Uncategorized
Dezmembrări Fiat – Soluții eficiente pentru întreținerea vehiculului tău

Uncategorized
Atragem atenția consumatorilor de servicii financiar-bancare privind grava dezinformare transmisă de ANPC în spațiul public!

20 ianuarie, București. Atragem atenția consumatorilor de servicii financiar-bancare că au fost grav dezinformați prin ultima comunicare către presă transmisă de ANPC. Astfel, potrivit comunicării făcute de ANPC în spațiul public în data de 16 ianuarie 2025, ”până la clarificarea situației privind funcționalitatea CSALB ca entitate SAL, consumatorii care întâmpină dificultăți în relația cu operatorii economici financiar-bancari se pot adresa Direcției de Soluționare Alternativă a Litigiilor (DSAL), din cadrul ANPC, printr-o reclamație pe platforma specială a acesteia”.
Centrul de Soluționare Alternativă a Litigiilor în domeniul Bancar (CSALB) a atras atenția ANPC asupra gravității acestei dezinformări printr-o scrisoare din data de 17 ianuarie, al cărei conținut poate fi citit aici: https://csalb.ro/transparenta/scrisoare-csalb-catre-anpc-17-ianuarie-2025/
Recomandăm consumatorilor să facă diferența între reclamațiile/sesizările pe care le pot adresa ANPC (și pe care le puteau adresa și până acum acestei Autorități) și soluționarea alternativă a litigiilor care este atributul exclusiv al CSALB, pentru probleme financiar-bancare pe care aceștia le pot avea în relație cu băncile, IFN-urile.
În dorința informării corecte a consumatorilor, rezumăm istoricul procesului intentat de CSALB în anul 2018 Ministerului Economiei, proces încheiat prin decizia ÎCCJ din data de 10 decembrie 2024.
Chiar dacă nu există încă motivarea instanței în acest proces în contencios administrativ, considerăm că există nevoia clarificării acestei situații, ca o contrapondere la dezinformările și acuzațiile transmise deja în spațiul public:
- CSALB a fost înființat prin Ordonanța Guvernului nr.38/2015 în urma transpunerii în legislația românească a Directivei 2013/11/UE a Parlamentului European și a Consiliului privind soluționarea alternativă a litigiilor în materie de consum;
- Sistemul bancar și-a asumat finanțarea CSALB, pentru ca oamenii să aibă la dispoziție o alternativă la instanțele de drept comun, gratuită, mult mai rapidă, gestionată de conciliatori cu expertiză în domeniul financiar-bancar și care să le rezolve problemele individuale și imediate pe care le întâmpinau. Astfel de organisme SAL pot fi înființate și în alte domenii de activitate (în baza aceleiași Directive europene), pentru a veni în sprijinul consumatorilor care au nemulțumiri față de comercianți și care doresc rezolvarea amiabilă a acestora, în afara instanțelor de judecată;
- Prin OG nr.38/2015 cererile de soluționare alternativă a litigiilor/diferendelor dintre consumatorii de servicii financiar–bancare și bănci/IFN-uripot fi rezolvate exclusiv de către CSALB, acesta fiind cadrul normativ național în domeniul soluționării alternative a litigiilor financiar-bancare;
- Modalitatea prin care este asigurată finanțarea CSALB de către sistemul bancar este expres prevăzută inclusiv în textul punctului 46 din expunerea de argumente a Directivei,transpus ca atare prin OG nr.38/2015;
- Pentru a garanta imparțialitatea și echidistanța demersului de conciliere dintre consumatori și bănci/IFN-uri,legiuitorul a statuat ca CSALB să fie o entitate cu personalitate juridică proprie (autonomă, neguvernamentală, apolitică și fără scop lucrativ), care să aibă o conducere formată din 5 membri: unul desemnat de ANPC, unul de Banca Națională a României, unul de Asociația Română a Băncilor, un reprezentant desemnat de asociațiile de consumatori care îndeplinesc anumite condiții legale, detaliate mai jos, și un reprezentant independent, ales de ceilalți membri ai Colegiului, precum și o echipă operațională, care să intermedieze propriu-zis relația dintre consumatori și bănci;
- În perioada cuprinsă între 2015 și 2018, CSALB a solicitat în mod repetat Ministerului Economiei înregistrarea și, implicit, deschiderea listei entităților SAL din România. În luna mai 2018, Dănuț Andrușcă, Ministrul Economiei la acea vreme, a refuzat solicitarea CSALB, motivând refuzul prin lipsa reprezentantului asociațiilor de consumatori din cadrul Colegiului de Coordonare;
