Connect with us

Eveniment

Fenomenul Luis Gabriel a lansat o piesă nouă numită „Vagabond”!

Published

on

Industria muzicală din România şi-a descoperit o nouă stea. Luis Gabriel este un tânăr foarte talentat care a luat România prin surprindere şi a dat lovitura prin intermediul piesei „Toate Diamantele”, care a adunat într-un an nu mai puţin de 120 de milioane de vizualizări pe YouTube, pe un singur canal. Acesta se bucură în ultimul timp de un succes răsunător, fiind invitat la o mulţime de evenimente şi fiecare videoclip pe care îl încarcă pe YouTube adună milioane de vizualizări.

Recent, Luis Gabriel a făcut furori pe internet cu un cover al piesei lui Nicole Cherry „Florile Tale”. Piesa cântată şi înregistrată pe loc la 5 dimineaţa, după cum însuşi artistul a recunoscut, a ajuns imediat în trend şi în doar o lună a adunat peste 10 milioane de vizualizări. Luis Gabriel este un adevărat fenomen, însă în ciuda succesului răsunător de care a ajuns să se bucure el îşi păstrează modestia şi munceşte din greu să se menţină la acest nivel şi chiar să crească.

Ascultă piesa Vagabond aici -> https://youtu.be/OZ70bnnEVoU

Acum, fiecare piesă pe care o lansează Luis Gabriel ajunge imediat în trend, iar dovadă în acest sens stă chiar piesa lansată în urmă cu câteva zile intitulată „Vagabond” care se află deja în top 20 şi urcă vertiginos. Deşi se poate spune că a apărut „peste noapte” în această industrie, Luis Gabriel promite că va munci pentru a rămâne în topuri mulţi ani de acum înainte, iar cifrele pe care le obţine acesta par să confirme că fenomenul Luis Gabriel va fi unul de durată!

Deşi stilul pe care îl abordează este cel al manelelor, Luis Gabriel se diferenţiază faţă de ceilalţi interpreţi datorită influenţelor flamenco pe care le abordează în piesele sale. Această combinaţie de stiluri s-a dovedit a fi una de mare succes, deoarece piesele sale au o priză deosebită la public.

Continue Reading
Click to comment

Leave a Reply

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Eveniment

Mircea Stroe, conciliator și avocat: „Multe din neînțelegerile consumatori-bănci nu au ce căuta în instanță pentru că problemele nu sunt juridice, ci financiare”

Published

on

Mircea Stroe – conciliator CSALB și avocat, în dialog cu Alina Radu – conciliator CSALB și avocat, Maria Guli și Cătălin Bălan – reprezentanți ai Centrului de Soluționare Alternativă a Litigiilor în domeniul Bancar.

  • „Sunt și consumatori care au prezentat doar jumătate de adevăr, încercând să obțină avantaj în negociere. Când se întâmplă acest lucru, devine foarte greu să conciliezi părțile” – Alina Radu
  • „Atunci când se pregătesc să formuleze o cerere pe site-ul www.csalb.ro, consumatorii să aibă pregătite fotografii sau scan-uri cu documentele, în telefon sau laptop, ca să le poată încărca mai ușor în aplicație” – Maria Guli
  • „Reamintim consumatorilor să își lase date de contact valide și să își verifice poșta electronică periodic, pentru că procedura concilierii presupune acordul consumatorului pentru fiecare pas pe care îl facem pentru soluționarea unei probleme” – Maria Guli
  • „Faptul că soluționarea se poate face și fără prezența fizică a părților, din faptul că documentele nu trebuie aduse personal ca să fie soluționat cazul respectiv, aduce un plus de eficiență” – Mircea Stroe

PODCAST CSALB Ep. 12 | „Problemele consumatori-banci nu sunt juridice, ci financiare”

Reporter: Ce vedeți că s-a schimbat în acești 6 ani de conciliere în cadrul CSALB, atât din perspectiva băncilor, cât și a consumatorilor?

