselor cu dimensiuni standardizate, cu livrare sau ridicare imediată din stoc. Totodată, suntem pregătiți să ne ajutăm clienții cu produse realizate la comandă, care să întrunească nevoile lor în funcție de dimensiunile atipice furnizate de aceștia.

Ne dorim să ajungem în fiecare județ din România, iar mai apoi în fiecare oraș și comună, iar într-un final fiecare casă a românilor să conțină amprenta noastră. Suntem naționaliști, ne iubim țara și dorim să oferim tot ceea ce avem mai bun românilor, și mai ales să încurajăm consumul de produse românești. Poate ați remarcat, tricolorul se regăsește în logo-ul Glasspandoor.

Glasspandoor este o afacere creată de români, pentru români.” – Ucu Dima, general manager Glasspandoor

Păreri despre Glasspandoor – Ce s-a întâmplat de fapt cu ușile pentru interior

Pentru că la începutul anului 2022 aveam cele mai avantajoase prețuri din România, iar ușile pentru interior pe care noi le ofeream aveau un preț substanțial mai mic decât ceea ce ofereau concurenții noștri direcți, stocurile, deși foarte mari s-au epuizat rapid, iar noi am luat o decizie pe care multe societăți din România o practică, aceea de a vinde produse cu avans și livrare ulterioară a produselor. Nu am privit acest lucru ca pe o problemă, întrucât din momentul achitării avansului ofeream un termen de maxim 6 săptămâni până la livrarea efectivă a produselor, noi importând la vremea respectivă ușile de interior din Ucraina, iar timpul de livrare nu depășea în condiții normale 3-4 săptămâni. Toate aceste detalii, menționate anterior, erau astfel cum am descris transmise clienților, iar aceștia erau complet de acord cu aceste condiții.

Însă, inevitabilul s-a produs. Războiul a început, și totul s-a blocat. Asemenea altor business-uri, nici noi nu am fost feriți de efectele nefaste ale războiul din Ucraina. Pentru noi, cele mai mari piedici au apărut exact în categoria de produse unde realizasem cel mai mare flux de numerar din primul trimestru al anului, și anume în categoria de tâmplărie din lemn stratificat și mdf. Termenele scurte de livrare au devenit foarte lungi în prima fază, ca mai apoi să nu mai aibă loc, noi fiind în incapacitate de a mai realiza importuri din Ucraina în condițiile conflictuale din țara vecină. Acest lucru a generat păreri despre Glasspandoor, care sunt împărțite.

Regasindu-ne într-o situație la care nu se aștepta nimeni, am încercat să gestionăm situația cât de bine și profesionist am putut. Am contactat clienții și am oferit varianta restituirii avansului, însă fiind într-o criză globală în fază incipientă, foarte mulți s-au dovedit a fi înțelegători și au preferat să aștepte, sperând, ca noi toți de altfel, că situația din Ucraina se va ameliora. Din păcate, după cum bine știți și vedeți în continuare, realitatea a fost și este alta. Am trecut din nou la fapte, am resunat toți clienții care aveau comenzi în așteptare, explicandu-le că este imperios necesar să le restituim avansurile achitate, întrucât nu puteam onora comenzile, importul fiind imposibil de realizat.

Și de această dată au fost clienți înțelegători, care au acceptat restituirea contravalorii avansului achitat, și clienți care ne-au transmis că „nu este nici o problemă” și că sunt dispuși să aștepte până când vom relua importurile. Încă o variantă oferită a fost de a le livra uși de interior importate din Qatar. În timp ce unii clienți au fost de acord cu această variantă, alții au optat într-un final pentru restituirea banilor, dar nu ascundem faptul că și la ora și la data transmiterii acestui comunicat avem situații în care clienții așteaptă ușile din Ucraina, nu spunem că nu le vor primi, doar spunem că această situație nu depinde de noi. Situația a provocat o serie de nemulțumiri pe care le înțelegem, ne punem întotdeauna în locul clientului, și chiar înțelegem frustrările unui client aflat într-o astfel de situație, dar cumva, și acum sperăm să nu fim înțeleși greșit, parcă ne așteptam ca oamenii să nu fie atât de incisivi în exprimare în momentul plasării unei recenzii/recomandări pe Facebook sau Google.

