Uncategorized
Atragem atenția consumatorilor de servicii financiar-bancare privind grava dezinformare transmisă de ANPC în spațiul public!

20 ianuarie, București. Atragem atenția consumatorilor de servicii financiar-bancare că au fost grav dezinformați prin ultima comunicare către presă transmisă de ANPC. Astfel, potrivit comunicării făcute de ANPC în spațiul public în data de 16 ianuarie 2025, ”până la clarificarea situației privind funcționalitatea CSALB ca entitate SAL, consumatorii care întâmpină dificultăți în relația cu operatorii economici financiar-bancari se pot adresa Direcției de Soluționare Alternativă a Litigiilor (DSAL), din cadrul ANPC, printr-o reclamație pe platforma specială a acesteia”.
Centrul de Soluționare Alternativă a Litigiilor în domeniul Bancar (CSALB) a atras atenția ANPC asupra gravității acestei dezinformări printr-o scrisoare din data de 17 ianuarie, al cărei conținut poate fi citit aici: https://csalb.ro/transparenta/scrisoare-csalb-catre-anpc-17-ianuarie-2025/
Recomandăm consumatorilor să facă diferența între reclamațiile/sesizările pe care le pot adresa ANPC (și pe care le puteau adresa și până acum acestei Autorități) și soluționarea alternativă a litigiilor care este atributul exclusiv al CSALB, pentru probleme financiar-bancare pe care aceștia le pot avea în relație cu băncile, IFN-urile.
În dorința informării corecte a consumatorilor, rezumăm istoricul procesului intentat de CSALB în anul 2018 Ministerului Economiei, proces încheiat prin decizia ÎCCJ din data de 10 decembrie 2024.
Chiar dacă nu există încă motivarea instanței în acest proces în contencios administrativ, considerăm că există nevoia clarificării acestei situații, ca o contrapondere la dezinformările și acuzațiile transmise deja în spațiul public:
- CSALB a fost înființat prin Ordonanța Guvernului nr.38/2015 în urma transpunerii în legislația românească a Directivei 2013/11/UE a Parlamentului European și a Consiliului privind soluționarea alternativă a litigiilor în materie de consum;
- Sistemul bancar și-a asumat finanțarea CSALB, pentru ca oamenii să aibă la dispoziție o alternativă la instanțele de drept comun, gratuită, mult mai rapidă, gestionată de conciliatori cu expertiză în domeniul financiar-bancar și care să le rezolve problemele individuale și imediate pe care le întâmpinau. Astfel de organisme SAL pot fi înființate și în alte domenii de activitate (în baza aceleiași Directive europene), pentru a veni în sprijinul consumatorilor care au nemulțumiri față de comercianți și care doresc rezolvarea amiabilă a acestora, în afara instanțelor de judecată;
- Prin OG nr.38/2015 cererile de soluționare alternativă a litigiilor/diferendelor dintre consumatorii de servicii financiar–bancare și bănci/IFN-uripot fi rezolvate exclusiv de către CSALB, acesta fiind cadrul normativ național în domeniul soluționării alternative a litigiilor financiar-bancare;
- Modalitatea prin care este asigurată finanțarea CSALB de către sistemul bancar este expres prevăzută inclusiv în textul punctului 46 din expunerea de argumente a Directivei,transpus ca atare prin OG nr.38/2015;
- Pentru a garanta imparțialitatea și echidistanța demersului de conciliere dintre consumatori și bănci/IFN-uri,legiuitorul a statuat ca CSALB să fie o entitate cu personalitate juridică proprie (autonomă, neguvernamentală, apolitică și fără scop lucrativ), care să aibă o conducere formată din 5 membri: unul desemnat de ANPC, unul de Banca Națională a României, unul de Asociația Română a Băncilor, un reprezentant desemnat de asociațiile de consumatori care îndeplinesc anumite condiții legale, detaliate mai jos, și un reprezentant independent, ales de ceilalți membri ai Colegiului, precum și o echipă operațională, care să intermedieze propriu-zis relația dintre consumatori și bănci;
- În perioada cuprinsă între 2015 și 2018, CSALB a solicitat în mod repetat Ministerului Economiei înregistrarea și, implicit, deschiderea listei entităților SAL din România. În luna mai 2018, Dănuț Andrușcă, Ministrul Economiei la acea vreme, a refuzat solicitarea CSALB, motivând refuzul prin lipsa reprezentantului asociațiilor de consumatori din cadrul Colegiului de Coordonare;
