Uncategorized
Canon lansează imageFORCE C7165, o nouă imprimantă multifuncţională care aduce inovaţii importante pentru companii
București, 8 octombrie 2024 – Continuând tradiţia de lider în inovaţii în domeniul imprimării, Canon lansează astăzi imageFORCE C7165, o imprimantă multifuncţională care foloseşte noua platformă tehnologică imageFORCE dezvoltată de Canon. Proiectată pentru a îndeplini aşteptările tot mai exigente ale companiilor şi pentru a se adapta la spaţiile de lucru moderne, imageFORCE foloseşte o serie de inovaţii, precum Machine Learning Artificial Intelligence (AI) pentru a asigura noi niveluri de securitate, fiabilitate şi calitate.
Marc Bory, vicepreşedinte, Digital Printing & Solutions, Marketing & Innovation la Canon Europe, a declarat: „În contextul actual, în care mediul profesional se schimbă de la o zi la alta, companiile trebuie să adopte cele mai noi tehnologii pentru accelera dezvoltarea, pentru a îmbunătăţi performanţa şi pentru a eficientiza spaţiile de lucru. Progresele tehnologice, inclusiv cloud computing şi AI, au un impact tot mai mare asupra modurilor de lucru, iar companiile îşi doresc să folosească inovaţiile pentru a obţine noi niveluri de productivitate.
Ţinând cont de aceste tendinţe şi urmând extinderea constantă a portofoliului nostru pentru a se potrivi nevoilor clienţilor, am dezvoltat imageFORCE, o nouă platformă tehnologică, ce include o gamă extinsă de inovaţii de top care să ajute companiile să se dezvolte şi să prospere, cu ajutorul echipamentelor potrivite pentru viitor.“
Vă prezentăm imageFORCE C7165
Noua imprimantă multifuncţională imageFORCE C7165, uşor de utilizat, a fost proiectată special pentru a ajuta companiile să devină mai productive şi pentru a obţine rapid materiale de calitate profesională. Imprimanta produce imagini de înaltă definiţie, contribuind la dezvoltarea creativităţii şi la crearea de aplicaţii care pot fi imprimate intern. De exemplu, pliantele şi afişele pot fi produse acum la fel de uşor ca documentele de business, echipamentul fiind ideal pentru tirajele scurte şi reducând costurile prin eliminarea externalizării imprimării pentru astfel de materiale. Alte beneficii:
Calitate la un nou nivel
Folosind tehnologia inovatoare D2 Exposure, noua imprimantă multifuncţională imageFORCE C7165 foloseşte organic LED (OLED) ca sursă de lumină pentru a îmbunătăţi semnificativ calitatea materialelor imprimate. Acest lucru permite dispozitivului să producă materiale color cu intensitate, contrast şi claritate îmbunătăţite.
Fiind singura imprimantă multifuncţională de pe piaţă care produce imagini la rezoluţie 4800dpi, modelul imageFORCE C7165 oferă calitate de imprimare echivalentă cu cea oferită de furnizorii de servicii de imprimare externi. Aşadar, această imprimantă multifuncţională este ideală pentru imprimarea internă de materiale, inclusiv pliante, afişe, broşuri şi bannere mai lungi. De asemenea, aceasta simplifică procesul de imprimare a materialelor de vânzare, precum cărţi de vizită, materiale de prezentare şi corespondenţă directă personalizată.
Securitate îmbunătăţită
Profitând de beneficiile oferite de AI, imageFORCE C7165 foloseşte machine learning pentru a îmbunătăţi securitatea. Cu ajutorul Canon Security Environment Estimation Technology, pe panoul de operare sunt sugerate setări optime de securitate, astfel încât să obţineţi un nivel de securitate avansat, un avantaj mai ales pentru companiile care nu au departament de securitate intern. De asemenea, sunt detectate modificările efectuate în reţea, iar utilizatorii sunt notificaţi, pentru a reduce la minim vulnerabilităţile de securitate cauzate de schimbarea unor setări.
Fiabilitate îmbunătăţită
Noua imprimantă multifuncţională imageFORCE C7165 foloseşte machine learning pentru un nivel avansat de mentenanţă, mai multă fiabilitate şi asistenţă continuă. Dispozitivul are capacitatea de a estima durata de viaţă a componentelor şi de a notifica din timp utilizatorul cu privire la orice defecţiune care ar putea apărea, astfel încât companiile să reducă la minim perioada de inactivitate şi orice eventuală perturbare a activităţilor comerciale.
