Exclusiv
O analiză de drept de la Sindicatul Diamantul – Ziarul Incisiv de Prahova

Din Spălarea de Bani si Mafia Deseurilor la un nou nivel cu Implicații Negative pentru România și Industria de Armament
De-a lungul anilor, Ștefan-Radu Oprea, senator PSD, a raportat un împrumut acordat unei firme în declarațiile sale de avere: aproape trei milioane de lei.
La un anumit punct, Oprea ar trebui să primească înapoi acești bani. Din 2012 și până în prezent, în declarațiile de avere ale lui Oprea (inclusiv cea mai recentă), este menționat un împrumut de 2.943.305 lei acordat firmei City Imobiliar SRL.
O examinare simplă arată că firma a fost înființată în 2007 și a prezentat ultimul bilanț la Fisc în 2014. Din bilanț reiese că firma avea active imobilizate (terenuri sau clădiri) evaluate la 21,4 milioane de lei, cu datorii de 24,8 milioane de lei și cifră de afaceri zero.
Practic, chiar dacă firma ar vinde toate activele la valoarea menționată, ar fi nevoie de încă peste trei milioane de lei pentru a acoperi toate datoriile.
Contactat de Newsweek România, senatorul PSD a fost evaziv. Inițial, a explicat că firma era un „SPV”: „City Imobiliar SRL a fost o firmă de proiect, un vehicul special de proiect.”
Despre ce proiect era vorba? „Un proiect imobiliar,” a menționat Oprea, fără a oferi detalii. Ulterior, a adăugat: „Firma se află într-un proces de insolvență.”
Senatorul PSD a evitat să răspundă clar dacă va recupera banii investiți în companie în cazul falimentului. Întrebat despre proveniența celor trei milioane de lei pentru investiția din acum zece ani, a menționat Agenția Națională de Integritate: „Totul a fost în conformitate cu legea, am fost verificat de ANI, la sesizarea unui coleg de partid, și am primit acasă o scrisoare conform căreia nu există probleme legate de averea mea.”
Indiferent de scrisoare, senatorul PSD a refuzat în principal să explice de unde proveneau cei trei milioane de lei acum zece ani. „M-am retras din acea firmă în 2012, practic din majoritatea firmelor în care dețineam acțiuni, nu știu ce se întâmplă acolo,” a mai adăugat Oprea.
Conform unei publicații locale, „Eco Burn a fost înființată de senatorul PSD de Prahova, Radu Ștefan Oprea, împreună cu partenerul său tradițional, Mihail Ștefănescu, cunoscut sub numele de <Treflă>. Oprea a părăsit Eco Burn imediat ce a devenit parlamentar, cedându-și părțile sociale în decembrie 2012, în luna alegerilor legislative.
Treflă, asociatul său vechi, a rămas înregistrat. Acesta nu are activitate publică, dar a fost extrem de influent local.
În ansamblu, firma Eco Burn, moștenită de Treflă și senatorul Oprea, a avut contracte cu Consiliul Județean Prahova, iar împotriva altei companii deținute de ei, Urban Electric, procurorii au început urmărirea penală pentru evaziune fiscală și spălare de bani în dosarul „Păvăleanu-Alexe.”
Baronul PSD de Prahova, Radu Oprea, în asociere cu Mihail Ștefănescu, cu care împarte controlul asupra Companiei City Imobiliar SRL, ce figurează și în declarațiile lui de avere cu un împrumut de 2.943.305 lei (aproximativ 580 de mii de euro), își are ca asociat și pe Drăgoiu Paul Constantin, directorul B.S.S. – Building Support Services, companie controlată de Reiwag Facility Services GMBH din Austria – familia Wagner.
Din pură curiozitate, am întrebat un specialist în domeniu de ce cineva ar împrumuta o firmă fără activitate cu o sumă atât de mare de bani.
Răspunsul specialistului: Vânzi fictiv un obiect la preț simbolic pentru a justifica sursa banilor negri și apoi treci acea sumă în declarația de avere ca fiind legală.
Se aude DNA?
Amenință șantajează sau mituiesc pe cei ce nu accepta sau accepta ca el/ei sa fie câștigător/castigatori
Cine altul decât renumitul „Trefla” , cel ce este în spatele celor doua societăți ce dețin autorizatii de mediu …Eco burn și Sterileco.
De fel aceste doua societăți participa la licitații împreună pentru a putea deregla și câștigă locul câștigător nr.1.
