Connect with us

Uncategorized

PENNY a atins pragul de 359 de magazine în România

Published

on

Planurile de expansiune ale PENNY România avansează rapid cu deschiderea a patru noi magazine în patru județe ale țării – Ardud (jud. Satu Mare), Kogălniceanu (jud. Constanța), Băleni (jud. Dâmbovița) și Râmnicu Vâlcea (jud. Vâlcea).  Vizitatorii noilor magazine PENNY vor experimenta un ambient modern, prietenos și accesibil, reprezentând evoluția strategică a brandului în România.

Designul magazinelor PENNY oferă o experiență plăcută clienților, evidențiind, totodată, angajamentul companiei în extinderea portofoliului de produse 3RO – produse cu ingredientul principal provenit din România, procesate și ambalate în țară. Experiența la cumpărături este îmbunătățită datorită unei zone extinse dedicate produselor proaspete sau mărcilor proprii realizate conform preferințelor clienților români, spațiul oferind totodată o semnalizare mai vizibilă a promoțiilor și categoriilor principale de alimente.

PENNY Baleni

Cele patru noi magazine PENNY sunt pregătite să își întâmpine clienții cu soluții practice, adaptate stilului de viață agitat, inclusiv produse gata de consum, semipreparate, precum și opțiuni refrigerate sau congelate.

Pe scurt, despre fiecare magazin:

  1. Magazinul PENNY din Ardud, județul Satu Mare, situat pe strada Ștefan cel Mare nr. 58, dispune de patru case de marcat, are o suprafață de vânzare de 853.48 mp și oferă 65 de locuri de parcare, inclusiv trei pentru persoane cu dizabilități. Magazinul este deschis din 29 noiembrie și va funcționa de luni până sâmbătă între orele 7:30 – 21:00, iar duminica între 8:00 – 19:00.
  2. Noul PENNY din Kogălniceanu, județul Constanța, situat pe strada Tudor Vladimirescu, nr. 16 A, are o suprafață de vânzare de 856.45 mp. Magazinul este deschis din 29 noiembrie și poate fi vizitat de luni până sâmbătă între orele 7:30 – 22:00 și duminica între 8:00 – 20:00.
  3. Magazinul PENNY din comuna Băleni, județul Dâmbovița, deschis de luni până sâmbătă între 7:30 – 22:00 și duminica între 8:00 – 20:00, este localizat pe Soseaua București – Târgoviște, nr. 66. Oferă 55 de locuri de parcare, inclusiv trei pentru persoane cu dizabilități și cinci rezervate pentru mame și copii și are o suprafață de vânzare de 770.70 mp. Magazinul este deschis din 29 noiembrie.
  4. Nu în ultimul rând, noul magazin PENNY din Râmnicu Vâlcea, de pe strada Posada, nr. 51, are o suprafață de vânzare de 826.87 mp și este deschis din 30 noiembrie. Magazinul va funcționa de luni până sâmbătă între 7:30 – 21:00 și duminica între 8:00 – 20:00. Acest magazin nu dispune de locuri de parcare.

PENNY Kogalniceanu

PENNY Punct reprezintă evoluția strategică a Penny Market în România și este structurată în șapte piloni de dezvoltare: experiență îmbunătățită în magazineexpansiuneproduse româneștioamenidigitalizaresustenabilitate și comunicare integrată.

Continue Reading
Click to comment

Leave a Reply

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Uncategorized

Acer acordă atenție necesităților profesorilor pentru a oferi tehnologii inovatoare, cu adevărat concepute pentru aceștia

Published

on

By

Cu ocazia Zilei Mondiale a Profesorilor, Acer for Education a celebrat rolul esențial pe care îl joacă profesorii în modelarea minților viitorului și reconfirmă pilonii pe care se bazează strategia Acer pentru educație – cu alte cuvinte, aspectele educaționale importante pentru Acer, care trebuie să se concentreze pe creativitate, consolidarea abilităților, învățarea personalizată, incluziune, sustenabilitate și securitate.

Potrivit UNESCO, există un deficit de 44 de milioane de profesori la nivel mondial. Pentru a atinge obiectivele planurilor definite pentru anul 2030 și pentru a asigura o educație de calitate pentru toți, este important să avem profesori bine pregătiți, sprijiniți și apreciați.