Alimentare mai uşoară cu hârtie
Echipamentul imageFORCE C7165 ajută utilizatorii să economisească timp prin îmbunătăţirea proceselor de imprimare şi de alimentare cu hârtie, permiţându-le să lucreze mai repede şi să realizeze la birou materiale de calitate deosebită. Pentru funcţia de alimentare cu flux de aer pentru hârtie, un ventilatorul care se adaptează la schimbările de mediu este montat pe tava manuală, pentru a ajuta la prevenirea lipirii colilor. Această funcţie contribuie la creşterea productivităţii la imprimarea pe hârtie cretată, oferind o capacitate de până la 50 de coli de 128 de grame la o singură încărcare. De asemenea, echipamentul poate imprima pe suporturi de dimensiuni mai mari şi pe hârtie rezistentă la apă, ceea ce permite realizarea internă a unor aplicaţii precum afişe şi bannere.
Proiectată pentru mai multă sustenabilitate
Noua imprimantă multifuncţională imageFORCE C7165 a fost realizată cu materiale plastice reciclate în proporţie de 30% şi foloseşte tehnologii inovatoare pentru a urmări impactul asupra mediului. De exemplu, echipamentul oferă informaţii despre modul de utilizare a hârtiei şi despre consumul de energie, pentru a încuraja un mod de utilizare cât mai ecologic.
– SFÂRŞIT –
Pentru întrebări din partea presei vă rugăm să contactaţiThe Good Company
Anca Apolozan t. +40 728 148 844 Canon România Iulia Becheanu t. +4 073 179 1312
|
Despre Canon Europe
Canon Europe este partea EMEA a Canon Inc, furnizor global de tehnologii şi servicii de imagistică. Canon Europe îşi desfăşoară activitatea în aproximativ 120 de ţări, are aproximativ 12.850 de angajaţi în toată regiunea şi contribuie cu aproximativ un sfert la veniturile globale anuale ale Canon. Fondată în 1937, dorinţa de inovaţie permanentă a adus compania Canon printre cele mai bune companii din lume în domeniul imagisticii, în decursul a celor 80 de ani de activitate. Compania îşi propune să investească în domeniile care contează şi să fructifice toate oportunităţile de dezvoltare, de la aparate foto, la imprimante comerciale şi echipamente industriale, la tehnologii în domeniul sănătăţii. Filosofia companiei Canon este Kyosei – ‘Trăim şi muncim împreună pentru binele tuturor’. În EMEA, Canon Europe este preocupată de reducerea impactului companiei asupra mediului înconjurător şi implică utilizatorii în acest demers prin produsele, soluţiile şi serviciile pe care le oferă. Canon redefineşte mereu lumea imagisticii pentru binele cel mai înalt al umanităţii. Prin intermediul tehnologiei noastre şi datorită spiritului nostru inovator, redefinim limita imposibilului şi oferim oamenilor noi perspective de a privi lumea. Pentru mai multe informaţii despre Canon România, accesaţi: www.canon.ro |
Uncategorized
Mii de români sunt așteptați la Noaptea Muzeelor 2025
-
- Aflată la a XXI-a ediție în România, Noaptea Muzeelor 2025 este pentru prima dată susținută și de Ministerul Culturii
-
- Acces gratuitîn peste 70 de muzee, galerii și instituții culturale, în seara de 17 mai 2025
-
- Expoziții interactive și neconvenționale, unele deschise publicului doar cu această ocazie
-
- Tururi ghidate tematice, inclusiv cu lanternă, în muzee de științe naturale sau arheologie
-
- Experiențe inediteprecum: observații astronomice, concerte live, instalații multimedia, performance-uri și ateliere pentru toate vârstele
-
- Evenimente outdoor: proiecții, târguri culturale, reconstituiri istorice, dans și teatru în aer liber
Sâmbătă, 17 mai 2025, peste 70 de muzee și instituții culturale din întreaga țară își vor deschide porțile pentru public în cadrul celei de-a XXI-a ediții a Nopții Muzeelor. Evenimentul, coordonat de Rețeaua Națională a Muzeelor din România și susținut pentru prima dată de Ministerul Culturii, oferă vizitatorilor acces gratuit la expoziții, tururi ghidate și activități speciale. Acest demers oferă publicului o experiență muzeală inedită, prin deschiderea instituțiilor muzeale într-un interval orar neconvențional, propunând o ofertă culturală special concepută pentru această ocazie.