Multe extrem de exagerate, cu calomnii aduse tuturor din firmă, de la omul de la curățenie până la conducere, toți făcuți cu ou și cu oțet. Recenzii care nu reflectau realitatea, noi fiind extrem de implicați în tot ceea ce înseamnă comunicarea cu clientul, cunoşteam situația fiecăruia, care exprimată în online de unii, să ne scuzați dar au fost minciuni sfruntate. Mai mult, anumiți „oameni de bine” au lăsat recenzii de pe conturi ale prietenilor, cunoscuților, rudelor, care nici măcar nu au avut parte de o experiență de shopping cu noi.

Pentru noi a fost o lovitură grea, deoarece ne-am trezit în mediul online cu păreri despre Glasspandoor care nu sunt reale în totalitate, sunt exagerări sau chiar minciuni din partea unor persoane rău intenționate, care nu înțeleg gravitatea și consecințele unui război, unui caz de forță majoră. După cum menționam anterior, credem în transparență, sinceritate și loialitate față de clienți, sunt valorile noastre, de aceea am păstrat recenziile și nu am încercat să le ștergem sau să ne ascundem. Ne asumăm cele întâmplate și mergem înainte! De aceea, astăzi suntem aici, pentru a explica ce s-a întâmplat, întrucât în urma situației generate de război, imaginea Glasspandoor a avut de suferit.

O altă problemă evidențiată în părerile despre Glasspandoor care sunt negative a fost întârzierea livrării termopanelor, a tâmplăriei PVC cu sticlă termopan sau tripan care se realiza pe bază de comandă, produse cu dimensiuni atipice, altele decât cele disponibile în stoc cu ridicare sau livrare imediată. Și aici suntem datori cu o explicație.

Afacerea Glasspandoor a prins contur repede și ne-am făcut remarcați pe piață prin seriozitate și profesionalism, clienții care au apelat la produsele și serviciile noastre s-au înmulțit. Având însă o producție relativ mică, iar numărul de comenzi fiind unul foarte mare, am apelat la colaborări cu diverse fabrici pentru a putea onora fiecare comandă. Din păcate, ne-a scăpat din vedere faptul că valorile noastre nu sunt valabil generale pentru toate afacerile. Termenele promise nu au fost respectate și astfel au apărut întârzierile, implicit recenziile de „bine”. Acum dăm din casă, suntem în proces de achiziție a unei linii de producție semi-automate care va scurta timpul dintre momentul plasării comenzii și livrare.

Deși părerile despre Glasspandoor sunt mult mai mult pozitive decât negative, ne-am simțit datori să explicăm ce s-a întâmplat și care este povestea din spatele review-urilor negative. Înțelegem că unele dintre ele pot pune pe fugă potențialii clienți, însă sperăm ca sinceritatea noastră să îi ajute să își schimbe părerea. Pentru clienții mulțumiți de produsele și serviciile noastre, ne cunoașteți și ați călcat pragul cu încredere în business-ul nostru. Apoi ați revenit. Ne înclinăm în fața voastră. Dragi potențiali clienți noi, o să vă spunem și vouă ce le-am spus lor: suntem serioși și livrăm calitate, din toate punctele de vedere.

Cu deosebită considerație, echipa Glasspandoor.

Continue Reading
Click to comment

Leave a Reply

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Afaceri

ElectroPutere Parc devine cel mai mare hub de inovație și tehnologie din Oltenia la nivel de suprafață ocupată și cerere din partea companiilor IT

Published

on

Forța de muncă bine calificată, infrastructura bună și amplasarea în apropierea Universității din Craiova – cel mai mare centru universitar din sud-vestul României, precum și a EP Mall, care oferă diverse opțiuni de divertisment, au consolidat poziția ElectroPutere Parc ca principal centru de inovație și tehnologie din regiune. Companii precum Hella, Ubisoft, Operative și Endava au semnat contracte de închiriere cu grupul imobiliar francez Catinvest, care deține și administrează ElectroPutere Parc.