„Trefla” sau săgețile acestuia merg, amenință, șantajează sau mituiesc pe cei ce nu accepta sau accepta ca el sa fie câștigător.
Dosarele penale în care este implicat el sau membrii familiei stau „bine” la sertar și nu se mișcă o secunda, fiind lăsate sa se prescrie.
Sa nu uitam ca a murit un om în incinta Ecoburn și este liniste…dar, daca realizam ce este dezvaluit jos nu trebuie sa ne mai miram de protectia acordata acestuia…

Radu Oprea cu Mihai Filip si cu Petrica Usurelu…
Radu Oprea, șeful lui „Treflă”, l-a promovat pe Petrica Ușurelu în industria specială de resorturi internaționale. Recent, a semnat un Memorandum de Înțelegere cu Rheinmetall, deși avea un angajament contractual guvernamental cu Beretta pentru transfer de tehnologie și aducerea unor linii noi la Cugir.
De peste 6 luni, atât ministrul Radu Oprea cât și directorul general Romarm, Ionela, au evitat să răspundă partenerului italian, preferând o înțelegere cu o companie germană.
În consecință, toate instituțiile militare italiene vor emite un performance bond conform contractului cu Ministerul Economiei și Romarm și vor executa Romarm pentru 8 milioane de euro, blocând astfel firma, și în același timp, vor pune în liste negre pe plan internațional și compania română. Vom reveni cu dezvaluiri cu implicatii internationale. (Cristina T.).
Exclusiv
REGINA MARIA este rețeaua de sănătate cu cele mai multe Centre de Excelență acreditate internațional de Surgical Review Corporation, din Europa
Trei noi Centre de Excelență au fost acreditate în luna aprilie: unul de Chirurgie Bariatrică Revizională, respectiv două pentru Protezare Articulară.
Rețeaua de sănătate REGINA MARIA, liderul calității medicale din România și furnizorul de sănătate cu cele mai multe Centre de Excelență din Europa, acreditate internațional de Surgical Review Corporation, a obținut, în luna aprilie, trei noi certificări pentru Centre de Excelență. Concomitent, au fost reacreditate mai multe dintre Centrele de Excelență deja existente în rețea.
Astfel, REGINA MARIA pune, din nou, medicina românească pe harta sănătății din Europa, reîntărindu-și angajamentul de a le oferi pacienților săi tratamente medicale și chirurgicale la cele mai înalte standarde internaționale.
Peste 20.000 de intervenții efectuate în Centrele de Excelență din rețea
REGINA MARIA a fost prima rețea de sănătate din România care a obținut acreditări internaționale Surgical Review Corporation şi este furnizorul de servicii medicale cu cele mai multe acreditări internaționale pentru Centre de Excelență, nu doar din România, ci și din Europa – o realizare semnificativă pentru medicina din țara noastră.
„Am pus întotdeauna pe primul loc siguranța pacienților noștri și am urmărit întotdeauna să aducem în România standarde medicale așa cum vedem în spitalele internaționale, în țările care au dezvoltat o cultură a calității serviciilor de sănătate. Să aplicăm pentru acreditările SRC a fost un pas firesc al acestei preocupări”, a declarat Dr. Nirvana Georgescu, Directorul Diviziei de Calitate și Siguranța Pacientului, rețeaua de sănătate REGINA MARIA.
16 dintre cele 22 de Centre de Excelență acreditate SRC existente în România se află în cadrul REGINA MARIA, în spitale și centre ale rețelei din București (Ponderas Academic Hospital și Spitalul Euroclinic), Timișoara (Spitalul Premiere) și Constanța (Gastromond), unde pacienții beneficiază de servicii medicale de cea mai înaltă calitate și de expertiza unor echipe medicale de top.
Mai mult, dintre cele 33 de acreditări pentru Chirurgi de Excelență existente în România, 25 sunt deținute de medici chirurgi care activează în rețeaua REGINA MARIA.
Până în prezent, au fost efectuate peste 20.000 de intervenții chirurgicale în Centrele de Excelență din rețeaua REGINA MARIA.
Ce este un Centru de Excelență și de ce este relevant pentru pacienții români?
Un Centru de Excelență acreditat de Surgical Review Corporation (SRC) este o unitate medicală care respectă cele mai înalte standarde internaționale de calitate și excelență medicală și oferă pacienților acces la tratamente de top, echipe multidisciplinare, echipamente medicale moderne și tehnologii de ultimă generație care asigură o diagnosticare corectă, intervenții eficiente și monitorizare postoperatorie.