Noaptea Muzeelor 2025 promite o experiență culturală unică, transformând muzeele în spații animate de expoziții neobișnuite, activări creative și noi forme de dialog cu vizitatorii. Este o oportunitate pentru publicul larg de a redescoperi patrimoniul cultural într-un cadru inedit și accesibil.
Evenimentul este inspirat de un model european și are loc simultan în peste 30 de țări europene. În România, Noaptea Muzeelor este organizată din 2005 și a devenit unul dintre cele mai așteptate evenimente culturale ale anului.
Diversitatea instituțiilor muzeale din România și bogăția patrimoniului gestionat transformă ediția din 2025 într-un context favorabil pentru promovarea educației prin cultură, pentru dezvoltarea sustenabilă a sectorului și pentru consolidarea rolului social al muzeelor. Astfel, Noaptea Muzeelor devine o platformă strategică de fidelizare a publicului și de afirmare a muzeului ca actor activ în viața comunității. De altfel, mesajul principal – Educația prin cultură. Dezvoltarea prin cultură – este reflectat în toate activitățile propuse, contribuind la poziționarea culturii ca factor esențial în evoluția societății.
„Noaptea Muzeelor nu mai este de mult doar o plimbare de seară printre exponate. Este un fenomen cultural complex, un catalizator al curiozității și al dialogului dintre generații. Este modul prin care aducem istoria, arta și știința mai aproape de oameni, în moduri memorabile și accesibile.” – a declarat Ciprian Anghel Ştefan – manager general Complexul Naţional Muzeal ASTRA din Sibiu.
Noaptea Muzeelor, coordonat de Rețeaua Națională a Muzeelor din România, este un Proiect Cultural finanțat de Ministerul Culturii.
Programul evenimentelor poate fi consultat la adresa de facebook: https://www.facebook.com/noapteamuzeelor
Uncategorized
TCL intră în forță în Black Friday la Altex – pentru prima dată cu oferte spectaculoase

TCL, unul dintre liderii globali în producția de televizoare, participă în premieră la campania Black Friday organizată de Altex, cel mai important retailer electro-IT din România.
Este momentul ideal să faci upgrade-ul pe care l-ai amânat: TCL aduce în România modele spectaculoase cu diagonale de până la 98”, tehnologie de vârf și un raport calitate-preț greu de egalat. Un televizor de 65”, 75” sau chiar 98” transformă complet modul în care te bucuri de filme, sport sau jocuri, iar cu prețurile din această campanie, trecerea la „marele ecran” devine posibilă.
Tehnologie premium, la prețuri de Black Friday
Cum alegi televizorul potrivit? Iată gamele incluse în ofertă:
- P69K– LED cu Google TV: ușor de folosit, acces rapid la tot conținutul tău preferat
- P79K– QLED cu Google TV: imagini vibrante, culori intense, perfect pentru entertainment de calitate
- C69K– Mini LED + 100Hz + sunet Onkyo: experiență fluidă și echilibru excelent între imagine și sunet
- C79K– Mini LED + 100Hz + sunet Bang & Olufsen: vârf de gamă cu performanțe audio-vizuale premium
🔗 Descoperă toate modelele TCL din oferta Black Friday Altex aici: https://altex.ro/televizoare/cpl/filtru/brand-3334/tcl/
O oportunitate în ediție limitată
Participarea TCL la Black Friday Altex este o premieră pe piața românească, iar ofertele sunt disponibile exclusiv în perioada campaniei, în limita stocurilor disponibile.
Acum este șansa perfectă de a achiziționa televizoarele apreciate la nivel global pentru design, performanță, tehnologie și accesibilitate.

De ce TCL?
- #1 global în televizoare cu Google TV (2021–2024)
- #1 global în televizoare Mini LED (2024)
- #1 global în televizoare cu ecran ultra-mare (85” și peste, 2024)
(sursa: OMDIA)
TCL este compania care a inovat și dezvoltat tehnologia Mini LED, iar modelele sale continuă să stabilească standardul pentru claritate, contrast și luminozitate.
