Exclusiv
Eșecul „resursizării” Poliției Penitenciare – Ziarul Incisiv de Prahova

Contextul propunerii de arestare preventivă
Odata cu respingerea de catre Judecatoria Ploiesti a propunerii Parchetului de pe langa Curtea de Apel Ploiesti privind luarea masurii preventive a arestului preventiv fata de inculpatul Potra Horatiu si aghiotantul sau, s-a trezit la realitatea subiectiva si INCULPATUL pseudo- jurnalist narcoman, spagar si santajist Stavri Catalin.
Acesta nu a ratat ocazia de a publica in fituita personala DE SANTAJE SI DELATIUNI un asa zis articol prin care aduce acuze procurorului Mihaila Mihai, seful Sectiei Urmarire Penala din cadrul Parchetului de pe langa Curtea de Apel Ploiesti, unitate de parchet care a preluat dosarul privind evenimentele in care este implicat inculpatul Potra Horatiu, sugerand ca respingerea propunerii de arestare preventiva ar fi fost cauzata de incompetenta domnului procuror care ar fi calificat in mod gresit ca fiind letal, un pistol gasit asupra inculpatului.
Acuzatiile aduse procurorului Mihaila Mihai
Din pacate pentru infractorul narcoman, spagar si santajist Catalin Stavri, la judecarea propunerii de arestare preventiva, parchetul a fost reprezentat de un procuror din cadrul unitatii de parchet competente, in speta Parchetul de pe langa Judecatoria Ploiesti, preluarea dosarului neatragand si schimbarea competentei in ceea ce priveste judecata.
Asa ca, legat de incompetenta domnului procuror Mihaila ii sugeram sa o lase mai moale cu pianul pe scari pentru a nu il scapa!
Mai intai ar trebui sa se documenteze, sa creada in indiciile temeinice oferite de structurile competente, transpuse in mijloace de proba de catre procuror si abia dupa aceea sa sufle in trompeta.
Nu de alta, dar suflatul contra vantului poate duce la inghitirea mustucului.
Competența parchetului și a judecătorului
Suntem convinsi ca daca procuror de sedinta ar fi fost domnul Mihaila altfel ar fi stat lucrurile. Sau poate ca nu! De ce oare?
Pentru ca, desi judecatorul de permanenta din data de 09.12.2024 a ramas in cadrul instantei pana la ora 22,30, intrucat propunerea de luare a masurii preventive a arestului preventiv fata de cei doi inculpati a fost inaintata instantei abia in data de 10.12.2024, fiind cauzata de necesitatea efectuarii unor activitati care nu permiteau decalarea lor ca urmare a posibilitatii ascunderii sau distrugerii unor mijloace de proba, s-a ajuns in situatia in care judecator de drepturi si libertati a fost Grosu Crina Elena. Nimic ciudat cu numele doamnei judecator.
Judecătorul Grosu Crina Elena: O controversă atașată cazului
Ciudata este solutia pronuntata, in contextul in care aceasta este recunoscuta ca fiind un judecator care a dezvoltat o anumita apetenta fata de arestarile preventive, dispuse in cauze cu mult mai minore si fara niciun fel de implicatii la nivelul societatii, aceasta provenind din randul agentilor de politie, activand anterior in cadrul IPJ Prahova, culmea, la Serviciul A.E.S.T.
Ziarul Incisiv de Prahova a semnalat in doua randuri ca in doua cauze 8953/281/2024 și 13542/281/2024/a1.2 judecătorul Crina Elena Grosu a ales sa se pozitioneze de partea corupta a justitiei si a politistilor corupti, cand ar fi trebuit să se abțină. Poate acum organele abilitate vor pune cap la cap toate aceste dezvaluiri (aici), (aici), etc.
Întrebări despre integritatea justiției
O intrebare legitima care va trebui analizata si verificata vizeaza situatia judecatorului de drepturi si libertati prin raportare la calitatea sotului sau, de angajat in functia de economist in cadrul ROMGAZ, Sucursala Targu Mures, unitate al carui director general si-a retras plangerea formulata impotriva inculpatului cu privire la care doamna Grosu s-a pronuntat.
Este de notorietate faptul ca mass media a prezentat materiale ample cu situatia penala a inculpatului Potra Horatiu, inclusiv cu dosarul privind amenintarea directorului ROMGAZ.
Mass-media și imaginea publică a inculpatului
Cumva, s-au amestecat apele sau avem bilute doar cand dispunem masuri fata de gainari?