- Menționăm că, prin procesul intentat, CSALB a solicitat instanței ca Ministerul Economiei să deschidă lista entităților de soluționare alternativă a litigiilor din România, listă care, la data promovării litigiului, nici măcar nu era deschisă pe site-ul acestei autorități, deși OG nr.38 era în vigoare încă din 2015, să fie înregistrat în această listă și să fie notificat către Comisia Europeană (pentru a fi integrat în lista europeană a entităților SAL din domeniul financiar–bancar și, astfel, să poată soluționa și litigiile transfrontaliere);
- Este important de menționat că CSALB este singura entitate SAL a cărei înființare, organizare și modalitatea de desfășurare a activității sunt expres prevăzute de dispozițiile articolelor 21–24 din OG nr.38/2015(cu referiri directe și în alte articole);
- Între 2015–2025 CSALB a funcționat și funcționează în continuare în baza OG nr.38/2015 și a gestionat peste 5.000 dosare dintre consumatori și instituțiile financiar–bancare (sunt aproximativ 100 dosare de conciliere soluționate în perioada menționată). Beneficiile rezultate din concilieri sunt de aproximativ 14 milioane de euro;
- Având în vedere că motivarea primei instanțe (Curtea de Apel București) a fost neclară, CSALB a promovat recurs la Înalta Curte. După 6 ani și jumătate de la debutul pe fond al procesului, ÎCCJ a respins recursul promovat de CSALB împotriva deciziei primei instanțe. Ca urmare a faptului că un proces în contencios administrativ, care ar fi trebuit soluționat cu celeritate, potrivit prevederilor legale, a durat peste 6 ani, s-a creat un cadru propice pentru ca cei doi intervenienți (Asociația InfoCons și ANPC) să dezinformeze publicul cu intenția vădită de a denigra CSALB. În acest sens, cei doi intervenienți folosesc un litigiu care nu are nicio legătură cu funcționarea Centrului, pentru a pune în discuție înseși prevederile Ordonanței referitoare la funcționarea Centrului SAL Bancar și, în acest context, invitând în mod eronat consumatorii să se adreseze ANPC pentru soluționarea alternativă a litigiilor din domeniul financiar–bancar;
- După primirea motivării hotărârii ÎCCJ, vom solicita autorităților competente să identifice o soluție de rezolvare a acestei probleme, în sensul înregistrării CSALB pe lista entităților SAL de la Ministerul Energiei.
Clarificări referitoare la reprezentantul asociațiilor de consumatori din structura Colegiului de Coordonare al CSALB:
Potrivit prevederilor art. 22 alin (1) lit. d) din OG nr. 38/2015, membrul Colegiului de Coordonare din partea asociatiilor de consumatori poate fi desemnat de către ”d) asociaţiile de consumatori care îndeplinesc condiţiile prevăzute în art. 32 sau în art. 33 din Ordonanţa Guvernului nr. 21/1992, republicată, cu modificările şi completările ulterioare”.
Potrivit art. 32. din OG nr.21/1992:
”Asociațiile pentru protecția consumatorilor care apără drepturile și interesele legitime ale consumatorilor, în general, sunt, de drept, parteneri sociali în consiliile consultative prevăzute în prezenta ordonanță, dacă:
- a) la nivel național, au cel puțin 3.000 de membri și filiale în cel puțin 10 județe;
- b) la nivel județean și local, dacă au desfășurat o activitate în domeniul protecției consumatorilor pe o perioadă de cel puțin 3 ani.”
iar, conform art. 33. din aceeași OG nr. 21/1992:
”Asociațiile pentru protecția consumatorilor care sunt constituite în scopul apărării intereselor numai ale membrilor lor pot deveni parteneri sociali cu drept de reprezentare în organismele consultative cu rol în domeniul protecției consumatorilor și în care organele administrației publice sunt reprezentate, numai dacă au cel puțin 800 membri.”
Rezultă, deci, că doar asociațiile de consumatori care îndeplinesc condițiile legale prevăzute mai sus pot desemna un reprezentant în structura Colegiului de Coordonare al CSALB.
În acest context, paralel cu desfășurarea procesului, CSALB a încercat permanent să faciliteze rezolvarea desemnării reprezentantului din partea asociațiilor de consumatori, adică să surmonteze motivul care a făcut obiectul refuzului exprimat de Ministerul Economiei în 2018.