- Menționăm că, prin procesul intentat, CSALB a solicitat instanței ca Ministerul Economiei să deschidă lista entităților de soluționare alternativă a litigiilor din România, listă care, la data promovării litigiului, nici măcar nu era deschisă pe site-ul acestei autorități, deși OG nr.38 era în vigoare încă din 2015, să fie înregistrat în această listă și să fie notificat către Comisia Europeană (pentru a fi integrat în lista europeană a entităților SAL din domeniul financiar–bancar și, astfel, să poată soluționa și litigiile transfrontaliere);
- Este important de menționat că CSALB este singura entitate SAL a cărei înființare, organizare și modalitatea de desfășurare a activității sunt expres prevăzute de dispozițiile articolelor 21–24 din OG nr.38/2015(cu referiri directe și în alte articole);
- Între 2015–2025 CSALB a funcționat și funcționează în continuare în baza OG nr.38/2015 și a gestionat peste 5.000 dosare dintre consumatori și instituțiile financiar–bancare (sunt aproximativ 100 dosare de conciliere soluționate în perioada menționată). Beneficiile rezultate din concilieri sunt de aproximativ 14 milioane de euro;
- Având în vedere că motivarea primei instanțe (Curtea de Apel București) a fost neclară, CSALB a promovat recurs la Înalta Curte. După 6 ani și jumătate de la debutul pe fond al procesului, ÎCCJ a respins recursul promovat de CSALB împotriva deciziei primei instanțe. Ca urmare a faptului că un proces în contencios administrativ, care ar fi trebuit soluționat cu celeritate, potrivit prevederilor legale, a durat peste 6 ani, s-a creat un cadru propice pentru ca cei doi intervenienți (Asociația InfoCons și ANPC) să dezinformeze publicul cu intenția vădită de a denigra CSALB. În acest sens, cei doi intervenienți folosesc un litigiu care nu are nicio legătură cu funcționarea Centrului, pentru a pune în discuție înseși prevederile Ordonanței referitoare la funcționarea Centrului SAL Bancar și, în acest context, invitând în mod eronat consumatorii să se adreseze ANPC pentru soluționarea alternativă a litigiilor din domeniul financiar–bancar;
- După primirea motivării hotărârii ÎCCJ, vom solicita autorităților competente să identifice o soluție de rezolvare a acestei probleme, în sensul înregistrării CSALB pe lista entităților SAL de la Ministerul Energiei.
Clarificări referitoare la reprezentantul asociațiilor de consumatori din structura Colegiului de Coordonare al CSALB:
Potrivit prevederilor art. 22 alin (1) lit. d) din OG nr. 38/2015, membrul Colegiului de Coordonare din partea asociatiilor de consumatori poate fi desemnat de către ”d) asociaţiile de consumatori care îndeplinesc condiţiile prevăzute în art. 32 sau în art. 33 din Ordonanţa Guvernului nr. 21/1992, republicată, cu modificările şi completările ulterioare”.
Potrivit art. 32. din OG nr.21/1992:
”Asociațiile pentru protecția consumatorilor care apără drepturile și interesele legitime ale consumatorilor, în general, sunt, de drept, parteneri sociali în consiliile consultative prevăzute în prezenta ordonanță, dacă:
- a) la nivel național, au cel puțin 3.000 de membri și filiale în cel puțin 10 județe;
- b) la nivel județean și local, dacă au desfășurat o activitate în domeniul protecției consumatorilor pe o perioadă de cel puțin 3 ani.”
iar, conform art. 33. din aceeași OG nr. 21/1992:
”Asociațiile pentru protecția consumatorilor care sunt constituite în scopul apărării intereselor numai ale membrilor lor pot deveni parteneri sociali cu drept de reprezentare în organismele consultative cu rol în domeniul protecției consumatorilor și în care organele administrației publice sunt reprezentate, numai dacă au cel puțin 800 membri.”
Rezultă, deci, că doar asociațiile de consumatori care îndeplinesc condițiile legale prevăzute mai sus pot desemna un reprezentant în structura Colegiului de Coordonare al CSALB.