„Decizia de a închiria o suprafață de peste 6.500 de metri pătrați în ElectroPutere Parc, care găzduiește peste 500 de angajați, a fost influențată de reușita Catinvest de a dezvolta o clădire adaptată la cerințele și nevoile Hella. Poziționarea clădirii reprezintă un avantaj considerabil, deoarece se află atât în imediata apropiere a universităților, cât și în apropierea EP Mall. Designul modern și atractiv, spațiile de lucru inedite, cum ar fi terasa interioară, contribuie în mare măsură la atragerea și păstrarea talentelor”, spune Nicolae Neagu, Location Manager la Hella, liderul german specializat în sisteme de iluminat și electronice pentru industria auto cu activități multinaționale.

De asemenea, angajații au acces la parcarea subterană prevăzută cu stații de încărcare pentru mașinile electrice, bucătării complet echipate, spații speciale pentru hobby-uri de ordin tehnic, relaxare și comunicare informală. În România, Hella este prezentă de 17 ani, cu trei centre de proiectare și dezvoltare, un centru administrativ și trei unități de producție, situate în Timișoara, Arad, Lugoj, Craiova, având peste 4.500 de angajați.

Mai mult, Ubisoft, liderul francez din industria jocurilor video, care a închiriat 2.000 de metri pătrați pentru sediul din Craiova, era în căutarea unui spațiu care să ofere toate resursele necesare pentru ca cei 150 de angajați din studioul din Craiova să poată dezvolta noi experiențe de divertisment cu impact global.

„Amenajarea birourilor în regim open-space, care încurajează creativitatea și colaborarea, zonele de relaxare care permit momente de respiro, elementele de design care reflectă pasiunea noastră pentru jocurile video și amplasarea biroului în apropierea diferitelor puncte de interes pentru angajați au contribuit semnificativ la decizia noastră de a închiria. Avem o infrastructură IT care corespunde nevoilor noastre, precum și echipamente complete, astfel încât angajații noștri să își poată desfășura activitatea în cele mai bune condiții. Ne-am dorit un birou modern, spațios, cu o gamă largă de facilități care să corespundă ambițiilor noastre de a crea cele mai bune experiențe de joc. Printre facilități putem enumera parcarea pentru biciclete, parcarea subterană și o terasă generoasă”, spune Cristian Pană, Managing Director Ubisoft România și Serbia.

Un spațiu de birouri ultramodern de 850 de metri pătrați, cu facilități de ultimă generație și echipamente performante, situat în ElectroPutere Parc, a fost închiriat și de Operative, care se concentrează pe furnizarea de soluții tehnologice inovatoare pentru cele mai mari companii media din lume.

„În acest moment suntem în măsură să ne extindem numărul de angajați din Craiova, beneficiind de acest nou spațiu modern de birouri. În cea mai mare parte a deciziei de a închiria spațiul din ElectroPutere Parc a cântărit locația, fiind în cadrul unui parc tehnologic modern cu trafic și interes crescut, arhitectura full open space, dar și restul facilităților. Spațiul deschis principal este în conformitate cu standardele IT, incluzand design specific industriei, tehnologie Zoom Rooms, echipamente de lucru de înaltă tehnologie și alte facilități care atrag și motivează angajații, cum ar fi cafeneaua cu cele mai bune produse, zona de divertisment și de relaxare, activități de echipă și festivități periodice. În plus, ne aflăm aproape de centrele universitare și de centrul comercial ElectroPutere. Pe măsură ce din ce în ce mai mulți angajați se întorc la birou în următoarele luni, suntem încântați să le oferim facilități în cel mai atractiv mediu de lucru, la cele mai înalte standarde, într-o zonă accesibilă a orașului”, spune Dănuț Mocanu, director general la Operative.