Alina Radu: A fost o perioadă în care cu toții am învățat să lucrăm împreună, adică consumatori, conciliatori și bănci. Asta duce la creșterea gradului de succes pentru cazurile soluționate în CSALB. Băncile au văzut utilitatea intervenției conciliatorilor care intermediază relația consumatorilor cu băncile și ajută băncile să vadă mai bine situația consumatorilor.

Mircea Stroe: Pandemia a transformat procedura concilierii în una care folosește mult mijloacele de comunicare la distanță. Cred că efectul a fost unul pozitiv pentru că a adus o rapiditate în plus modului de rezolvare a dosarelor. Există și un confort pentru oameni, prin faptul că aceștia au înțeles că lucrurile se pot rezolva, problemele lor sunt văzute și, de cele mai multe ori, rezolvate de bancă. În plus, faptul că soluționarea se poate face și fără prezența fizică a părților, din faptul că documentele nu trebuie aduse personal ca să fie soluționat cazul respectiv, aduce un plus de eficiență.

Reporter: Legat de eficiență, timpul petrecut în aplicația de pe site a scăzut în 2021 față de 2020 cu aproximativ un minut. Practic, un consumator petrece puțin peste 4 minute ca să completeze cererea de negociere cu banca. Maria Guli gestionează inclusiv această aplicație de formulare a cererilor de pe site. Ce trebuie făcut pentru ca experiența consumatorilor în această aplicație să fie cât mai pozitivă? 

Maria Guli: Noi am promovat ideea de a nu introduce în cereri foarte multă argumentare juridică, asta pentru că CSALB soluționează alternativ față de ceea ce se întâmplă în instanțe. Adică, este mai important cazul particular al consumatorului și nu este prioritar conținutul contractului. Practic, conciliatorii noștri soluționează în echitate, de aceea am recomandat ca aceste cereri să aibă un conținut cât mai simplu formulat, să descrie situația reală. Ideal ar fi ca, atunci când se pregătesc să formuleze o cerere pe site-ul www.csalb.ro, consumatorii să aibă pregătite fotografii sau scan-uri cu documentele, în telefon sau laptop, ca să le poată încărca mai ușor în aplicație. Consumatorul trebuie să atașeze copii ale contractului de credit și orice alte documentele care îl pot ajuta în susținerea motivelor invocate în cerere. Cu titlu exemplificativ: ordine de plată, extrase bancare, documente medicale acolo unde este cazul, documente care să arate veniturile și cheltuielile familiei.

Reporter: După ce omul face cererea și o trimite prin aplicație, prin email, în plic sau vine la sediul CSALB cu ea, ce se întâmplă ulterior?

Maria Guli: Noi, la Secretariatul de Procedură al CSALB, ne uităm dacă cererea este conformă, iar apoi o trimitem mai departe către bancă sau IFN. Reamintim consumatorilor să își lase date de contact valide și să își verifice poșta electronică periodic, pentru că procedura concilierii presupune acordul consumatorului pentru fiecare pas pe care îl facem pentru soluționarea unei probleme. Instituțiile financiare au un termen de 15 zile să ne spună dacă acceptă sau refuză soluționarea prin intermediul Centrului nostru. În funcție de răspuns, putem avea un dosar de conciliere, atunci când cererea este acceptată sau trimitem răspunsul de clasare consumatorului. Comunicarea cu banca prin intermediul CSALB este mai rapidă decât dacă un consumator s-ar adresa direct băncii pentru că în bănci există departamente specializate în relația cu Centrul. Se lucrează cu angajați din Centrala băncii care pot avea o imagine de ansamblu asupra fiecărei spețe în parte. Un avantaj în plus este că în cazul multor bănci s-a păstrat componența echipelor de negociere încă de la înființarea CSALB.

Reporter: Mulți dintre conciliatorii CSALB sunt și avocați. Cum vedeți posibilitatea de a suspenda procesele din instanță pe care consumatorii le au cu băncile, în favoarea soluționării amiabile și gratuite a disputelor în cadrul Centrului? 