Astfel, prin scrisori adresate ANPC am solicitat implicarea Autorității în procesul de desemnare a reprezentantului asociațiilor de consumatori, similar modului în care această Autoritate s-a implicat în desemnarea reprezentantului asociațiilor de consumatori la momentul înființării CSALB (2015). De asemenea, am solicitat ANPC să ne pună la dispoziție lista asociațiilor de consumatori care îndeplinesc condițiile de reprezentativitate pecizate mai sus.
- În răspunsul ANPC din 10 august 2020 se menționează că „asociațiile de consumatori care au solicitat luarea în evidența ANPC, conform prevederilor art. 34 din Ordonanța Guvernului nr. 21/1992 privind protecția consumatorilor,nu îndeplinesc condițiile prevăzute la alin. 32 și 33 din OG 21/1992”. Adică, la acel moment, nu existau asociații de consumatori care să poată participa la desemnarea unui reprezentant în structura Colegiului de Coordonare al CSALB (cu respectarea prevederilor legale anterior menționate).
- În luna mai 2024, luând în considerare recomandarea formulată de OCDEprivind necesitatea adoptării unor măsuri care să aibă ca rezultat nominalizarea unui reprezentant al asociațiilor de consumatori în cadrul Colegiului de coordonare al CSALB, am revenit către ANPC, solicitând să ne pună la dispoziție lista cu asociațiile reprezentative de consumatori. ANPC nu a furnizat CSALB lista solicitată cu asociațiile de consumatori.
- Ca urmare a faptului că nu am primit un răspuns la solicitare, CSALB a revenit cu o nouă scrisoare către Autoritate, în luna iulie 2024, prin care a cerut, din nou, ca ANPC să furnizeze o situație actualizată cu privire la asociațiile de consumatori, scrisoare la care, de asemenea, Autoritatea nu a răspuns.
În loc de concluzii:
În primul an de funcționare al CSALB, asociațiile de consumatori au avut reprezentant în Colegiu, dar InfoCons, prin președintele său, Sorin Mierlea, care este chiar persoana care l-a propus inițial pe acel reprezentant, a cerut retragerea lui prin adrese repetate, iar retragerea efectivă a mandatului reprezentantului consumatorilor a intervenit la finalul lunii octombrie 2016.
Cu alte cuvinte, InfoCons a cerut retragerea reprezentantului asociațiilor de consumatori și, ulterior, s-a folosit de absența acestuia pentru a-și fundamenta calitatea de intervenient în proces.
În acest mod s-a creat o situație paradoxală, în sensul că, deși refuzul înscrierii CSALB pe lista entităților SAL a fost motivat de absența reprezentantului asociațiilor de consumatori, acest motiv a fost imputat în mod absurd Centrului, care NU are atribuții legale în sensul desemnării reprezentantului acestor asociații.
În perioada ulterioară retragerii mandatului reprezentantului asociațiilor de consumatori a existat o corespondență asiduă între CSALB și asociațiile de consumatori care au format mai mulți poli pentru desemnarea unui alt membru în structura Colegiului de Coordonare. Astfel, CSALB a primit mai multe nominalizări pentru ocuparea acestei poziții și a explicat de fiecare dată că nu are nicio atribuție legală în sensul alegerii unui membru dintre persoanele propuse de aceste asociații (la un moment dat erau 3 persoane, ulterior primindu-se și alte propuneri), aceasta fiind prerogativa exclusivă a fiecărei entități participante la această structură colegială: ANPC, ARB, BNR și asociațiile de consumatori (al 5-lea membru fiind independent și ales de ceilalți).
Este important de subliniat faptul că reprezentanții unor asociații de consumatori au însoțit în anii trecuți CSALB în caravanele de informare desfășurate în țară și în conferințele organizate de CSALB, iar acest lucru este reflectat și de informările publice postate pe site-ul Centrului. De asemenea, reprezentanți ai asociațiilor de consumatori au însoțit și consiliat unii consumatori pe parcursul procedurii de conciliere.
Ulterior, și ANPC și-a retras membrul din Colegiul de Coordonare fără a prezenta o justificare legală, începând cu data de 19 ianuarie 2024.