Prin sosirea Endava, compania britanică de IT, gradul de ocupare a clădirii A din complexul ElectroPutere Parc depășește acum 95%, Catinvest investind continuu în crearea unor medii de lucru productive și colaborative pentru angajați, oferind facilități la cele mai înalte standarde, punând accentul pe siguranță și flexibilitate.

Craiova devine un centru din ce în ce mai important pentru proiectele de dezvoltare IT. Principalul atu al Capitalei Olteniei este forța de muncă bine pregătită în domeniul IT și software, la care se adaugă prezența unui mediu de afaceri competitiv și stabil și existența unui aeroport internațional.

„La Catinvest, obiectivul nostru este să dezvoltăm permanent ElectroPutere Parc, oferind locuitorilor din zonă și business-urilor locale un hub extrem de bine poziționat și foarte accesibil pentru activități profesionale și de shopping, restaurante și agrement. Suntem foarte mândri că firme internaționale de IT precum Hella, UbiSoft, Operative și acum Endava au ales ElectroPutere Parc pentru a-și amplasa sediul central în Craiova. Sunt convins că potențialul ElectroPutere Parc ca principal hub IT al regiunii Oltenia va crește în viitorul apropiat și de aceea lucrăm deja la o nouă clădire mixtă, care va aduce încă 17.000 de metri pătrați de spații de birouri clasa A”, a declarat Bertrand Catteau, președintele Catinvest Group.

Mai departe, planurile de dezvoltare includ spații de retail, birouri și alte servicii precum spații de co-working sau de tip aparthotel, cu un buget total de investiții de aproape 60 de milioane de euro în următorii 2-3 ani, contribuind la dezvoltarea regiunii.

Grupul francez de real estate Catinvest care deține și administrează ElectroPutere Parc mai deține și administrează alte câteva centre comerciale din România – galeriile comerciale Carrefour Orhideea și Cora Pantelimon din București și Carrefour TOM din Constanța – precum și din Europa de Est – Auchan Savoya Park din Budapesta și Tesco Borska Pole din Plzen. Catinvest activează, totodată, pe piața rezidențială și comercială din Franța. În total, Catinvest deține și administrează peste 525.000 de metri pătrați de spații în Franța și în Europa de Est.

 

 

Continue Reading

Afaceri

Ce ar trebui sa considerati achizitionarea unor profile led?

Published

on

Cei care isi doresc sa fie in ton cu ultimele invoatii in tehnologiile de iluminat o pot face inlocuind becul conventional cu banda led. Aceasta este mult mai rezistenta pe o perioada indelungata, nu necesita mentenanta si de asemenea nu prezinta niciun material daunator mediului inconjurator.

Banda led poate fi achizitionata la comanda, sub diverse culori si cu forme diferite de emitere a luminii. Aceasta poate fi atat punctiforma, cat si integrala si poate fi reglata de la distanta cu ajutorul unei telecomenzi. In proiectele de tip HORECA, unde oaspetii cauta sa fie surprinsi si impresionati din punct de vedere emotional, solutiile de iluminat led permit crearea unei atmosfere specifice in functie de momentul zilei sau de tematica unui eveniment special.

Tehnologiile de iluminat pe baza de led prezinta avantajul unei posibilitati de iluminare mai rezistente, chiar si la temperaturi foarte mari si fara alte cheltuieli aditionale.

Profilele LED pot fi montate in moduri diverse si au dimensiuni variate, de la cele la fel de subtiri ca si banda led, pana la cele de dimensiuni mai mari, care reusesc sa scoata orice incapere din monotonie. Rolul profilelor led este de a proteja banda led si de a absorbi caldura emanata de aceasta. Prin urmare, banda va rezista pe termen lung si nu va necesita alte cheltuieli pentru a o schimba. De asemenea, profilul led va avea si rolul de a transmite lumina emanata de banda led in diverse forme, de la varianta punctiforma sau integrala, pana la o culoare specifica sau o intensitate specifica.