Doar spitalele de top din întreaga lume sunt eligibile pentru acreditare. Pentru obținerea acesteia, este monitorizat permanent numărul de cazuri tratate, iar rezultatele intervențiilor sunt comparate cu cele ale altor spitale acreditate. Mai mult decât atât, un chirurg poate obține titulatura de Chirurg de Excelență doar după ce îndeplinește criterii care îi susțin expertiza, adică un număr minim de cazuri pentru specialitatea respectivă și rezultate foarte bune în urma intervențiilor efectuate (număr redus de complicații post-operatorii, reinternări sau reintervenții).
Conform datelor SRC, în cadrul unui Centru de Excelență, se înregistrează cu 65% mai puține complicații operatorii, siguranța pacienților este îmbunătățită cu 71%, iar eficacitatea și eficiența tratamentelor sunt îmbunătățite cu 47%.
Trei noi Centre de Excelență deschise în rețeaua REGINA MARIA
În luna aprilie, au fost acreditate 3 noi Centre de Excelență în rețeaua REGINA MARIA:
- un Centru de Excelență în Chirurgia Metabolică și Bariatrică revizională, în Ponderas Academic Hospital – Chirurg de Excelență Prof. Dr. Cătălin Copăescu.
- două Centre de Excelență în Protezare Articulară, în cadrul Spitalului Euroclinic, Chirurg de Excelențǎ Robert Apostolescu, respectiv în Ponderas Academic Hospital, Chirurg de Excelență Dr. Vlad Predescu
Odată obținută, acreditarea Surgical Review Corporation se reînnoiește la fiecare 3 ani, pentru dovedirea menținerii standardelor și criteriilor de calitate care au fost evaluate inițial.
„Acreditările internaționale SRC se reînnoiesc o dată la trei ani, ceea ce reprezintă, pentru noi, un angajament ferm față de pacienții noștri: astfel, le reconfirmăm acestora că le asigurăm, în permanență, cele mai înalte standarde de calitate medicală. Acreditările internaționale se bazează pe seturi solide de bune practici care și-au dovedit, de-a lungul timpului, eficiența și rolul esențial în îngrijirea pacienților. Acreditările SRC sunt încă un instrument prin care ne asigurăm că pacientul nostru este în siguranță și că obținem rezultatele îngrijirii medicale pe care ni le dorim cu toții”, completează Dr. Nirvana Georgescu, Directorul Diviziei de Calitate și Siguranța Pacientului, rețeaua de sănătate REGINA MARIA.
Despre Rețeaua de Sănătate REGINA MARIA
Rețeaua de sănătate REGINA MARIA este lider în calitatea serviciilor medicale din România, fiind singurul operator care deține cinci spitale cu acreditări internaționale. Prin cele 22 de acreditări deținute – o performanță unică în Europa Centrală și de Est, REGINA MARIA demonstrează constant angajamentul său pentru excelența medicală și siguranța îngrijirii pacienților.
În ultimul deceniu, aproape 1 milion de recenzii au fost acordate de pacienți medicilor REGINA MARIA, printr-un sistem unic de acordare a feedback-ului, ajungând astfel la o medie de 9,63 la nivelul Rețelei.
Rețeaua este, totodată, lider în digitalizarea sănătății în România – aplicația medicală REGINA MARIA fiind cea mai descărcată și utilizată aplicație de acest tip, cu peste 1,7 milioane de conturi de pacienți.
Exclusiv
Copilul tău petrece mult timp la calculator? Iată de ce are nevoie de un scaun de birou

Copiii noștri își petrec din ce în ce mai mult timp în fața ecranelor – fie că învață, se joacă sau explorează lumea online. De multe ori, fără să ne dăm seama, acele ore lungi petrecute la birou, în poziții incorecte, încep să își lase amprenta asupra posturii, concentrării și chiar a stării generale de bine.
Dacă și copilul tău se confruntă cu dureri de spate, lipsă de focus sau o stare de disconfort în timpul temelor, poate fi momentul să îți îndrepți atenția către un scaun de birou pentru copii care oferă mai mult decât un simplu loc de stat.