Faptul că ANPC refuză de un an să numească un reprezentant în Colegiu, reprezintă o încălcare a prevederilor legale și o încercare de blocare a activității CSALB, știind care a fost motivul refuzului Ministerului Economiei exprimat în 2018, de a înregistra CSALB pe lista entităților SAL. În articolul 22 al Ordonanței se menționează foarte clar că în caz de vacanță a unui loc în Colegiu se va numi un nou membru pentru durata rămasă din mandat.
Le solicităm reprezentanților ANPC să informeze corect consumatorii și să nu creeze confuzii în rândul acestora, mai ales că un demers de soluționare alternativă nu se rezumă nici pe departe la simpla trimitere a unei cereri. În spatele fiecărui dosar de conciliere se află proceduri reglementate, munca multor oameni și expertiză câștigată în aproape zece ani de funcționare a CSALB.
***
Despre CSALB: CSALB este o entitate înființată ca urmare a unei Directive europene și intermediază gratuit și în mai puțin de trei luni negocierea dintre consumatori și bănci sau IFN-uri pentru contractele aflate în derulare. Consumatorii din orice județ al țării pot trimite cereri către Centrul de Soluționare Alternativă a Litigiilor în domeniul Bancar (CSALB) completând un formular online direct pe site-ul www.csalb.ro. Dacă banca acceptă intrarea în procedură de conciliere/negociere este desemnat un conciliator. CSALB colaborează cu 16 conciliatori, dintre cei mai buni specialiști în Drept, cu expertiză în domeniul financiar-bancar. Totul se rezolvă amiabil, iar înțelegerea părților are puterea unei hotărâri în instanță. Mai multe informații despre activitatea Centrului puteți obține și la telefon 021 9414 (apel cu tarif normal)
Uncategorized
Cum Să Folosești Marketingul de Influenceri pentru a Crește Vizibilitatea Brandului Tău

Marketingul de influenceri a devenit o componentă esențială a promovării digitale moderne. Colaborările cu influenceri pot ajuta brandurile să ajungă la audiențe noi, să își crească vizibilitatea brandului și să construiască relații de încredere cu publicul țintă.
În acest articol, vom explora cum să folosești marketingul de influenceri pentru a atrage atenția asupra brandului tău și pentru a crește impactul campaniilor tale de promovare digitală.
Ce Este Marketingul de Influenceri și De Ce Este Important?
Marketingul de influenceri presupune colaborarea cu persoane influențe din diferite domenii (bloggeri, youtuberi, persoane publice etc.) care au o audiență fidelă și activă. Aceștia promovează produsele sau serviciile brandului tău pe platformele lor, generând un impact semnificativ asupra percepției și încrederii publicului.
Beneficiile Marketingului de Influenceri:
- Acces la o audiență largă și targetată: Influencerii au o bază de fani loiali, iar colaborările cu aceștia îți permit să ajungi direct la publicul dorit.
- Creșterea încrederii și a autenticității: Colaborările cu influenceri ajută la creșterea credibilității brandului tău, deoarece publicul percepe recomandările ca fiind mai autentice decât reclamele tradiționale.
- Vizibilitate crescută a brandului: Promovarea produselor sau serviciilor tale de către influenceri poate duce la o expunere extinsă pe platformele sociale, crescând astfel vizibilitatea brandului tău.
Cum Să Folosești Marketingul de Influenceri pentru a Crește Vizibilitatea Brandului Tău
Pentru a beneficia pe deplin de marketingul de influenceri, trebuie să îți definești o strategie clară și să alegi influenceri care sunt în perfectă armonie cu valorile brandului tău. Vom explora pașii esențiali pentru a folosi acest tip de marketing în scopul creșterii vizibilității brandului.
Alegerea Influencerilor Potriviți pentru Brandul Tău
Primul pas în crearea unei campanii de succes de marketing de influenceri este să alegi influencerii care se potrivesc cu valorile și publicul țintă al brandului tău. Colaborările cu influenceri care au o audiență relevantă pentru produsul sau serviciul tău vor duce la rezultate mai bune.
Criterii pentru alegerea influencerilor:
- Relevanța: Alege influenceri ale căror interese și teme de discuție se aliniază cu domeniul tău de activitate.
- Audiența: Verifică dimensiunea și profilul audienței influencerului, pentru a te asigura că este formată din persoane care ar putea fi interesate de produsele sau serviciile tale.
- Engagement: Este important ca influencerul să aibă un nivel ridicat de interacțiune cu publicul său, nu doar un număr mare de urmăritori.
- Autenticitate: Colaborarea cu influenceri autentici care își construiesc relații sincere cu fanii lor poate aduce o mai mare valoare brandului tău.