În acest context, paralel cu desfășurarea procesului, CSALB a încercat permanent să faciliteze rezolvarea desemnării reprezentantului din partea asociațiilor de consumatori, adică să surmonteze motivul care a făcut obiectul refuzului exprimat de Ministerul Economiei în 2018.
Astfel, prin scrisori adresate ANPC am solicitat implicarea Autorității în procesul de desemnare a reprezentantului asociațiilor de consumatori, similar modului în care această Autoritate s-a implicat în desemnarea reprezentantului asociațiilor de consumatori la momentul înființării CSALB (2015). De asemenea, am solicitat ANPC să ne pună la dispoziție lista asociațiilor de consumatori care îndeplinesc condițiile de reprezentativitate pecizate mai sus.
- În răspunsul ANPC din 10 august 2020 se menționează că „asociațiile de consumatori care au solicitat luarea în evidența ANPC, conform prevederilor art. 34 din Ordonanța Guvernului nr. 21/1992 privind protecția consumatorilor,nu îndeplinesc condițiile prevăzute la alin. 32 și 33 din OG 21/1992”. Adică, la acel moment, nu existau asociații de consumatori care să poată participa la desemnarea unui reprezentant în structura Colegiului de Coordonare al CSALB (cu respectarea prevederilor legale anterior menționate).
- În luna mai 2024, luând în considerare recomandarea formulată de OCDEprivind necesitatea adoptării unor măsuri care să aibă ca rezultat nominalizarea unui reprezentant al asociațiilor de consumatori în cadrul Colegiului de coordonare al CSALB, am revenit către ANPC, solicitând să ne pună la dispoziție lista cu asociațiile reprezentative de consumatori. ANPC nu a furnizat CSALB lista solicitată cu asociațiile de consumatori.
- Ca urmare a faptului că nu am primit un răspuns la solicitare, CSALB a revenit cu o nouă scrisoare către Autoritate, în luna iulie 2024, prin care a cerut, din nou, ca ANPC să furnizeze o situație actualizată cu privire la asociațiile de consumatori, scrisoare la care, de asemenea, Autoritatea nu a răspuns.
În loc de concluzii:
În primul an de funcționare al CSALB, asociațiile de consumatori au avut reprezentant în Colegiu, dar InfoCons, prin președintele său, Sorin Mierlea, care este chiar persoana care l-a propus inițial pe acel reprezentant, a cerut retragerea lui prin adrese repetate, iar retragerea efectivă a mandatului reprezentantului consumatorilor a intervenit la finalul lunii octombrie 2016.
Cu alte cuvinte, InfoCons a cerut retragerea reprezentantului asociațiilor de consumatori și, ulterior, s-a folosit de absența acestuia pentru a-și fundamenta calitatea de intervenient în proces.
În acest mod s-a creat o situație paradoxală, în sensul că, deși refuzul înscrierii CSALB pe lista entităților SAL a fost motivat de absența reprezentantului asociațiilor de consumatori, acest motiv a fost imputat în mod absurd Centrului, care NU are atribuții legale în sensul desemnării reprezentantului acestor asociații.
În perioada ulterioară retragerii mandatului reprezentantului asociațiilor de consumatori a existat o corespondență asiduă între CSALB și asociațiile de consumatori care au format mai mulți poli pentru desemnarea unui alt membru în structura Colegiului de Coordonare. Astfel, CSALB a primit mai multe nominalizări pentru ocuparea acestei poziții și a explicat de fiecare dată că nu are nicio atribuție legală în sensul alegerii unui membru dintre persoanele propuse de aceste asociații (la un moment dat erau 3 persoane, ulterior primindu-se și alte propuneri), aceasta fiind prerogativa exclusivă a fiecărei entități participante la această structură colegială: ANPC, ARB, BNR și asociațiile de consumatori (al 5-lea membru fiind independent și ales de ceilalți).
Este important de subliniat faptul că reprezentanții unor asociații de consumatori au însoțit în anii trecuți CSALB în caravanele de informare desfășurate în țară și în conferințele organizate de CSALB, iar acest lucru este reflectat și de informările publice postate pe site-ul Centrului. De asemenea, reprezentanți ai asociațiilor de consumatori au însoțit și consiliat unii consumatori pe parcursul procedurii de conciliere.
Ulterior, și ANPC și-a retras membrul din Colegiul de Coordonare fără a prezenta o justificare legală, începând cu data de 19 ianuarie 2024.