Scaunul de birou pentru copii – un element important în spațiul de învățare modern
Un scaun de birou pentru copii, bine ales, poate transforma radical modul în care cel mic se raportează la timpul petrecut la birou. Este ușor să ignorăm acest detaliu aparent banal, dar designul și ergonomia scaunului pe care îl folosim zi de zi influențează în mod direct starea de spirit, energia și productivitatea. În special când vorbim de copii, care sunt într-o continuă dezvoltare, scaunele ergonomice capătă o importanță aparte.
Un scaun ergonomic corect construit nu înseamnă doar spătar reglabil și înălțime ajustabilă. Înseamnă materiale de calitate, care permit o bună circulație a aerului, brațe confortabile pentru sprijin și un design care susține coloana vertebrală în mod natural. Aceste scaune de birou sunt gândite pentru a se adapta corpului copilului tău, nu invers.
Scaune de birou pentru copii – design care susține performanța
Când vine vorba de învățare, fiecare detaliu din jurul copilului tău contează. Un scaun prost conceput îl poate face să se foiească încontinuu, să își piardă concentrarea și să resimtă oboseala mult mai repede. La polul opus se găsește un scaun de birou pentru copii proiectat inteligent care, prin caracteristicile sale, susține o postură sănătoasă, încurajează concentrarea și reduce disconfortul muscular. Acest confort subtil, dar constant, face diferența între un copil care se luptă cu lipsa de focus și unul care își duce temele la bun sfârșit cu ușurință.
Investiția într-un scaun ergonomic de calitate este un gest de grijă și responsabilitate. Este o alegere care reflectă un stil de viață sustenabil, atent la nevoile reale ale copilului tău. Un spațiu de studiu atent gândit nu trebuie să fie nici rece, nici plictisitor. Din contră, poate fi o oază de confort și rafinament, în care copilul să simtă că are locul lui, făcut exact pentru el.
Confortul nu este un moft, este o nevoie reală
Atunci când te gândești la un birou pentru camera copilului, nu te opri doar la culoarea mobilierului sau la forma lămpii. Gândește-te cât de mult timp va petrece acolo și cât de important este să îl susții cu un scaun care oferă stabilitate, libertate de mișcare și sprijin real pentru corp. Scaunele de birou pentru copii sunt o extensie a preocupării tale pentru educație, sănătate și bunăstare. Alege cu grijă, pentru că alegerea ta influențează zi de zi modul în care copilul tău învață, gândește și se dezvoltă.
Exclusiv
Agenda GPeC SUMMIT 26-27 Mai este publicată: 2 Masterclass-uri, 19 speakeri, Expo și content practic despre tot ce e important în E-Commerce și Digital Marketing
De 20 de ani, GPeC SUMMIT este considerată cea mai importantă serie de evenimente de E-Commerce și Digital Marketing din Europa Centrală și de Est. Ediția din această primăvară se va desfășura pe 26-27 Mai la BT Stup (26 Mai) și la Teatrul Național București (27 Mai) și reunește 19 speakeri internaționali și români și peste 700 de participanți C-Level din rândul celor mai importante companii din domeniu. Agenda evenimentului conținând întregul program, speakerii și subiectele abordate a fost publicată pe site-ul GPeC și poate fi consultată aici: https://www.gpec.ro/gpec-summit-mai/agenda/
Două sesiuni de Materclass alături de traineri internaționali
Pe 26 Mai au loc două Masterclass-uri în paralel, susținute de doi traineri internaționali cu vastă experiență în domeniu: Andy Crestodina și Els Aerts. Fiecare Masterclass durează 4 ore, iar evenimentul se desfășoară la BT Stup, în București:
- AI for Content Marketing & Lead Generation – Andy Crestodina, Top 3 Influenceri în Content Marketing la nivel global
- UX Research Done Right – Els Aerts, Expert în User Testing & Usability
Locurile sunt limitate la max. 20 de persoane pentru fiecare sesiune, iar prețul biletului de acces este de 159 EUR + TVA/persoană.
5 speakeri internaționali legendari în cadrul Conferinței GPeC și subiecte de maxim interes
Pe 27 Mai se desfășoară Conferința GPeC și GPeC Expo la Teatrul Național București care le aduc participanților 9 ore de conținut practic, precum și networking de calitate alături de peste 700 de participanți C-Level.