Profilele led pot fi realizate la comanda si pot fi aplicate atat pe pereti, cat si incastrate in tavan sau atarnate. Clientii vor putea alege modelul adaptat dimensiunilor incaperii si locatiei. Pentru camerele cu pereti inalti lampile atarnate sunt recomandate, in timp ce pentru cele cu pereti josi se pot monta profile led incastrate in tavan.

Lustra LED este un exemplu potrivit de solutie de iluminat, alaturi de spoturile pentru birou sau corpurile de iluminat decorative. Toate acestea servesc unor scopuri bine definite, insa rezista pana la 50.000 de ore si consuma mult mai putin curent electric decat becurile conventionale.

Profilele LED pot fi comandate in trei variante de montaj, de la cele suspendate, pana la cele aparente sau incastrate. Foarte cunoscute sunt si sisteme de reglare  inteligente de tip smart home sau cele cu dimare. Pentru a ilumina spatii mai vaste sunt sistemele de tip DMX cu o functionalitate digitala foarte apreciata si recomandata dealtfel. Pe de alta parte, profilele LED  se potriveste in foarte multe proiecte arhitecturale specifice, printre care SI  cele cu balustrade, poduri sau scari.

Pentru ca fiecare proiect are cerinte diverse de iluminare, de la unghi la modalitatea de montaj si la spatiul avut la dispozitie pentru a monta sistemele de iluminare, indrumarea din partea specialistilor in domeniu va poate ajuta sa faceti investitia adaptata propriilor nevoi. Iluminarea in propria locuinta nu necesita o tensiune ridicata si un consum mare de energie, pe cand cea in parcari subterane sau in lanturi hoteliere are la baza cerinte mult mai complexe si nevoi de iluminare mult mai mari.

Producatorul de corpuri de iluminat  ProfilistLED va poate veni in ajutor in alegerea celor mai eficiente profile led. Infiintata in 2016, a devenit la ora actuala unul dintre cei mai cautati parteneri in gasirea solutiilor de iluminat sustenabile, adecvate fiecarui proiect arhitectural. Colaborand cu specialistii de la ProfilistLED, sansele de a alege cea mai buna solutie pentru propriile nevoi  sunt cu siguranta mari. Infiintata  in 2016, compania prezinta  experienta in domeniul solutiilor de iluminat, iar in prezent se numara printre cei mai buni din industrie. Furnizorul ofera un timp de livrare de maxim 10 zile lucratoare si servicii de consultanta personala si specifica pentru clienti.

Continue Reading

Afaceri

Cum să acceptăm că parinții vârstnici au nevoie de un nivel mai înalt de îngrijire

Published

on

By

Să recunoaștem: nu este niciodată ușor să duci un părinte la un azil de bătrâni. S-ar putea să vă simțiți vinovat de această decizie, iar acest lucru este absolut normal. Dar iată cum stau lucrurile: nu sunteți singur în sentimentul de vinovăție.

De fapt, vinovăția de a trimite un părinte să locuiască într-un azil de bătrâni poate fi copleșitoare. Și dacă asta nu te face să te simți mai bine, ia în considerare acest lucru: chiar dacă părintele tău spune că nu se supără că locuiește într-un azil de bătrâni, probabil că se supără – și tu la fel.

Așadar, de ce ne simțim vinovați că ne punem părinții într-un azil de bătrâni? Pentru că ținem la ei și nu vrem ca ei să sufere în mod inutil. Vrem ca ei să aibă cea mai bună experiență posibilă în timp ce sunt departe de casele și familiile lor – și vrem ca nevoile lor de îngrijire a sănătății să fie satisfăcute cât mai bine posibil.