Faptul că ANPC refuză de un an să numească un reprezentant în Colegiu, reprezintă o încălcare a prevederilor legale și o încercare de blocare a activității CSALB, știind care a fost motivul refuzului Ministerului Economiei exprimat în 2018, de a înregistra CSALB pe lista entităților SAL. În articolul 22 al Ordonanței se menționează foarte clar că în caz de vacanță a unui loc în Colegiu se va numi un nou membru pentru durata rămasă din mandat.
Le solicităm reprezentanților ANPC să informeze corect consumatorii și să nu creeze confuzii în rândul acestora, mai ales că un demers de soluționare alternativă nu se rezumă nici pe departe la simpla trimitere a unei cereri. În spatele fiecărui dosar de conciliere se află proceduri reglementate, munca multor oameni și expertiză câștigată în aproape zece ani de funcționare a CSALB.
***
Despre CSALB: CSALB este o entitate înființată ca urmare a unei Directive europene și intermediază gratuit și în mai puțin de trei luni negocierea dintre consumatori și bănci sau IFN-uri pentru contractele aflate în derulare. Consumatorii din orice județ al țării pot trimite cereri către Centrul de Soluționare Alternativă a Litigiilor în domeniul Bancar (CSALB) completând un formular online direct pe site-ul www.csalb.ro. Dacă banca acceptă intrarea în procedură de conciliere/negociere este desemnat un conciliator. CSALB colaborează cu 16 conciliatori, dintre cei mai buni specialiști în Drept, cu expertiză în domeniul financiar-bancar. Totul se rezolvă amiabil, iar înțelegerea părților are puterea unei hotărâri în instanță. Mai multe informații despre activitatea Centrului puteți obține și la telefon 021 9414 (apel cu tarif normal)
Cultură
Ecografie organe genitale interne: Diagnosticul corect al afecțiunilor la copii

Ecografie organe genitale interne este o metodă esențială de diagnostic care ajută la identificarea și evaluarea problemelor de sănătate la nivelul organelor genitale interne ale copiilor.
Această investigație non-invazivă și eficientă joacă un rol crucial în depistarea timpurie a unor afecțiuni care ar putea afecta dezvoltarea normală a copilului.
În acest articol, vom explora importanța ecografiei organe genitale interne și cum aceasta contribuie la un diagnostic corect și la tratamentele corespunzătoare.
De ce este importantă ecografia organe genitale interne?
Ecografie organe genitale interne este o procedură esențială pentru evaluarea sănătății organelor genitale interne la copii, în special în cazurile în care există simptome care sugerează posibile afecțiuni. Aceasta poate ajuta medicii să detecteze probleme precum chisturi ovariene, anomalii ale uterului sau alte afecțiuni care pot afecta sănătatea copilului. Printre beneficiile principale ale acestei proceduri se numără:
- Identificarea afecțiunilor congenitale: Diverse probleme structurale, cum ar fi anomaliile congenitale ale organelor genitale, pot fi depistate și tratate corespunzător.
- Detectarea chisturilor ovariene: Chisturile ovariene sunt o problemă frecventă care poate afecta fetele, iar ecografia permite identificarea acestora într-un stadiu incipient.
- Prevenirea complicațiilor ulterioare: Un diagnostic precoce ajută la aplicarea tratamentelor înainte ca afecțiunile să progreseze sau să cauzeze alte probleme de sănătate.
Cum ajută ecografia organe genitale interne în diagnosticarea corectă a afecțiunilor?
Ecografie organe genitale interne este o metodă de diagnostic extrem de utilă în depistarea precoce a afecțiunilor care pot afecta organele genitale interne ale copiilor. Prin utilizarea ultrasunetelor, medicii pot obține imagini clare ale structurii și funcționării organelor genitale interne, ceea ce ajută la stabilirea unui diagnostic corect și la stabilirea unui plan de tratament adecvat. Printre avantajele ecografiei se numără:
1. Diagnosticarea precoce a anomaliilor structurale
Ecografia poate detecta anomalii congenitale sau alte afecțiuni ale organelor genitale interne, cum ar fi malformațiile uterului sau ale organelor genitale externe. Un diagnostic precoce ajută la intervenția rapidă, reducând riscurile de complicații pe termen lung.