Crearea unei Colaborări Win-Win cu Influenceri
Pentru ca marketingul de influenceri să fie eficient, este esențial să creezi o relație benefică pentru ambele părți. Colaborările trebuie să fie bine definite și să ofere valoare atât influencerilor, cât și brandului tău.
Tipuri de colaborări cu influenceri:
- Recenzii și recomandări: Influencerii pot oferi feedback sincer despre produsele tale sau le pot promova într-un mod autentic, integrându-le în viața lor de zi cu zi.
- Giveaway-uri: Organizarea de concursuri sau giveaway-uri pe platformele influencerilor este o modalitate excelentă de a atrage atenția asupra brandului tău și de a stimula implicarea publicului.
- Campanii sponsorizate: Plătește influencerii pentru a crea și distribui conținut sponsorizat care să promoveze produsul sau serviciul tău pe platformele lor.
- Colaborări pe termen lung: O relație pe termen lung cu influencerii poate ajuta la construirea unei imagini constante și autentice a brandului tău.
Măsurarea Impactului Colaborărilor cu Influenceri
Pentru a evalua eficiența campaniilor de marketing de influenceri, este esențial să monitorizezi rezultatele obținute și să măsori impactul acestora asupra vizibilității brandului tău.
Indicatori cheie de performanță (KPI):
- Reach și impresii: Măsoară numărul de persoane care au văzut postările influencerilor despre brandul tău.
- Engagement: Analizează numărul de like-uri, comentarii, distribuiri și alte interacțiuni cu postările influencereilor, pentru a înțelege cât de mult atrag acestea atenția audienței.
- Conversii: Măsoară câte persoane au achiziționat produsele tale sau s-au înscris pentru servicii ca urmare a campaniei de marketing de influenceri.
- Sentimentul publicului: Monitorizează feedback-ul publicului (comentarii, recenzii etc.) pentru a înțelege cum este perceput brandul tău în urma campaniei.
Utilizarea Platformelor Corecte pentru Colaborările cu Influenceri
Alegerea platformei potrivite pentru marketingul de influenceri poate face o mare diferență în succesul campaniilor tale. Fiecare platformă are un tip diferit de audiență și mod de interacțiune, astfel că trebuie să ții cont de acest aspect.
Platformele populare pentru colaborările cu influenceri:
- Instagram: Ideală pentru promovarea vizuală a produselor și pentru colaborări cu influenceri din domeniul modei, frumuseții și lifestyle-ului.
- YouTube: Perfectă pentru colaborări care implică recenzii detaliate și demonstrații de produse.
- TikTok: O platformă excelentă pentru conținut creativ și viral, care ajută la creșterea rapidă a vizibilității brandului.
- Bloguri și site-uri personale: Colaborările cu influenceri care au bloguri sau site-uri personale pot oferi o abordare mai detaliată și mai profundă pentru promovarea produselor tale.
Construirea unei Relații pe Termen Lung cu Influenceri
Colaborările de succes în marketingul de influenceri nu trebuie să fie doar ocazionale, ci pot deveni pe termen lung. O relație continuă cu influenceri poate ajuta la întărirea vizibilității brandului și la crearea unei imagini coerente și de încredere.
Beneficiile colaborărilor pe termen lung:
- Coerența mesajului: Colaborările pe termen lung ajută la menținerea unui mesaj constant și autentic.
- Credibilitate sporită: Publicul va percepe brandul tău ca fiind mai de încredere și mai angajat față de influencerul cu care colaborezi.
- Avantaje pentru ambele părți: Colaborările pe termen lung pot oferi beneficii continue, atât pentru brandul tău, cât și pentru influencer, consolidând relația de parteneriat.
Creșterea Vizibilității Brandului Tău prin Marketingul de Influenceri
Marketingul de influenceri este o metodă eficientă și modernă de a crește vizibilitatea brandului tău și de a construi o relație autentică cu publicul tău țintă. Prin alegerea influencerilor potriviți, crearea de colaborări autentice și măsurarea constantă a impactului, poți obține rezultate semnificative în promovarea digitală.
Colaborările cu influenceri nu doar că îți pot aduce un public mai larg, dar pot ajuta și la crearea unui brand mai credibil și mai influent. Începe să colaborezi cu influenceri și vezi cum îți crește vizibilitatea brandului și impactul asupra publicului tău.