Intreadevar Mediasul este locul unde se afla sediul ROMGAZ, locul de domiciliul al inculpatului Potra Horatiu, apropiat de Targu Mures.
Se pare ca nici Republica Ploiesti nu este prea departe!
Concluzii și perspective asupra viitorului judiciar
Asa ca, infractorul narcoman, spagar si santajist ar trebui sa isi vada de problemele sale penale si sa nu mai aduca acuzatii nefondate unui procuror care a avut curajul sa infrunte mafia si sa il puna sub acuzare. Poate lucrurile nu sunt ceea ce par la prima vedere. Ramane de vazut, rabdare si calm! (Cristina T.).
Exclusiv
Copilul tău petrece mult timp la calculator? Iată de ce are nevoie de un scaun de birou

Copiii noștri își petrec din ce în ce mai mult timp în fața ecranelor – fie că învață, se joacă sau explorează lumea online. De multe ori, fără să ne dăm seama, acele ore lungi petrecute la birou, în poziții incorecte, încep să își lase amprenta asupra posturii, concentrării și chiar a stării generale de bine.
Dacă și copilul tău se confruntă cu dureri de spate, lipsă de focus sau o stare de disconfort în timpul temelor, poate fi momentul să îți îndrepți atenția către un scaun de birou pentru copii care oferă mai mult decât un simplu loc de stat.
Scaunul de birou pentru copii – un element important în spațiul de învățare modern
Un scaun de birou pentru copii, bine ales, poate transforma radical modul în care cel mic se raportează la timpul petrecut la birou. Este ușor să ignorăm acest detaliu aparent banal, dar designul și ergonomia scaunului pe care îl folosim zi de zi influențează în mod direct starea de spirit, energia și productivitatea. În special când vorbim de copii, care sunt într-o continuă dezvoltare, scaunele ergonomice capătă o importanță aparte.
Un scaun ergonomic corect construit nu înseamnă doar spătar reglabil și înălțime ajustabilă. Înseamnă materiale de calitate, care permit o bună circulație a aerului, brațe confortabile pentru sprijin și un design care susține coloana vertebrală în mod natural. Aceste scaune de birou sunt gândite pentru a se adapta corpului copilului tău, nu invers.
Scaune de birou pentru copii – design care susține performanța
Când vine vorba de învățare, fiecare detaliu din jurul copilului tău contează. Un scaun prost conceput îl poate face să se foiească încontinuu, să își piardă concentrarea și să resimtă oboseala mult mai repede. La polul opus se găsește un scaun de birou pentru copii proiectat inteligent care, prin caracteristicile sale, susține o postură sănătoasă, încurajează concentrarea și reduce disconfortul muscular. Acest confort subtil, dar constant, face diferența între un copil care se luptă cu lipsa de focus și unul care își duce temele la bun sfârșit cu ușurință.
Investiția într-un scaun ergonomic de calitate este un gest de grijă și responsabilitate. Este o alegere care reflectă un stil de viață sustenabil, atent la nevoile reale ale copilului tău. Un spațiu de studiu atent gândit nu trebuie să fie nici rece, nici plictisitor. Din contră, poate fi o oază de confort și rafinament, în care copilul să simtă că are locul lui, făcut exact pentru el.
Confortul nu este un moft, este o nevoie reală
Atunci când te gândești la un birou pentru camera copilului, nu te opri doar la culoarea mobilierului sau la forma lămpii. Gândește-te cât de mult timp va petrece acolo și cât de important este să îl susții cu un scaun care oferă stabilitate, libertate de mișcare și sprijin real pentru corp. Scaunele de birou pentru copii sunt o extensie a preocupării tale pentru educație, sănătate și bunăstare. Alege cu grijă, pentru că alegerea ta influențează zi de zi modul în care copilul tău învață, gândește și se dezvoltă.