Despre TCL Electronics
TCL Electronics (1070.HK) este un brand de top în domeniul electronicelor de larg consum și lider în industria globală a televizoarelor. TCL operează în prezent pe mai mult de 160 de piețe din întreaga lume. Compania este specializată în cercetarea, dezvoltarea și fabricarea de produse electronice de larg consum, de la televizoare, sisteme audio, electrocasnice, dispozitive mobile, ochelari inteligenți, ecrane comerciale și multe altele. Pentru mai multe detalii, vă invităm să viziați https://www.tcl.com/ro/ro
Uncategorized
Românii cu credite – mai pregătiți decât în trecut pentru o eventuală criză financiară

7 mai, București. Consumatorii ar trebui să își facă o autoevaluare a vulnerabilității financiare în cazul în care ne-am confrunta cu o criză financiară și imobiliară, recomandă specialiștii în creditare! Chiar dacă piața creditelor din ultimii 10 ani este mult mai stabilă, trebuie să fim atenți la toți pașii necesari pentru accesarea unui împrumut. Care sunt costurile unui credit, modul în care ne afectează istoriculdin Biroul de Credit, precum și necesitatea reformării programului Noua Casă,se află printre temele dezbătute în podcastul realizat de către Centrului de Soluționare Alternativă a Litigiilor din domeniul Bancar (CSALB).
Invitații din episodul dedicat creditării sunt doi dintre cei mai importanți brokeri de credite din România:Anca Bidian, director general Kiwi Finance și Dragoș Nichifor, director general Bayer Credit, într-o discuție moderată deEmilia Olescu, redactor-șef Ziarul BURSA.
| PODCAST CSALB |https://www.youtube.com/watch?v=5MzcTbwFufY
Al 5-lea sezon al Podcasturilor CSALB abordează o tematică inspirată din tipologia cererilor de negociere cu băncile pe care consumatorii le trimit către Centrul de Soluționare Alternativă a Litigiilor din domeniul Bancar: carduri și plăți, creditele bancare, fraudele, executările silite, instanță vs soluționare alternativă, economisire și investiții. Întâlnirile găzduite de CSALB reunesc în acest an specialiști ai sistemului bancar,brokeri de credite, executori judecătorești, specialiști în antifraudă etc. Dezbaterile sunt moderate de analiști financiari, lectori în educație financiară și jurnaliști reputați din presa economică. Ne propunem ca prin dezbaterile din acest an să oferim consumatorilor instrumentele necesare pentru gestionarea și protejarea finanțelor personale într-un context macroeconomic imprevizibil.

Vă propun să analizăm atât profilul de consumator care cere și obține un împrumut de la bancă, cât și perspectivele în domeniul creditării, în condițiile în care se prefigurează o criză financiară sau imobiliară. Situația de acum este diferită din multe puncte de vedere față de criza din 2009 sau cea generată de pandemie, iar procesul pe care un consumator trebuie să-l parcurgă în relație cu banca s-a modificat și el substanțial. Istoricul din Biroul de Credit și comportamentul financiar pot decide soarta unui împrumut într-o mai mare măsură decât avansul sau clauzele din contract. În aceste condiții, la ce se pot aștepta consumatorii în perioada următoare, în privința creditării?
În acest moment piața imobiliară din România are o ofertă mai mică decât nivelul ridicat de solvabilitate a cererii. Cu alte cuvinte, tot mai mulți oameni se încadrează în condițiile de împrumuturi ale băncilor, de câțiva ani mai mult de 90% din creditele acordate sunt în lei, iar costurile au scăzut, însă nu sunt suficiente imobile la vânzare. Pe de altă parte, creditele acordate prin programul Noua casă (fostul program Prima casă) nu mai au sens, din moment ce acest program are un singur tip de dobândă, adică dobânda variabilă. Acum, dobânzile variabile sunt la un nivel ridicat, iar majoritatea creditelor din piață au și componenta de dobândă fixă. Statul ar putea să refacă acest program și să îl adreseze doar consumatorilor care au nevoie, adică sunt vulnerabili din punct de vedere social. Singurul “avantaj”al acestui program a rămas avansul de 5% față de un minim de 15% la creditele standard. Am pus ghilimele pentru că, în realitate, avansul nu trebuie perceput ca o cheltuială a cumpărătorului. De foarte multe ori clienții vor să vină cu un avans cât mai mic posibil. Le spun mereu că avansul este, metaforic vorbind, partea mea de proprietate din casă. Dacă vin cu un avans mai mare pot să zic că “bucătăria este a mea, fără ipotecă”. Un avans mai mare mă duce la o sumă mai mică împrumutată de la bancă, la o rată mai mică, poate la un termen mai scurt de achitare a creditului.