Acer for Education sprijină munca de zi cu zi a profesorilor prin soluțiile sale tehnologice, serviciile și programele specifice pentru școli, precum Acer Innovative School Program și Acer Academy. Se creează astfel medii de învățare în care curiozitatea și creativitatea pot înflori, în care elevii își pot dezvolta abilități esențiale și pot crește într-un mediu sigur și incluziv.

Acer Innovative School este un program pentru „școli digitale” care implică o comunitate, schimbul de bune practici, precum și crearea de webinare și studii de caz și vizibilitate prin intermediul social media.

Acer Academy oferă cursuri de formare actualizate și demonstrații personalizate care permit profesorilor să utilizeze cu mai multă încredere dispozitivele tehnologice, transformându-le în adevărați aliați pentru activitățile lor didactice zilnice.

În ce moduri se transformă rolul profesorilor în peisajul educațional actual

Într-o eră a schimbărilor rapide, învățarea nu se mai limitează la transmiterea de informații. Este important ca profesorii să stimuleze curiozitatea și creativitatea elevilor lor, încurajându-i să își exprime perspectivele unice, să își exploreze imaginația și să deblocheze posibilități nelimitate.

În plus, într-o lume din ce în ce mai conectată, securitatea digitală devine vitală.

În prezent, profesorii joacă un rol esențial și sunt responsabili pentru pregătirea elevilor pentru provocările cu care se vor confrunta odată ce vor părăsi școala. În acest peisaj, inovarea tehnologică devine un aliat-cheie în consolidarea competențelor esențiale, cum ar fi gândirea critică, colaborarea și comunicarea, precum și în promovarea diversității și transformarea echității și incluziunii în valori fundamentale pentru mediile de învățare în care fiecare elev se simte apreciat și respectat. Diversitatea, talentele și interesele unice ale elevilor pot beneficia de aplicarea tehnologiei de ultimă oră pentru a dezvolta trasee de învățare personalizate care să le permită să își atingă potențialul maxim.

Tehnologiile inovatoare Acer modelează o nouă educație

Misiunea Acer este aceea de a aduce tehnologii de ultimă generație în școli și universități și de a permite profesorilor să creeze medii de învățare în care elevii și profesorii se pot conecta, implica și colabora de oriunde. Puternice, sigure și ușor de utilizat, dispozitivele Acer sunt proiectate într-un mod extrem de sustenabil, datorită utilizării plasticului reciclat postconsum (PCR) în șasiu, împreună cu adoptarea plasticului Ocean Bound în touchpad, și datorită ambalajului 100% reciclabil.

Portofoliul cuprinzător Acer este asociat cu cel mai bun serviciu de asistență din clasa sa. Designul ecologic reflectă angajamentul companiei față de sustenabilitate, în timp ce tehnologia Acer pregătită pentru viitor permite experiențe imersive și incluzive, oferind o abordare alternativă pentru dezvoltarea abilităților care nu au un caracter tehnic, precum și studiilor în domeniul științelor exacte și artelor.

Cele mai recente laptopuri capabile de inteligență artificială Acer TravelMate și Chromebook Plus sunt pregătite să joace un rol esențial în dezvoltarea profesorilor. Prin valorificarea puterii unui asistent cu inteligență artificială, profesorii pot crește productivitatea și creativitatea, recuperând timp utilizabil și făcând învățarea mai personală. Combinația dintre o soluție de urmărire a ochilor cu un ecran 3D stereoscopic al soluțiilor SpatialLabs™ Stereoscopic 3D permite profesorilor și elevilor să dea viață ideilor și să dezvolte proiecte care pot fi vizualizate imediat lucrând direct pe dispozitiv, fără ochelari 3D. La fel, sporturile electronice pot face o diferență revoluționând educația prin învățare imersivă, creativitate și colaborare.

„Încă de la început, Acer a acordat atenție necesităților profesorilor. Oferim produse și servicii capabile să sprijine în mod concret profesorii în activitatea lor de zi cu zi”, a declarat Cristina Pez, director comercial Acer EMEA. „Acest lucru este posibil datorită rețelei noastre de parteneri din domeniul educației care susțin marca noastră de peste 10 ani. Acești parteneri lucrează pe teren, în strânsă colaborare cu școlile, ceea ce le permite să fie într-o poziție privilegiată atunci când vine vorba de oferirea soluției tehnologice potrivite. Având convingerea că educația merge dincolo de sălile de clasă, vom continua să contribuim în comunitatea educațională, oferind, de asemenea, instruire și meditații gratuite pe calculator.”