2. Prevenirea infertilității și a altor probleme hormonale
Afecțiunile nediagnosticate ale organelor genitale interne pot afecta dezvoltarea și funcționarea acestora, ceea ce poate duce la probleme de fertilitate mai târziu în viață. Ecografia ajută la identificarea problemelor timpurii, astfel încât tratamentele corespunzătoare pot fi aplicate pentru a preveni aceste riscuri.
3. Monitorizarea dezvoltării organelor genitale
În unele cazuri, ecografia poate fi utilizată și pentru a monitoriza dezvoltarea normală a organelor genitale interne la copii, asigurându-se că nu există nereguli care ar putea afecta sănătatea pe termen lung.
Cum se realizează ecografia organe genitale interne?
Ecografia organe genitale interne este o procedură simplă și rapidă, care nu necesită pregătire specială. În timpul investigației, un gel special este aplicat pe zona de interes, iar un transductor, care emite ultrasunete, este folosit pentru a obține imagini ale organelor genitale interne. Procedura este complet nedureroasă și nu implică radiații, ceea ce o face ideală pentru copii. De obicei, aceasta nu durează mai mult de 20-30 de minute și oferă rezultate rapide.
Beneficiile ecografiei organe genitale interne pentru sănătatea copilului
Ecografie organe genitale interne aduce numeroase beneficii, printre care:
- Siguranță și neinvazivitate: Este o procedură complet sigură și non-invazivă, fără riscuri pentru sănătatea copilului.
- Diagnostic rapid și corect: Permite medicilor să obțină rapid imagini detaliate ale organelor genitale interne și să stabilească un diagnostic corect.
- Detectarea timpurie a afecțiunilor: Ajută la identificarea afecțiunilor încă din stadiile incipiente, ceea ce facilitează tratamentele timpurii și previne complicațiile ulterioare.
Un pas esențial în monitorizarea sănătății copiilor
Ecografie organe genitale interne reprezintă o metodă crucială de monitorizare a sănătății copiilor, având un rol esențial în diagnosticarea corectă a afecțiunilor care pot afecta dezvoltarea organelor genitale.
Această procedură non-invazivă și eficientă permite medicilor să depisteze orice anomalii sau probleme de sănătate într-un stadiu timpuriu, asigurându-se că tratamentele corecte pot fi aplicate rapid. Dacă observi orice semne de disconfort sau dezvoltare anormală la copilul tău, consultă un specialist și discută despre posibilitatea efectuării unei ecografii organe genitale interne. Este un pas important pentru protejarea sănătății copilului tău pe termen lung.
Uncategorized
Primul mare festival de gaming al anului este dedicat femeilor

Ediția din martie a Gaming Marathon va reuni peste 300.000 de gameri
Gaming Marathon, cel mai mare festival online de gaming din România, marchează cinci ani de existență printr-o ediție specială dedicată susținerii fetelor și femeilor care își doresc o carieră în industria jocurilor video. Creatori de conținut cunoscuți se alătură evenimentului și pregătesc pentru comunitățile lor o serie de activități captivante și multe surprize. De la interviuri inspiraționale cu femei de succes din industria gaming-ului, până la experiențe interactive și concursuri cu premii, participanții vor putea lua parte la Gaming Marathon, pe 16 martie, începând cu ora 10, pe www.gaming-marathon.ro.
Pe parcursul a peste 15 ore de streaming, 30 de creatori și creatoare de conținut, alături de comunitățile lor formate din sute de mii de gameri, vor încuraja tinerele care aspiră la o carieră în gaming. Fie că visează să devină streameri, jucătoare profesioniste de esports sau să lucreze în industria care dezvoltă jocuri video, această ediție le oferă exemple de succes și sfaturi valoroase de la streameri și experți din industrie.
În cadrul Gaming Marathon, creatorii de conținut vor invita în live-urile lor prietene pasionate de jocurile video. Acestea vor discuta despre necesitatea de a vorbi mai mult în comunitatea de gaming, despre subiecte mai sensibile precum combaterea hărțuirii online, promovarea reprezentării feminine în industria jocurilor și încurajarea unui mediu de joc incluziv și divers, precum și importanța educației comunității de gaming pentru a preveni comportamentele toxice.