Alina Radu: Procedurile sunt foarte diferite între ceea ce se întâmplă în instanță și în cadrul Centrului. Este fără dubiu că modalitatea de soluționare prin intermediul concilierii este mult mai eficientă. Nevoia de justificare a cererii se păstrează și în cadrul CSALB, dar aici accentul este în altă parte. Este o soluționare în echitate, nu una strict juridică. Ori aceasta salvează foarte multe resurse. Cu alte cuvinte, în cadrul CSALB se ține cont de situație, de particularitățile cazului și chiar dacă argumentele juridice nu sunt de partea consumatorului, există o bază de discuție cu banca pentru a găsi o soluție. Ca observație a acestor ani este că oamenii își doresc în primul rând să fie ascultați.

Mircea Stroe: Multe dintre spețele care au ajuns în instanță, nu sunt niște spețe care ar trebui să ajungă acolo. Pentru că în acele cazuri nu este neapărat o problemă juridică. Acești consumatori nu au o problemă juridică de interpretare a unor norme sau a unor clauze contractuale. Problemele lor au o natură financiară, de fapt. Ele pleacă de la mici detalii: un comision pe care îl consideră mai mare sau un curs de schimb, o rată greu de plătit. Nefiind aspecte preponderent juridice, ele nu fac decât să îngreuneze actul de justiție per ansamblu. De aceea tot mai mulți consumatori se îndreaptă către CSALB sau ar trebui să facă acest lucru. Mulți au înțeles că aici ar putea obține o soluție care realmente îi poate ajuta și pe care ar obține-o foarte greu sau deloc în instanță.

Reporter: Care sunt greșelile sau lucrurile care ar putea fi ajustate în negociere? Atât de către consumatori, cât și de către bănci?

Mircea Stroe: Ideile preconcepute. Fiecare dosar în parte are particularități, nu poți obține ceea ce ai auzit că au obținut alții. Băncile, pe de altă parte, greșesc atunci când intră în negociere dintr-o poziție inflexibilă. Sunt și bănci care intră în această procedură, vin cu o ofertă, dar sunt destul de inflexibili în a o negocia și în a o adapta ulterior.

Alina Radu: Cred că este importantă onestitatea de ambele părți: și a consumatorului, și a instituțiilor financiare. Faptul că cineva a obținut un rezultat în negociere, nu e o justificare suficientă ca ceilalți să ceară și să obțină același lucru. Soluțiile sunt foarte bine particularizate pe cazurile concrete ale consumatorilor. Consumatorii trebuie să fie onești față de ceea ce cer și față de motivele care stau la baza cererii lor. Apoi, băncile să fie deschise să asculte și să vadă cu adevărat situația consumatorilor. Au fost situații în care consumatorii au prezentat un anumit lucru, dar banca a văzut că situația reală a consumatorului, din punct de vedere al relației cu banca, era alta. S-a mai întâmplat să avem consumatori care au venit, au prezentat o situație, pe care am prezentat-o mai departe băncii, dar de acolo mi s-a spus că situația consumatorului era, în realitate, asta. Consumatorul a omis să spună niște lucruri care erau relevante, încercând să obțină un avantaj în negociere, iar din momentul respectiv a devenit mult mai dificil să intermediez concilierea. Pentru că am plecat în această discuție de la jumătate de adevăr.

Reporter: Dacă ar fi să vorbim de un set de bune practici în conciliere, atât pentru bănci, cât și pentru consumatori, care sunt primele la care vă gândiți?

Alina Radu: De la consumatori trebuie să aflăm în primul rând ce anume își doresc, dar nu într-un limbaj juridic complicat. De asta ne ocupăm noi. Pentru bănci cred că este foarte important ca ele să participe în procedură cu deschidere, nu doar formal. Sigur că sunt limite, nu se poate obține totul, dar transparența în ceea ce se poate obține este importantă. Trebuie să înțeleagă și consumatorul care sunt limitele interne ale băncii, cum ar fi cele de aprobare a unei decizii a negociatorului din bancă.