Exclusiv
Agenda GPeC SUMMIT 26-27 Mai este publicată: 2 Masterclass-uri, 19 speakeri, Expo și content practic despre tot ce e important în E-Commerce și Digital Marketing
De 20 de ani, GPeC SUMMIT este considerată cea mai importantă serie de evenimente de E-Commerce și Digital Marketing din Europa Centrală și de Est. Ediția din această primăvară se va desfășura pe 26-27 Mai la BT Stup (26 Mai) și la Teatrul Național București (27 Mai) și reunește 19 speakeri internaționali și români și peste 700 de participanți C-Level din rândul celor mai importante companii din domeniu. Agenda evenimentului conținând întregul program, speakerii și subiectele abordate a fost publicată pe site-ul GPeC și poate fi consultată aici: https://www.gpec.ro/gpec-summit-mai/agenda/
Două sesiuni de Materclass alături de traineri internaționali
Pe 26 Mai au loc două Masterclass-uri în paralel, susținute de doi traineri internaționali cu vastă experiență în domeniu: Andy Crestodina și Els Aerts. Fiecare Masterclass durează 4 ore, iar evenimentul se desfășoară la BT Stup, în București:
- AI for Content Marketing & Lead Generation – Andy Crestodina, Top 3 Influenceri în Content Marketing la nivel global
- UX Research Done Right – Els Aerts, Expert în User Testing & Usability
Locurile sunt limitate la max. 20 de persoane pentru fiecare sesiune, iar prețul biletului de acces este de 159 EUR + TVA/persoană.
5 speakeri internaționali legendari în cadrul Conferinței GPeC și subiecte de maxim interes
Pe 27 Mai se desfășoară Conferința GPeC și GPeC Expo la Teatrul Național București care le aduc participanților 9 ore de conținut practic, precum și networking de calitate alături de peste 700 de participanți C-Level.
- Andy Crestodinaeste considerat de SEMrush unul din top 3 influenceri în Content Marketing din lume și autorul cărții Content Chemistry: The Illustrated Handbook for Content Marketing. El va vorbi la GPeC SUMMIT despre AI for better UX, copywriting and B2B lead generation;
- Mark Schaefereste considerat unul dintre cei mai buni autori, speakeri și consultanți de marketing la nivel global, scriind nu mai puțin de 10 cărți bestseller. Sesiunea lui din cadrul GPeC SUMMIT se intitulează How Humans Win in an AI Marketing World și este inspirată din ultima lui carte – Audacious – publicată anul acesta;
- Michael Kingeste unul dintre cei mai apreciați speakeri internaționali pe zona de SEO, Content Strategy și impactul A.I. generativ. Este CEO și fondatorul agenției de Performance Marketing iPullRank, iar în cartea sa, The Science of SEO, spulberă nenumărate mituri despre modul în care funcționează motoarele de căutare;
- Karl Giliseste Co-Fondatorul AGConsult și este inclus în Top 3 cei mai influenți Experți în Optimizarea Ratei de Conversie (CRO) din întreaga lume. Sesiunea lui se intitulează How not to suck at UX: 11 moments that changed the way I see UX and experimentation;
- Scott Brinkereste VP Platform Ecosystem la Hubspot și unul dintre pionierii industriei martech. În cadrul GPeC SUMMIT, Scott va vorbi despre Marketing in the Age of AI.
Unii dintre cei mai buni specialiști autohtoni
Alături de cei 5 speakeri internaționali, vor vorbi de pe scena GPeC SUMMIT unii dintre cei mai cunoscuți specialiști autohtoni precum: Irina Pencea (eMAG), Oana Dumitrescu (Google), Roxana Turquin (VISA), Cătălin Vlădescu (VTEX), Loredana Pipoș-Lupescu (Klarna), Dragoș Stanca (Edge Institute & BRAT), Tiberiu Dănețiu (Auchan), İrem Çağrı Yılandil (Trendyol), Cristi Movilă (OptiComm.AI), Dorin Boerescu (2Performant), Cristian Ignat (Canopy).
Conferință, Expo, și Networking Soirée cu elita Digital
În paralel cu Conferința GPeC din 27 Mai, se va desfășura GPeC Expo care reunește peste 25 de furnizori de servicii E-Commerce și Digital Marketing pentru a înlesni parteneriatele dintre aceștia și magazinele online aflate în căutarea de soluții pentru dezvoltarea afacerii.
În seara de 27 Mai, începând cu ora 18:10, invitații sunt așteptați la GPeC Networking Soirée – prilej de networking și socializare alături de reprezentanții C-Level ai celor mai importante companii din E-Commerce, Digital și Retail.
Înscrieri cu prețuri reduse până pe 16 Mai
Înscrierile sunt în desfășurare pe website-ul GPeC.ro, iar până pe 16 Mai prețurile biletelor sunt reduse semnificativ, acestea pornind de la doar 119 EUR + TVA / persoană. Detaliile și înscrierile la eveniment sunt disponibile pe website-ul GPeC: https://www.gpec.ro/gpec-summit-mai/
GPeC 2025 este o serie de evenimente fulfilled by eMAG
Gold Partner: FAN Courier
Supported by: Google
Silver Partner: VTEX
Recommended Payment Processor: NETOPIA Payments
Eveniment susținut de: Auchan, Banca Transilvania, Compari, cyber_Folks, Debonaire, DPD România, DWF, easySales, five elements digital, GTS, Innobyte, Klarna, Limitless Agency, MD Promo, MerchantPro, MTH Digital, Plăți.Online, Poșta Panduri, PTT Express, RTB House, Sinaps, VISA.