Despre Acer

Fondată în 1976, Acer este una dintre cele mai importante companii din domeniul TIC din lume, cu o prezență în peste 160 de țări. Pe măsură ce Acer evoluează odată cu industria și cu schimbarea stilurilor de viață, se concentrează pe crearea unei lumi în care hardware-ul, software-ul și serviciile vor fuziona între ele, creând ecosisteme și deschizând noi posibilități pentru consumatori și companii deopotrivă. Cei 7.700 de angajați Acer sunt dedicați cercetării, proiectării, marketingului, vânzării și suportului pentru produse și soluții care elimină barierele dintre oameni și tehnologie. Vă rugăm să vizitați www.acer.com pentru mai multe informații.

© 2024 Acer Inc. Toate drepturile rezervate. Acer și logo-ul Acer sunt mărci comerciale înregistrate ale Acer Inc. Alte mărci comerciale, mărci comerciale înregistrate și/sau mărci de servicii, indicate sau nu, sunt proprietatea deținătorilor lor respectivi. Toate ofertele pot fi modificate fără notificare sau obligație și este posibil să nu fie disponibile prin toate canalele de vânzare. Prețurile listate sunt prețuri cu amănuntul sugerate de producător și pot varia în funcție de locație. Taxele de vânzare aplicabile suplimentar.

Continue Reading

Uncategorized

Premiile Comerțului Online Românesc acordate în cadrul ediției de 19 ani a Galei Premiilor eCommerce

Published

on

By

eMAG, FAN Courier, Sezamo, Dr. Max, Decathlon, Cărturești, Deichmann, Aosom, MatHaus și Cupio – printre companiile premiate la această ediție. Câștigătorii celei de-a XIX-a ediții a Galei Premiilor eCommerce au fost anunțați pe 8 Octombrie, în spectacolul de Gală care a avut loc la Teatrul Național București.

Aflată la a XIX-a ediție anuală, Gala Premiilor eCommerce 2024 s-a desfășurat pe 8 octombrie la Teatrul Național București, acordând cele mai importante premii companiilor care activează în comerțul online românesc.

Premiile au fost decernate pe 3 categorii: în funcție de votul consumatorilor online, în funcție de evaluarea făcută de 25+ de specialiști în cadrul programului GPeC Proficiency, precum și în funcție de votul Comunității GPeC formată din principalele companii care activează în domeniu.

Magazinul online preferat de clienții online: eMAG

Potrivit studiului eComm Pulse, eMAG continuă să fie magazinul preferat de către consumatorii online din România pe multiple categorii de produse comercializate.

Dr. Max, Decathlon, Cărturești, Deichmann, au fost premiate în calitate de magazine favorite la categoriile specifice:

Studiul eComm Pulse care monitorizează evoluția comerțului online din perspectiva cumpărătorilor români – derulat de 8 ani de iSense Solutions împreună cu GPeC – este reprezentativ la nivel urban cu vârsta cuprinsă între 18 și 65 de ani, utilizatori de internet. Datele au fost culese online din panelul iSense Solutions, în luna septembrie 2024, cu un grad de eroare de +/ – 4,37%,  la un nivel de încredere de 95%.

FAN Courier – Cea mai bună companie de curierat votată de Comunitatea GPeC

Comunitatea GPeC – formată din cele mai relevante companii din domeniu a votat cei mai buni furnizori de servicii dedicate industriei de comerț electronic – iar la categoria curierat a fost desemnata compania FAN Courier

Aosom, Zodiacool.ro si Caffe Culinarte – magazinele premiate pentru cel mai mare punctaj în cadrul programului GPeC Proficiency

Anul acesta, în programul GPeC E-Commerce Proficiency s-au înscris 58 de magazine online care, timp de 6 luni, au fost auditate conform celor peste 200 de criterii de evaluare și au avut ocazia să își optimizeze website-urile, implementând recomandările Auditorilor GPeC – 28 de specialiști în E-Commerce și Digital Marketing.

La finalul acestui program la categoria Start-up s-a remarcat magazinul CaffeCulinarte – evaluat de auditori cu cel mai mare punctaj la categoria lui – indicând o bună implementare a recomandărilor auditorilor, în timp ce la categoriile Experienced și Professional cele mai mari punctaje au fost obținute de magazinul Zodiacool, respectiv Aosom indicând consecvență în acțiuni de dezvoltare continuă.