Mircea Stroe: În ceea ce îi privește pe consumatori eu le-aș recomanda să înțeleagă și să accepte faptul că o soluție obținută este întotdeauna mai benefică decât o eșuare a procedurii de conciliere. Obținând ceva care să îți satisfacă niște nevoi este mult mai bine decât să ajungi în situația de totul sau nimic. Instituțiile bancare ar putea să aibă un rol mai mare în mediatizarea acestor activități de conciliere pentru că ei sunt o interfață directă cu consumatorii, în situațiile în care problemele nu se pot rezolva direct în bancă.

Continue Reading

Eveniment

EXCLUSIV.Un elev din Ploieşti va alerga în scopuri caritabile, la HOPE RUN for Charity

Published

on

Duminică, 22 mai a.c., începând cu ora 7.00, în Parcul Regele Mihai I, intrarea Charles de Gaulle va avea loc concursul caritabil de alergat „HOPE RUN pentru Ioana, Matei şi Andreea”, competiţie organizată de Corpul Naţional al Poliţiştilor, Evenimemntul are ca scop sprijinirea poliţiştilor din toată ţara care se află în situaţii dificile, din dorinţa de a-i ajuta sau a le salva viaţa. Acesta va reuni sportivi, pasionaţi de alergare şi familii care să îşi petreacă un altfel de weekend, energic şi activ împreună. Cursele la care alergătorii se pot înscrie sunt de 7 KM, respectiv cursa familiilor de 1.5KM, cu categorii de vârstă de la 0 la 13 ani şi 14+ ani. Elevul ploieştean, David Bogdan Croitoru va fi prezent la start. David Bogdan Croitoru are 9 ani, este elev în clasa a 2 a la Şcoala Gimnazială ”H.M Berthelot ” şi sportiv la CSM Ploieşti (antrenor doamna Andrei Maria). David Bogdan Croitoru, un atlet de viitor În data de 27 martie 2022, David Bogdan Croitoru, a participat la singura competiţie din calendarul competiţional pentru anul 2022 al Federaţiei Române de Atletism destinată copiilor / spiriduşilor! El a reprezentat Şcoala Gimnazială H.M Berthelot şi CSM Ploieşti. David a participat la două probe : 50 m şi 200 m în cadrul Complexului Sportiv Naţional „Lia Manoliu” Bucureşti, în sala de atletism „Ioan Soter”. Acesta a fost la câteva sutimi de podium, terminând pe locul 4 la cele două probe. Reamintim, David mai are o pasiune… cea de desen, fiind un elev de nota 10. David a participat în urmă cu aproximativ 2 ani şi la concursul de desene” Super eroii din zilele noastre”, concurs organizat de M.A.I, având ca tematică „Supereroii din zilele noastre”, detalii aici : Menţionăm faptul că, David este susţinut în toate proiectele de conducerea Şcolii Gimnaziale” H.M Berthelot”.

Continue Reading

Eveniment

Banometru și Dragoș Pătraru: două zile de prezentări și ședințe gratuite de consiliere financiară pentru timișoreni, pe 20 și 21 mai, la Iulius Town

Published

on

By

 

Echipa programului gratuit de sănătate financiară Banometru, alături de Dragoș Pătraru, Starea Nației, își anunță prezența în Timișoara, la Iulius Town, pe 20 și 21 mai, pentru prezentări și ședințe de coaching financiar gratuite cu participanții.

Banometru este un program gratuit de sănătate financiară care oferă cursuri și ședințe de coaching celor care își doresc să aibă o relație echilibrată cu banii. În 2021, 6.700 persoane au beneficiat de pe urma programului și au reușit să își îmbunătățească viața financiară. Dintre acestea, 1.000 de persoane au beneficiat de coaching financiar unu la unu 100% gratuit. Aceasta înseamnă până la patru sesiuni cu un consultat financiar independent, alături de care și-au analizat situația financiară și au găsit un plan și soluții pentru a depăși problemele cu care se confruntau.

Pe 20 și 21 mai, echipa Banometru va fi prezentă în Iulius Town, Timișoara pentru a discuta cu vizitatorii despre datorii și alte provocări cu privire la bani. De-a lungul celor două zile, cei care vor să își depășească provocările financiare și vor să afle mai multe despre programul Banometru și cum sesiunile de coaching financiar îi pot ajuta, pot vizita standul din Piațeta Intersport între orele 10:00 și 20:00.