Parteneri Media Principali: Știrile PRO TV, VOYO
Partener Media Strategic: Ringier România
Official Radio: KISS FM
Official Hosting: HOSTERION
Afaceri
Cum Să Generezi Trafic Organic: Strategii și Sfaturi pentru Site-ul Tău

Traficul organic este esențial pentru succesul oricărui site. Spre deosebire de traficul plătit, acesta vine natural din motoarele de căutare și poate aduce vizitatori valoroși fără costuri suplimentare.
Dacă vrei să îți crești vizibilitatea, ai nevoie de o strategie solidă de generare trafic organic. În acest articol, vei descoperi cele mai eficiente metode pentru a atrage vizitatori fără a plăti pentru reclame.
1. Optimizare SEO pentru Vizibilitate Crescută
SEO este principalul factor care influențează traficul organic. Un site bine optimizat are mai multe șanse să apară în primele rezultate Google.
Pași esențiali pentru un SEO eficient:
- Cercetarea cuvintelor cheie – Folosește instrumente precum Google Keyword Planner pentru a găsi cele mai căutate expresii din domeniul tău.
- Optimizarea titlurilor și descrierilor – Fiecare pagină trebuie să aibă un titlu atractiv și o meta descriere convingătoare.
- Structură clară a conținutului – Folosește H1, H2 și H3 pentru a face articolele ușor de citit.
- Îmbunătățirea vitezei site-ului – Un site rapid oferă o experiență mai bună utilizatorilor și este favorizat de Google.
- Optimizarea pentru mobil – Asigură-te că site-ul tău este responsive și funcționează bine pe toate dispozitivele.
Prin implementarea acestor tehnici, vei crește șansele ca paginile tale să fie indexate corect și să atragă mai mulți vizitatori.
2. Crearea de Conținut Valoros și Relevanță pe Termen Lung
Motoarele de căutare favorizează conținutul original, detaliat și util pentru utilizatori.
Tipuri de conținut care atrag trafic organic:
- Articole de blog – Scrie ghiduri și articole informative care să răspundă întrebărilor publicului.
- Videoclipuri și tutoriale – YouTube este al doilea cel mai mare motor de căutare, iar clipurile video pot aduce trafic semnificativ.
- Infografice – Conținutul vizual este mai ușor de distribuit și poate genera backlink-uri naturale.
Conținutul evergreen (relevant pe termen lung) atrage constant vizitatori, fără a necesita actualizări frecvente.
3. Construirea unui Profil de Backlink-uri Puternic
Backlink-urile sunt linkuri primite de la alte site-uri și reprezintă un factor esențial în SEO.
Metode eficiente pentru a obține backlink-uri:
- Publicarea de guest posts pe bloguri din aceeași industrie.
- Crearea de conținut valoros pe care alții să dorească să-l distribuie.
- Parteneriate și colaborări cu influenceri din domeniu.
Cu cât ai mai multe linkuri de calitate, cu atât site-ul tău va fi perceput ca mai autoritar și va avea o poziție mai bună în Google.
Generarea de Trafic Organic Necesită Strategie și Răbdare
Creșterea traficului organic nu se întâmplă peste noapte. Este nevoie de efort constant pentru a optimiza site-ul, a crea conținut de calitate și a obține backlink-uri relevante.
Investește în aceste strategii și vei vedea cum site-ul tău începe să atragă mai mulți vizitatori fără costuri suplimentare!
-
Afaceri4 zile ago
Cele mai bune accesorii de pescuit – ce merită cu adevărat să pui în trusă?
-
Exclusiv5 zile ago
Copilul tău petrece mult timp la calculator? Iată de ce are nevoie de un scaun de birou
-
Uncategorized4 zile ago
TCL intră în forță în Black Friday la Altex – pentru prima dată cu oferte spectaculoase
-
Uncategorized3 zile ago
Mii de români sunt așteptați la Noaptea Muzeelor 2025
-
Viața în DoljO săptămână ago
Obligațiile legale și administrative pentru firmele din Bulgaria