Pe celelalte categorii de produse în care se încadrează magazinele online incluse în programul GPeC Proficiency câștigători au fost:

Dintre magazinele online înscrise în Programul GPeC Proficiency 2024 care au implementat Sistemul de Feedback Opinii de Încredere TRUSTED.ro și au primit minimum 100 de opinii de la clienți inregistrate în intervalul 1 noiembrie 2023 – 15 septembrie 2024 câștigătorul categoriei Voice of the Customer Award 2024 este RepublicaBio

GPeC Proficiency este un program de Mentorship care încurajează competiția prin dezvoltarea și îmbunătățirea continuă a magazinelor online și constă într-un proces complex de auditare, consultanță și optimizare a magazinelor în scopul îmbunătățirii UX și a ratei de conversie.

Scopul programului este de a sprijini echipele din spatele magazinelor online să se specializeze în tot ce este actual în E-Commerce și Digital Marketing pentru a stăpâni tehnicile esențiale de creștere a ratei de conversie.

Alături de magazinele online desemnate câștigătoare la Gala Premiilor eCommerce 2024, au fost menționate și apreciate meritele Platformelor E-Commerce și ale Agențiilor de Digital care au lucrat împreună cu cele mai bune magazine online ale anului:

  • Platforme și Agenții de Dezvoltare E-Commerce: VTEX, MerchantPro, Gomag, easySales, SAP Commerce, Pronet Design
  • Agenții de Digital Marketing & SEO:Artvertising, MTH Digital, DWF, five elements, Limitless Agency, ASM Agency, ContentSpeed, Evozon, Conversion.

Despre eveniment

Gala Premiilor eCommerce 2024 s-a desfășurat în cadrul celei de-a 19 editii anuale a GPeC SUMMIT din 8 Octombrie, la Teatrul Național București. Evenimentul a reunit speakeri de top români și internaționali care au furnizat un total de peste 9 de ore de conținut practic pentru toți cei interesați de E-Commerce și Digital Marketing.

GPeC 2024 este o serie de evenimente powered by FAN Courier

Gold Partner: eMAG Marketplace

Silver Partner: VTEX

Supported by: Google

Recommended Payment Processor: NETOPIA Payments

Eveniment susținut de: Auchan, Banca Transilvania, Canopy, Cargus, Compari.ro, cyber_Folks, Debonaire, Douglas, DPD, DWF, EBS Integrator, eMAG Academy, five elements digital, Gomag, GTS, Klarna, Limitless Agency, MerchantPro, MTH Digital, MDPromo.ro, Naratix, Oveit.com, PayU, Plăți.Online, Poșta Panduri, PTT Express, RTB House, Sameday, Sinaps, tbi bank, TikTok, Visa

Parteneri Media Principali: StirileProTV.ro & VOYO

Partener Media Strategic: Ringier

Official Radio: KISS FM

Official Hosting: HOSTERION

Official Coffee: 5 to Go

Refreshments by: Pepsi

Wine Partner: WineDeals

Treats by Eisberg, Nuii, Jamoneria by Alioli, Nestle

Continue Reading

Uncategorized

HONOR introduce funcția Google Circle to Search pentru Magic V3 și seria HONOR 200

Published

on

By

Tehnologia AI devine acum mai accesibilă pe smartphone-uri pentru toată lumea grație colaborării dintre HONOR și Google

[București, 10 Octombrie 2024] – Funcția Google Circle to Search devine disponibilă pe flagship-ul HONOR Magic V3, cel mai subțire foldable care se pliază spre interior, precum și pe seria HONOR 200, oferind o performanță superioară și fotografii portret la nivel de studio. HONOR dovedește astfel că oricine poate beneficia de o experiență intuitivă de căutare și de evoluția tehnologiei AI.

„Progresele făcute în materie de AI transformă modul în care lucrăm, învățăm, facem cumpărături, creăm și interacționăm cu dispozitivele noastre. Fie că aveți nevoie de asistență la traducere, de ajutor la teme sau pur și simplu doriți să aflați mai multe despre o imagine care v-a atras atenția pe social media, smartphone-urile noastre au devenit sursa de bază pentru aceste informații”, a declarat George Zhao, CEO-ul HONOR. „Ca brand de tehnologie centrat pe nevoile utilizatorului, HONOR promite să aducă beneficiile AI mai aproape de toată lumea. Datorită colaborării strânse cu Google și prin introducerea acestei funcții nu pe unul, ci pe două dintre cele mai populare smartphone-uri din gamă, acum deblocarea unei întregi lumi de informație e la un click distanță, oferind un nou nivel de confort în viața de zi cu zi.”