Uncategorized
Importanța îngrijirii picioarelor pentru sănătatea ta zilnică

Picioarele susțin întreaga greutate a corpului și joacă un rol esențial în activitățile de zi cu zi. Totuși, ele sunt adesea neglijate, iar acest lucru poate duce la disconfort sau probleme de sănătate. Îngrijirea picioarelor este crucială pentru a preveni afecțiuni precum bătăturile, monturile sau durerile articulare și pentru a menține o stare generală de bine.
De ce este importantă îngrijirea picioarelor?
Picioarele sunt pilonii mobilității noastre, iar sănătatea lor afectează întregul corp. Probleme aparent minore, precum uscăciunea pielii sau o încălțăminte nepotrivită, pot avea un impact semnificativ asupra calității vieții. O îngrijire corespunzătoare a picioarelor reduce riscul de complicații și contribuie la prevenirea disconfortului.
Produsele special concepute pentru ingrijirea picioarelor includ creme hidratante, exfoliante și dispozitive pentru îndepărtarea bătăturilor. Acestea sunt esențiale pentru a menține pielea moale și sănătoasă, prevenind afecțiuni comune.
Scholl clog – un pas către confort și sănătate
Încălțămintea joacă un rol esențial în îngrijirea picioarelor. Modelele ergonomice, precum Scholl clog, disponibile la dr-scholl.com.ro, sunt proiectate pentru a oferi suport și confort maxim.
Scholl clog Racy
Scholl clog Racy este un model ideal pentru cei care caută confort zilnic. Talpa sa anatomică susține forma naturală a piciorului, reducând presiunea asupra tălpilor și articulațiilor. Materialele de calitate superioară și designul modern fac din acești saboți o alegere excelentă pentru uz zilnic, atât acasă, cât și la locul de muncă.
Scholl clog Back Guard
Pentru cei care petrec multe ore în picioare, Scholl clog Back Guard este alegerea perfectă. Acești saboți sunt concepuți să ofere suport suplimentar pentru zona lombară, reducând oboseala și prevenind durerile de spate. Datorită materialelor respirabile și tehnologiei avansate de amortizare, acești saboți sunt potriviți pentru profesioniști, precum cadrele medicale sau bucătarii.
Cum să ai grijă de picioarele tale?
1. Curățarea și hidratarea zilnică
Spălarea picioarelor cu apă călduță și săpun delicat este un pas esențial în rutina zilnică de îngrijire. După curățare, aplică o cremă hidratantă din gama de îngrijire a picioarelor pentru a preveni uscarea și crăparea pielii.
2. Exfolierea regulată
Pentru a îndepărta celulele moarte și a preveni formarea bătăturilor, folosește o pilă sau un exfoliant special conceput pentru picioare. Acest pas ajută la menținerea unei texturi netede și sănătoase a pielii.
3. Alegerea încălțămintei potrivite
Poartă încălțăminte ergonomică, precum modelele Scholl clog, pentru a reduce stresul asupra tălpilor și articulațiilor. Este important să alegi încălțăminte care să ofere suport adecvat și să permită picioarelor să respire.
4. Masajul și exercițiile pentru picioare
Un masaj ușor și exercițiile simple, precum rotațiile gleznelor sau ridicările pe vârfuri, ajută la stimularea circulației și la reducerea tensiunii musculare.
5. Verificarea regulată a sănătății picioarelor
Examinează-ți picioarele pentru semne de probleme, precum bătăturile, crăpăturile sau inflamațiile. Dacă observi ceva neobișnuit, consultă un specialist.
Beneficiile îngrijirii adecvate a picioarelor
O bună îngrijire a picioarelor nu numai că previne problemele de sănătate, dar îți oferă și confort zilnic. Folosind produse specializate și alegând încălțăminte adecvată, poți reduce riscul de dureri, oboseală și alte complicații.
Produse precum Scholl clog Racy și Scholl clog Back Guard, de la dr-scholl.com.ro, sunt investiții valoroase pentru sănătatea ta. Acestea combină confortul cu suportul ortopedic, fiind ideale pentru uz zilnic sau în medii profesionale solicitante.
Îngrijirea picioarelor este esențială pentru menținerea sănătății generale și a mobilității. Prin adoptarea unor obiceiuri simple, utilizarea de produse din gama de îngrijire a picioarelor și alegerea încălțămintei potrivite, precum Scholl clog, poți preveni disconfortul și afecțiunile comune. Investește în sănătatea picioarelor tale și bucură-te de confortul pe care îl meriți zi de zi!