De asemenea, ne simțim vinovați pentru că ne facem griji că părinților noștri le va fi prea dor de noi atunci când vor fi departe de noi. Dar studiile arată că, atunci când părinții sunt mutați de acasă în comunități de viață asistată sau în cămine de bătrâni, ei se simt de fapt mai puțin singuri decât atunci când trăiau singuri acasă. De asemenea, ei declară că se simt mai puțin singuri decât atunci când locuiau cu alți membri ai familiei.

Una dintre cele mai bune modalități de a face față sentimentului de vinovăție este să vorbiți despre el. Poate fi util să găsiți pe cineva care să vă asculte fără să vă judece și să vă dea sfaturi despre cum au gestionat situații similare în propria viață.

Dacă părintele tău este bine îngrijit, atunci lasă instituția să-și facă treaba

O altă modalitate de a face față sentimentului de vinovăție este de a afla mai multe despre ce servicii sunt disponibile pentru persoana iubită la azilul de bătrâni. Știind ce servicii sunt oferite, puteți fi mai bine pregătiți atunci când vă ocupați de orice probleme care apar. Acest lucru vă va ajuta să evitați să luați decizii pripite bazate doar pe emoții, ceea ce ar putea duce pe o cale nedorită pentru sănătatea sau siguranța persoanei dragi!

Faptul că părintele dvs. locuiește cu dvs. nu este întotdeauna cea mai bună opțiune pentru sănătatea sau fericirea lui și este important să vă amintiți că există și alte opțiuni în afară de căminele de bătrâni, una ar fi apelarea la servicii de îngrijire la domiciliu, dacă bugetul vă permite acest lucru.

De asemenea, trebuie să rețineți că există multe lucruri pe care le puteți face pentru a vă asigura că părintele dvs. este cât mai fericit și mai sănătos posibil în timp ce locuiește într-un azil de bătrâni. Îi puteți vizita în mod regulat, puteți trimite scrisori și fotografii, puteți trimite felicitări cu ocazia sărbătorilor și zilelor de naștere, puteți vedea dacă mai au nevoie de ceva de acasă (cum ar fi haine sau obiecte personale) sau chiar puteți face chiar dumneavoastră voluntariat la azilul de bătrâni!

Îngrijirea profesională este adesea un pas următor necesar pentru cei vârstnici

Persoanele în vârstă se confruntă cu o mare varietate de probleme de sănătate. Unele sunt mai grave decât altele, iar multe dintre ele pot fi gestionate cu ajutorul membrilor familiei și al prietenilor. Cu toate acestea, este important să înțelegem că îngrijirea profesională oferită de un cămin de bătrâni, este adesea un pas următor necesar pentru persoanele în vârstă.

Atunci când cineva este diagnosticat cu o boală gravă sau o afecțiune care necesită un tratament continuu, poate fi momentul să înceapă să ia în considerare opțiunea pentru căminele de bătrâni. Persoanele în vârstă pot beneficia de accesul la profesioniști medicali calificați și la îngrijitori care au experiență în tratarea nevoilor lor specifice.

Continue Reading

Parteneri

Ultimile stiri locale

Exclusiv50 de minute ago

INCISIV TV – Televiziunea ta online/Lansare oficiala luni 10 octombrie 2022

La data de 03.08.2022, Incisiv de Prahova publica articolul „Edilul Andrei Volosevici ne propune o administratie plina de falsuri si...

AfaceriO zi ago

ElectroPutere Parc devine cel mai mare hub de inovație și tehnologie din Oltenia la nivel de suprafață ocupată și cerere din partea companiilor IT

Forța de muncă bine calificată, infrastructura bună și amplasarea în apropierea Universității din Craiova – cel mai mare centru universitar...

ExclusivO zi ago

Edilul Andrei Volosevici ne propune si o administratie plina de analfabeți functionali creativi

La data de 03.08.2022, Incisiv de Prahova publica articolul „Edilul Andrei Volosevici ne propune o administratie plina de falsuri si...