Băncile acordă credite în funcție de calcule foarte riguroase. Dar banca nu se uită la altceva decât m-aș uita și eu dacă cineva mi-ar cere bani cu împrumut. Adică, se uită la ce vrea consumatorul să utilizeze acești bani și ia în calcul dacă s-a mai împrumutat și dacă și-a returnat împrumutul. De exemplu, întârzierile mai mari de 30 de zile apar în Biroul de Credit. Apoi, dacă trăiește din banii părinților sau dacă duce o viață pe credit sunt semnale de alarmă, pentru că o situație neprevăzută poate avea efecte negative pentru toată lumea. Și sursele de venit sunt importante. În afară de salarii, în situația în care consumatorul încasează dividende, banca va analiza și situația financiară a firmei. Sunt 27 de tipuri de venituri eligibile acum la bănci. Cele mai uzuale sunt salariile, pensiile, veniturile din dividende și din chirii.
Dacă ești căsătorit ai un scor mai bun pentru că ai două venituri în familie, iar dacă ai un copil banca apreciază că ești responsabil și scorul crește. Dincolo de aceste criterii, scoringul pe care îl fac băncile este o analiză internă, matematică. Nu înseamnă că primești două puncte dacă ești căsătorit sau mai primești încă trei dacă ai un copil. Se poate întâmpla ca doi colegi de serviciu să fie la fel de eligibili la o bancă, dar unul să fie încadrat pe o dobândă mai mică dacă are un profilul de risc mai bun.

Oamenii trebuie să știe că un credit are două tipuri de costuri: costurile inițiale pe care le suporți până să contractezi împrumutul, precum notarul, evaluarea imobilului, asigurarea, care pot ajunge la aproximativ 2.000 de euro. Apoi sunt costurile creditului care țin de dobânzi, comisionul de administrare permis de legislație sau costuri cu asigurările. Apreciez că peste 90% din creditarea ipotecară din România în acest moment se face pe produse cu dobândă fixă în primii ani, datorită faptului că acest cost este unul rezonabil pentru clienții băncilor. Din punctul meu de vedere, contractele de credit în acest moment sunt în favoarea consumatorilor. A trecut perioada când era nevoie să îți angajezi un avocat ca să îți citească contractul de credit. Din 2016 avem o etapă de normalizare a pieței, iar dorința de consum a românilor a atras creșteri de peste 10% în fiecare an, pentru toate tipurile de credite. Singurul moment de stagnare a fost în 2022, când indicatorii ce compun dobânzile variabile au ajuns la valori mari. Relația consumatori-bănci este în echilibru, iar această bază solidă ne face să nu mai fim vulnerabili în cazul unei crize. O mare parte din datoria efectivă a românilor este în monedă națională, ceea ce înseamnă că nu mai suntem expuși riscului valutar, ba dimpotrivă, dacă se devalorizează leul, datoriile românilor vor deveni mai mici în corespondent valută. În plus, cei aflați în situații dificile au ajutorul CSALB. Am îndrumat familii către soluționarea alternativă, pentru că atunci când întâmpini probleme varianta ideală este să apelezi la cineva care să vadă lucrurile clar, să nu fie parte din problemă și să vină cu soluții.
Un semn bun a venit și pentru clienții IFN-urilor de când legiuitorul a limitat dobânzile. Automat s-a creat o concurență mai justă în această piață și nu mai sunt discrepanțele pe care le vedeam înainte între costurile practicate. Acum IFN-urile sunt nevoite să își câștige cota de piață și cu alte instrumente decât prin dobândă.
Plecând de la discuția evaluării pe care o fac băncile, aș simplifica lucrurile spunând că, în general, băncile acceptă fără probleme clienții de nota 7-10. În cazul lor singura discuție este dacă primesc dobânda cea mai bună din piață. Mai este categoria de clienți cu nota sub 5 care, în realitate, nu vor primi finanțare de la nicio bancă, din cauza istoricului lor negativ. Categoria cea mai dinamică este cea a clienților cu nota 5-6, pentru care băncile se gândesc dacă îi vor sau nu drept clienți, în funcție de politica lor comercială și de scoring. Aceștia pot fi refuzați de o bancă și acceptați de alta.