Funcția Circle to Search permite utilizatorilor să caute instantaneu pe Google orice văd și îi inspiră pe smartphone. Acum utilizatorii pot pur și simplu să încercuiască, să sublinieze, să mâzgălească sau să apese oriunde pe ecran pentru a selecta textul, imaginea sau videoclipul despre care doresc să caute mai multe informații, fără a intra într-o altă aplicație.

HONOR construiește un ecosistem AI responsabil și complex

AI-ul constituie dintotdeauna o prioritate strategică pentru HONOR, recunoscând rolul esențial al acesteia în modelarea stilurilor de viață ale viitorului. Prin cercetare și dezvoltare continuă, și colaborarea deschisă cu partenerii din industrie, HONOR este dedicat îmbogățirii ecosistemului său AI pe dispozitiv, oferind soluții avangardiste consumatorilor din întreaga lume. La începutul acestui an, HONOR a lansat arhitectura AI pe patru niveluri, în beneficiul utilizatorilor de pretutindeni. Adoptând o strategie hibridă care integrează pe deplin AI-ul atât pe dispozitiv, cât și în cloud, HONOR a dezvoltat o arhitectură de securitate multistratificată și HONOR Personal Cloud Compute, protejând astfel datele și confidențialitatea utilizatorilor în timpul interacțiunilor cu serviciile de inteligență artificială în cloud.

Lansat la IFA 2024, cel mai recent dispozitiv flagship pliabil HONOR Magic V3 dispune de o serie de funcții AI de pionierat. În colaborare cu Google, Magic V3 e echipat cu AI Eraser, Face to Face Translation și HONOR Notes, instrumente pentru o productivitate la nivel pro. În conformitate cu abordarea sa centrată pe sănătatea și securitatea utilizatorului, HONOR introduce AI Defocus Eye Protection Technology și AI Deepfake Detection Anti-Fraud Technology, primele funcții de acest gen din industrie. În plus, dispozitivele HONOR rulează pe MagicOS 8.0.1., venind cu Magic Portal și Magic Capsule. Bazate pe intenția utilizatorului, acestea redefinesc și optimizează interacțiunile cu dispozitivele.

Preț și disponibilitate

În timp ce seria HONOR 200 a înregistrat un succes remarcabil încă de la debutul său mondial în luna iunie, HONOR Magic V3 este de asemenea disponibil pe piața din România din 20 septembrie, la un preț recomandat de 9.999 RON.

Despre HONOR

HONOR este lider în furnizarea globală de dispozitive inteligente. Este un brand de tehnologie iconic, care și-a luat angajamentul de a crea o nouă lume inteligentă pentru fiecare utilizator, prin intermediul produselor și serviciilor performante pe care le oferă. Cu expertiză în domeniul cercetării și dezvoltării, HONOR se angajează să dezvolte tehnologii care să le ofere oamenilor din întreaga lume libertatea de a realiza și de a face mai mult. Cu o gamă de smartphone-uri, tablete, laptopuri și dispozitive portabile inovatoare de înaltă calitate, premium și fiabile, potrivite pentru fiecare buget, HONOR creează contextul perfect pentru ca oamenii să devină o versiune mai bună a lor.

Pentru mai multe informații, vizitați: https://www.hihonor.com/ro/.

Continue Reading

Parteneri

Ultimile stiri locale

Uncategorized8 ore ago

Acer acordă atenție necesităților profesorilor pentru a oferi tehnologii inovatoare, cu adevărat concepute pentru aceștia

Cu ocazia Zilei Mondiale a Profesorilor, Acer for Education a celebrat rolul esențial pe care îl joacă profesorii în modelarea...

Uncategorized9 ore ago

Premiile Comerțului Online Românesc acordate în cadrul ediției de 19 ani a Galei Premiilor eCommerce

eMAG, FAN Courier, Sezamo, Dr. Max, Decathlon, Cărturești, Deichmann, Aosom, MatHaus și Cupio – printre companiile premiate la această ediție. Câștigătorii celei...