Pentru discuțiile de consiliere financiară individuale este necesară înscrierea în prealabil prin completarea unui chestionar: https://banometru.ro/iasi-timisoara/inregistrare.

Pe 21 mai, începând cu ora 16:00, va avea loc un eveniment special în cadrul Iulius Congress Hall din Iulius Town, sala Verdi, etajul 1, în care Dragoș Pătraru de la Starea Nației și Cornel Ionescu, coach Banometru vor vorbi despre bani și provocările financiare pe care oamenii le pot întâlni de-a lungul vieții. La finalul conversației, Cornel și Dragoș vor răspunde la întrebările participanților despre cheltuieli, venituri, datorii, rate și tot ce ține de finanțele personale. Participarea la eveniment este gratuită pe bază de înscriere la fața locului, locurile fiind limitate.

Coachii Banometru sunt profesioniști independenți și nu vor încerca să convingă participanții să își ia un credit sau să acceseze anumite servicii. Toate informațiile oferite de cei care solicită ședințele de coaching sunt gratuite și confidențiale. Aceștia se pot aștepta la următoarele subiecte de conversație:

  • Vor putea afla dacă sunt pregătiți să își ia un credit și ce este nevoie să știe dacă își doresc să se îndatoreze;
  • Vor descoperi mai multe despre cursurile și serviciile gratuite Banometru;
  • Vor afla cum îi poate ajuta un coach Banometru să aibă o relație mai bună cu banii;
  • Vor descoperi cum pot traversa perioada de scumpiri într-un mod sănătos din punct de vedere financiar.

Despre Banometru

Banometru este un program gratuit de sănătate financiară realizat de către Asociaţia Educaţie pentru Viaţă Reală (AEVR), Asociația pentru Relații Comunitare (ARC) și ING Bank care îi ajută pe participanți să aibă o relație sănătoasă cu banii. În 2021, în urma cursurilor și a ședințelor de coaching, peste 70% dintre participanți au reușit să își creeze un fond de urgență. Alte comportamente financiare sănătoase pe care programul le urmărește sunt rambursarea datoriilor, crearea fondului de rezervă și planificarea și monitorizarea cheltuielilor lunare. Astfel, 79% dintre beneficiari reușesc să genereze venituri care sunt mai mari decât cheltuielile, iar 89% dintre ei încep să își planifice cheltuielile cu ajutorul bugetului lunar.

Continue Reading

Parteneri

Ultimile stiri locale

Exclusiv15 ore ago

Plangere penala impotriva impotriva directorului general al Politiei Locale Ploiesti (Albu Catalin Constantin, nasul edilului), Manolache Roxana si Dobrescu Valentia pentru abuz in serviciu si fals

Liderii locali din Ploiesti ai PSD și edilul Andrei Volosevici au afectat nu doar imaginea județului și a municipiului reședință,...

Exclusiv2 zile ago

Secretomania a ramas însă adânc înrădăcinată în vintrele Ministerului Afacerilor Interne/FANTOMELE DIN DULAPUL M.A.I.

Liderii locali din Ploiesti ai PSD și edilul Andrei Volosevici au afectat nu doar imaginea județului și a municipiului reședință,...

Exclusiv3 zile ago

Ce-i mai mananca si nu are cine sa-i scarpine!/Interese dolosive/Documente/PSD Prahova continuă scandalul/Așa rușine Ploiestiul niciodată n-a mai pățit

Liderii locali din Ploiesti ai PSD și edilul Andrei Volosevici au afectat nu doar imaginea județului și a municipiului reședință,...

Exclusiv4 zile ago

Fost director la Apa Nova Bucuresti, fost Presedinte al CA la Veolia Iasi, cu zeci de dosare penale, Mihai Savin, directorul operatorului Termoficare Prahova impreuna cu edilul Andrei Volosevici isi bate joc de 130.000 de locuitori care au ramas fara apa calda

Liderii locali din Ploiesti ai PSD și edilul Andrei Volosevici au afectat nu doar imaginea județului și a municipiului reședință,...