Alexandru Păunescu, reprezentantul Băncii Naționale a României în Colegiul de Coordonare al CSALB: „O analiză comparativă a cererilor înregistrate la CSALB arată o serie de evoluții interesante. În primele 4 luni din 2025, din cele 1.065 trimise de consumatori, 830 sunt adresate băncilor și 235 IFN-urilor, în comparație cu 1.250 cereri primite în perioada similară a anului trecut, dintre care 860 erau adresate băncilor și 390 IFN-urilor. Dacă la finalul lunii aprilie 2024, din totalul solicitărilor primite, 452 de cereri (36%) aveau ca obiect radierea înregistrărilor din Biroul de Credit, la finalul lunii aprilie din acest an doar 190 de cereri (18%) au ca obiect ștergerea înregistrării din Biroul de Credit.
În primele patru luni din 2024, 273 de cereri solicitau băncilor radierea din BC și 179 IFN-urilor, în timp ce anul acesta90 de cereri cu acest obiect sunt adresate băncilor, iar 100 IFN-urilor. Altfel spus, numărul acestor cereri care nu pot fi negociate în cadrul CSALB s-a diminuat la mai puțin de jumătate, raportat la situația anului trecut. Numărul cererilor negociabile adresate băncilor în primele patru luni din acest an este de 740, comparativ cu 587 de cereri înregistrate în perioada corespondentă a anului trecut, ceea ce denotă o creștere de 26% în acest ana cererilor negociabile.
În concluzie, după ani de zile în care am atras în mod constant atenția asupra faptului că cererile de radiere din Biroul de Credit nu pot fi negociate în cadrul CSALB, ci trebuie adresate direct creditorilor care au făcut respectivele înregistrări, se pare că recomandările își produc efectele. Din această perspectivă, portofoliul de cereri înaintate de consumatori către CSALB are de câștigat, fiind eliminată o parte din ”balastul” non-negociabil.
O altă concluzie se referă la ponderea în scădere a cererilor adresate IFN-urilor, doar 22% din total, față de 31% din total în perioada similară a anului trecut. Diminuare justificată, probabil, și de refuzul constant manifestat de aceste IFN-uri de a intra în negocieri asistate de conciliatorii CSALB, refuz motivat de natura și de specificul creditelor acordate de aceste instituții de credit nebancare, creditele fiind în general de valori mici, de câteva mii de lei și fiind acordate în majoritatea cazurilor pentru perioade foarte scurte de timp. IFN-urile își mențin, însă, apetitul pentru soluționările amiabile directe cu consumatorii. Anul acesta sunt 121 de soluționări directe ale cererilor primite de CSALB (66 soluționate de IFN-uri și 55 de bănci), fără intervenția unui conciliator.
Aceste date, împreună cu creșterea în acest an (vs 2024) a volumului creditelor ipotecare, dar mai ales cel al creditelor de consum, formează imaginea unei responsabilități mai mari manifestate de consumatori. Disciplina de rambursare a sumelor împrumutate se reflectă în nivelul redus, în acest moment, al creditelor neperformante. Acest lucru demonstrează că tot mai mulți oameni aleg produse bancare adecvate necesităților reale pe care le au, iar eforturile de plată pot fi asumate și respectate de către debitorii persoane fizice”.
***
Despre CSALB: CSALB este o entitate înființată ca urmare a unei Directive europene și intermediază gratuit și în mai puțin de trei luni negocierea dintre consumatori și bănci sau IFN-uri pentru contractele aflate în derulare. Consumatorii din orice județ al țării pot trimite cereri către Centrul de Soluționare Alternativă a Litigiilor în domeniul Bancar (CSALB) completând un formular online direct pe site-ul http://www.csalb.ro. Dacă banca acceptă intrarea în procedură de conciliere/negociere este desemnat un conciliator. CSALB colaborează cu 16 conciliatori, dintre cei mai buni specialiști în Drept, cu expertiză în domeniul financiar-bancar. Totul se rezolvă amiabil, iar înțelegerea părților are puterea unei hotărâri în instanță. Mai multe informații despre activitatea Centrului puteți obține și la telefon 021 9414 (apel cu tarif normal).
-
Afaceri4 zile ago
Cele mai bune accesorii de pescuit – ce merită cu adevărat să pui în trusă?
-
Exclusiv5 zile ago
Copilul tău petrece mult timp la calculator? Iată de ce are nevoie de un scaun de birou
-
Uncategorized4 zile ago
TCL intră în forță în Black Friday la Altex – pentru prima dată cu oferte spectaculoase
-
Uncategorized3 zile ago
Mii de români sunt așteptați la Noaptea Muzeelor 2025
-
Viața în DoljO săptămână ago
Obligațiile legale și administrative pentru firmele din Bulgaria