Exclusiv2 zile ago

Catastrofa ecologica din municipiul Câmpina/Colectarea deșeurilor constituie o bombă cu ceas și în Prahova (I)

Pe fondul catastrofelor ecologice din judetul Prahova, problemele de poluare & deseuri se extind si se amplifica.Municipiul Campina nu dispune...

Exclusiv3 zile ago

INCISIV TV – Televiziunea ta online/Lansare oficiala luni 10 octombrie 2022

Fostul procuror Mircea Negulescu „Portocala” se aude dandu-i indicatii colegei de la DNA Ploiesti Giluela Deaconu in sensul ca anchetatorii...

Exclusiv4 zile ago

„O tara care face un titlu de glorie din numărul dosarelor penale este o țară eșuată!”

După ce în anul 2021, în deja celebra ședință de dialog social  chestorul Minoiu, împuternicit director general DGMRU, ne spunea cu mult...

Exclusiv5 zile ago

EXCLUSIV/Andrei Volosevici a ieşit din sediul D.N.A. – Structura Centrala cu o nouă calitate, cea de inculpat

La data de 26 septembrie, Incisiv de Prahova publica articolul „Primarul Andrei Volosevici `tremură`/Surse: Edilul Andrei Volosevici citat la DNA...

shake de slabit shake de slabit
Uncategorized6 zile ago

3 aspecte prin care un shake de slabit chiar te poate ajuta sa pierzi in greutate

Multi oameni sunt de parere ca un shake de slabit, la nivel fundamental, nu te poate ajuta sa slabesti –...

drojdie inactiva drojdie inactiva
Uncategorized6 zile ago

Drojdie inactiva: definitie, tipologie si proprietati

O alimentatie sanatoasa este secretul pentru o viata cat mai lunga si lipsita de griji. Pentru ca beneficiile unor obiceiuri...

Exclusiv7 zile ago

69 din totalul de 75 de locuri, au fost ocupate de agenți și subofițeri la masteratul profesional

După ce în anul 2021, în deja celebra ședință de dialog social  chestorul Minoiu, împuternicit director general DGMRU, ne spunea cu mult...

ExclusivO săptămână ago

Politia Locala Ploiesti este permanent la dispozitia cetateanului, un serviciu operativ in slujba ploiestenilor, pregatita in orice moment de actiune si interventie cu furci si topoare in loc de pistoale

Edilul Andrei Volosevici si mintea odihnita Funcționari discreți care ”înfloresc” subit la umbra unor posturi cheie din instituții publice locale,...

Deep Forest Fest Deep Forest Fest
EvenimentO săptămână ago

Deep Forest Fest revine și anul viitor! Mai puternic, mai tare, mai electrizant!

Treptat, festivalul de muzică electronică Deep Forest Fest se impune drept unul de tradiţie pentru Râmnicu Vâlcea şi nu numai....

ExclusivO săptămână ago

Consiliul Local Ploiesti a taxat derapajele edilului Andrei Volosevici/Consilierii locali au trantit proiectele cu „cantec” si „lectia de smecherie” nu a primit nota de trecere

Edilul Andrei Volosevici si mintea odihnita Funcționari discreți care ”înfloresc” subit la umbra unor posturi cheie din instituții publice locale,...

UncategorizedO săptămână ago

Cum alegi corpurile de iluminat interior conform stilului de amenajare

Iluminatul din casa noastra este esential pentru buna desfasurare a activitatilor zilnice. Fiecare camera din casa trebuie sa beneficieze de...

ExclusivO săptămână ago

Lecție de șmecherie in sedinta Consiliului Local Ploiesti/Mucegaiul și Șmecherii

Edilul Andrei Volosevici si mintea odihnita Funcționari discreți care ”înfloresc” subit la umbra unor posturi cheie din instituții publice locale,...

Profile PVC Profile PVC
Social2 săptămâni ago

Va continua ascensiunea ferestrelor cu profile PVC si in 2023?

In ultima decada, ascensiunea ferestrelor cu profile PVC a fost una de-a dreptul impresionanta. De-a lungul anilor, a devenit clar...

Știrile Săptămânii