Exclusiv4 zile ago

3 lucruri pe care trebuie să le știi despre asigurarea auto

Unul din cei mai importanți factori de care să ții cont atunci când vrei să alegi o asigurare auto este...

Exclusiv5 zile ago

Recrutarea Minervei vine dupa ce anul trecut Isarescu i-a angajat pe Dancila si pe Tudilica a lui Zavoranca

Această imagine din 1970, cu distinșii membri ai Armatei Poporului păzind o ”gaură strategică” este o ilustrare demnă de episoadele...

Exclusiv6 zile ago

Ziua când patru polițiști și-au încălcat jurământul de credință și au scuipat în obrazul statului de drept!/O faptă, trei sancțiuni

Comisia a decis  să trimită României o scrisoare de punere în întârziere, acordându-i un termen de patru luni pentru a...

ExclusivO săptămână ago

Vor fi propusi spre retinere si trimisi in judecata doi patroni „smecheri” de la doua societati care au participat la „Catastrofa ecologica din Prahova”

Suntem deja la jumătatea anului, iar guvernanții încă se joacă de-a ”baba oarba” cu drepturile angajaților din sectorul de ordine...

SportO săptămână ago

Peste 80 de jucători din 24 de țări vor concura la cea de a IX-a ediție a Vitality Open Tour

Peste 80 de jucători din 24 de țări vor concura la cea de a IX-a ediție a Vitality Open Tour,...

ExclusivO săptămână ago

Legaturi periculoase: Primarul Andrei Volosevici, bugetul local, BLUE PLANET SERVICES S.R.L., Solid Waste Operation SRL, Bogdan Niculescu, IPJ Prahova si crima organizata (II)

Incisiv de Prahova publica, azi, primul episod din serialul „Legaturi periculoase: Primarul Andrei Volosevici, bugetul local, BLUE PLANET SERVICES S.R.L.,...

Robor Robor
SocialO săptămână ago

3 soluții pentru a scăpa de ROBOR

● Ce este ROBORUL? ROBOR este abreviere de la Romanian Interbank Offered Rate și  este unul dintre indicii de referință...

Pareri despre Glasspandoor Pareri despre Glasspandoor
AfaceriO săptămână ago

Păreri despre Glasspandoor – Impactul războiului asupra mediului de afaceri

Întrucât în mediul online au apărut anumite păreri despre Glasspandoor care sunt false, exagerate şi chiar rău intenționate, am scris acest articol...

ExclusivO săptămână ago

Legaturi periculoase: Primarul Andrei Volosevici, bugetul local, BLUE PLANET SERVICES S.R.L., Solid Waste Operation SRL, Bogdan Niculescu, IPJ Prahova si crima organizata (I)

Incisiv de Prahova publica, azi, primul episod din serialul „Legaturi periculoase: Primarul Andrei Volosevici, bugetul local, BLUE PLANET SERVICES S.R.L.,...

ExclusivO săptămână ago

BATAIE DE JOC/130 de mii de ploieșteni au rămas fără apă caldă datorita primarului Andrei Volosevici care nu a achitat si refuza sa achite facturile emise pentru serviciul prestat deja de catre Termoficare Prahova S.A.

Pentru că participarea la formele de protest anunțate la finalul anului 2021 a fost sub nivelul pe care organizațiile sindicale...

Exclusiv2 săptămâni ago

Un condamnat pentru delapidare, fost „consilier personal” al lui Sorin Oprescu, a fost numit acum șef al Complexului Sportiv Arcul de Triumf de către ministrul Sportului, Eduard Novak

Nasul edilului (Albu Catalin de la Politia Locala Ploiesti) isi promoveaza imaginea sa si a Politiei Locale Ploiesti prin falsuri...

Exclusiv2 săptămâni ago

CET Brazi trebuia să trecă în administrarea Primăriei încă din 2019!/Soluţia apei calde e în ograda lui Volosevici!/Vocabular de „mahala”

Problema furnizării apei calde în municipiul Ploieşti nu ar fi existat dacă o hotărâre din anul 2019 ar fi fost...

Știrile Săptămânii