ExclusivO zi ago

Stațiunea Căciulata – Locul ideal pentru tratament și recuperare – Ziarul Incisiv de Prahova

Scandalurile imobiliare din România: incercări de fraudă și complicități în cazul White Tower și Nordis Recorder.ro a publicat o investigație...

Contabilitate SRL Contabilitate SRL
AfaceriO zi ago

Contabilitate SRL, Audit, HR și Consultanță Fiscală: Eliberează-ți Potențialul Antreprenorial!

Îți amintești de fiorul începuturilor? De energia și pasiunea care te-au împins să-ți transformi visul în realitate? La Geseidl Consulting...

Ferestre Termopan la Comandă Ferestre Termopan la Comandă
AfaceriO zi ago

Ferestre Termopan la Comandă: Investiția Inteligentă pentru Confort și Economii

La Fereastra Cora oferim prețuri de fabrică și termopane realizate în România, special concepute pentru a aduce confort și economii...

UncategorizedO zi ago

HONOR introduce funcția Google Circle to Search pentru Magic V3 și seria HONOR 200

Tehnologia AI devine acum mai accesibilă pe smartphone-uri pentru toată lumea grație colaborării dintre HONOR și Google [București, 10 Octombrie...

UncategorizedO zi ago

Visual Fan își consolidează strategia „Green by Allview” prin prezența intensă la evenimentele de profil din prima jumătate a lunii octombrie, SAB și Energy Expo

Brașov, 10 Octombrie 2024. Visual Fan, compania românească cu expertiză în inovația tehnologică, va participa în perioada 10-13 octombrie la Energy...

Exclusiv2 zile ago

o călătorie controversată de la scrutinul public la beneficii mănoase în Ploiești – Ziarul Incisiv de Prahova

Curg tone de cerneală dezvăluind mizeriile ascunse într-o afacere care dacă s-ar fi întâmplat într-un stat civilizat am fi avut...

Uncategorized2 zile ago

Ce așteaptă românii de la bănci: rate corecte, empatie și transparență

9 octombrie, București. În vremuri nesigure, cu un război la graniță, inflație și dobânzi încă destul de ridicate, băncile trebuie...

Uncategorized3 zile ago

Canon lansează imageFORCE C7165, o nouă imprimantă multifuncţională care aduce inovaţii importante pentru companii

București, 8 octombrie 2024 – Continuând tradiţia de lider în inovaţii în domeniul imprimării, Canon lansează astăzi imageFORCE C7165, o imprimantă multifuncţională...

Exclusiv3 zile ago

impactul distructiv al Rafinăriei Astra asupra comunității din Mimiu – Ziarul Incisiv de Prahova

Confirmarea corupției la vârful PolițieiConfirmarea corupției instituționalizate în cadrul Inspectoratului Județean de Poliție Prahova și al Serviciului Județean Anticorupție Prahova,...

Uncategorized3 zile ago

30 de HUB-uri educaționale pentru studenți finanțate de BRD în universități din toată România

Comunicat de presă București, 8 octombrie 2024 Studenții din 24 de universități vor beneficia de spații moderne pentru studiu, co-working...

Uncategorized3 zile ago

Munch a salvat de la risipă 3 milioane de pachete cu mâncare, la nivel de grup

București, 08 octombrie 2024. Munch, compania cu impact social din spatele celei mai mari piețe de produse alimentare excedentare din...

Uncategorized3 zile ago

Foraje de Apă și Foraje pentru Pompa de Căldură: Soluții Profesionale de la Puturi Apa Profesionale

Forajele de apă și cele pentru pompe de căldură reprezintă o soluție sustenabilă și eficientă pentru utilizarea resurselor naturale. Însă,...

Uncategorized3 zile ago

Investiții în gastronomia bucureșteană: PAPILA – locație, meniu și ospitalitate redefinite

  Valorea investițiilor realizate de Maria Burachu și Gabriel Herdan, owneri PAPILA, din fonduri proprii, este de 65.000 euro. În...

Uncategorized3 zile ago

Premisa autenticității în gastronomia urbană a Capitalei: PAPILA – locație, meniu și ospitalitate redefinite

Sub îndrumarea lui Andrei Junghietu, executive chef, PAPILA își îndreaptă atenția spre consolidarea conceptului de bistro modern, cu un meniu...

Știrile Săptămânii