- Andy Crestodinaeste considerat de SEMrush unul din top 3 influenceri în Content Marketing din lume și autorul cărții Content Chemistry: The Illustrated Handbook for Content Marketing. El va vorbi la GPeC SUMMIT despre AI for better UX, copywriting and B2B lead generation;
- Mark Schaefereste considerat unul dintre cei mai buni autori, speakeri și consultanți de marketing la nivel global, scriind nu mai puțin de 10 cărți bestseller. Sesiunea lui din cadrul GPeC SUMMIT se intitulează How Humans Win in an AI Marketing World și este inspirată din ultima lui carte – Audacious – publicată anul acesta;
- Michael Kingeste unul dintre cei mai apreciați speakeri internaționali pe zona de SEO, Content Strategy și impactul A.I. generativ. Este CEO și fondatorul agenției de Performance Marketing iPullRank, iar în cartea sa, The Science of SEO, spulberă nenumărate mituri despre modul în care funcționează motoarele de căutare;
- Karl Giliseste Co-Fondatorul AGConsult și este inclus în Top 3 cei mai influenți Experți în Optimizarea Ratei de Conversie (CRO) din întreaga lume. Sesiunea lui se intitulează How not to suck at UX: 11 moments that changed the way I see UX and experimentation;
- Scott Brinkereste VP Platform Ecosystem la Hubspot și unul dintre pionierii industriei martech. În cadrul GPeC SUMMIT, Scott va vorbi despre Marketing in the Age of AI.
Unii dintre cei mai buni specialiști autohtoni
Alături de cei 5 speakeri internaționali, vor vorbi de pe scena GPeC SUMMIT unii dintre cei mai cunoscuți specialiști autohtoni precum: Irina Pencea (eMAG), Oana Dumitrescu (Google), Roxana Turquin (VISA), Cătălin Vlădescu (VTEX), Loredana Pipoș-Lupescu (Klarna), Dragoș Stanca (Edge Institute & BRAT), Tiberiu Dănețiu (Auchan), İrem Çağrı Yılandil (Trendyol), Cristi Movilă (OptiComm.AI), Dorin Boerescu (2Performant), Cristian Ignat (Canopy).
Conferință, Expo, și Networking Soirée cu elita Digital
În paralel cu Conferința GPeC din 27 Mai, se va desfășura GPeC Expo care reunește peste 25 de furnizori de servicii E-Commerce și Digital Marketing pentru a înlesni parteneriatele dintre aceștia și magazinele online aflate în căutarea de soluții pentru dezvoltarea afacerii.
În seara de 27 Mai, începând cu ora 18:10, invitații sunt așteptați la GPeC Networking Soirée – prilej de networking și socializare alături de reprezentanții C-Level ai celor mai importante companii din E-Commerce, Digital și Retail.
Înscrieri cu prețuri reduse până pe 16 Mai
Înscrierile sunt în desfășurare pe website-ul GPeC.ro, iar până pe 16 Mai prețurile biletelor sunt reduse semnificativ, acestea pornind de la doar 119 EUR + TVA / persoană. Detaliile și înscrierile la eveniment sunt disponibile pe website-ul GPeC: https://www.gpec.ro/gpec-summit-mai/
GPeC 2025 este o serie de evenimente fulfilled by eMAG
Gold Partner: FAN Courier
Supported by: Google
Silver Partner: VTEX
Recommended Payment Processor: NETOPIA Payments
Eveniment susținut de: Auchan, Banca Transilvania, Compari, cyber_Folks, Debonaire, DPD România, DWF, easySales, five elements digital, GTS, Innobyte, Klarna, Limitless Agency, MD Promo, MerchantPro, MTH Digital, Plăți.Online, Poșta Panduri, PTT Express, RTB House, Sinaps, VISA.
Parteneri Media Principali: Știrile PRO TV, VOYO
Partener Media Strategic: Ringier România
Official Radio: KISS FM
Official Hosting: HOSTERION
-
UncategorizedO săptămână ago
INRO Business Summit 2025: România intră într-o nouă ligă economică alături de India, la un summit cu miză strategică globală
-
UncategorizedO săptămână ago
Cum s-a transformat o practică veche într-un fenomen modern
-
UncategorizedO săptămână ago
Axis Communications lanseaza doua camere multidirectionale cu vedere 360° si integrare PTZ
-
Știri din județ6 zile ago
Cum se face dovada respectării normelor DDD în domeniul HoReCa
-
UncategorizedO săptămână ago
Expoziții de artă – o nouă dimensiune a artei contemporane în București
-
Uncategorized2 zile ago
Fast and Fixed – mit sau realitate? Cum funcționează și ce rezultate oferă cu adevărat