„Ne dorim să creștem interesul femeilor în alegerea unei cariere în dezvoltarea de jocuri video. În România, femeile reprezintă 27% din angajații industriei: 69% în roluri corporative, 67% în business intelligence și 65% în vânzări, dar doar 12% ca game designer și 15% ca producător.”, a precizat Tudor Dăescu, co-organizator Gaming Marathon.
Începând cu această ediție, Omen by HP și Raiffeisen Bank România se alătură universului Gaming Marathon.
Raiffeisen Bank intră în joc alături de comunitatea de gaming din România și devine partener al Gaming Marathon. Prin această colaborare, banca își reafirmă angajamentul de a fi aproape de comunitatea pasionaților de gaming, urmând să propună acțiuni relevante, care îmbină experiențe inedite în cele mai populare jocuri ale momentului cu insight-uri valoroase despre rolul planificării financiare.
”Gamingul nu mai este de mult o industrie predominant masculină. Ne bucurăm că și anul acesta, cel mai mare festival de gaming online din România revine cu o ediție specială dedicată femeilor, convinși fiind de impactul pozitiv pe care diversitatea de gen îl are asupra industriei. Ne-am alăturat cu entuziasm acestei inițiative pentru că, la fel ca în banking, mai multe femei în gaming înseamnă și mai multă creativitate și inovație pentru industrie.”, a precizat Laura Mihăilă, Director de Marketing Comunicare, & CX, Raiffeisen Bank România.
La Gaming Marathon, gamerii au parte nu doar de competiție și divertisment, ci și de educație financiară aplicată în jocuri. Streamerii Lectură și Bercea vor organiza meciuri de Counter-Strike 2 alături de membrii comunităților lor, într-o acțiune prezentată de Raiffeisen Bank, oferindu-le acestora oportunitatea de a învăța și exersa strategii esențiale din sfera domeniului economic pentru gestionarea resurselor în joc. Printre aspectele cheie pe care participanții le vor învăța sunt când să opteze pentru un force buy pentru a surprinde adversarii, cum să folosească bonusurile de câștig în avantajul echipei și cum să prioritizeze achizițiile, alegând între arme puternice sau utilități esențiale în funcție de strategia de joc, astfel încât să ia decizii mai eficiente în meciurile viitoare. Jucătorul care își va administra cel mai bine resursele și va ieși învingător va câștiga un skin în Counter-Strike 2 în valoare de 200 euro.
În plus, Werty și iSilent vor propune comunității provocări intense de tip battle royale în Counter-Strike 2 și Minecraft. Cei doi îi vor invita pe gameri să se dueleze în hărți personalizate, unde doar cei mai abili vor reuși să supraviețuiască până la final. Ultimii jucători rămași pe hartă vor câștiga un super laptop OMEN by HP și periferice de gaming de la HyperX, transformând fiecare meci într-o luptă spectaculoasă.
La Gaming Marathon, gamerii nu doar se joacă, ci sunt și puși la încercare în moduri inedite. Nocivanu le va da gamerilor misiunea de a explora jocul Ranch Simulator în căutarea unor indicii ascunse, care îi vor ghida către alte streamuri din maraton, unde trebuie să descifreze cuvinte-cheie pentru șansa de a câștiga periferice de gaming. Între timp, Marius Costin îi va provoca pe participanți să accepte diverse challenge-uri în GTA V, unde scopul este să găsească cât mai multe monitoare de gaming Philips EVNIA, iar la final, un quiz interactiv va decide marele câștigător.
Mai multe detalii despre Gaming Marathon, line-up-ul complet și programul jocurilor se găsesc pe www.gaming-marathon.ro.
Gaming Marathon este un eveniment powered by OMEN by HP, boosted by Raiffeisen Bank România și susținut de Old Spice, HyperX, EVNIA, Kiss FM și MovieNews.ro
Cultură
Descoperă frumusețea unei manichiuri impecabile în Sector 2

Când vine vorba de unghii îngrijite, manichiura din Sector 2 este esențială pentru a te simți încrezătoare și elegantă.
Dacă te afli în Sector 2 și îți dorești o manichiură impecabilă, ai ajuns în locul ideal! Saloanele de manichiură din acest sector sunt pregătite să îți ofere servicii de calitate superioară, care îți vor transforma unghiile într-o adevărată capodoperă.
Fie că vrei o manichiură clasică sau una mai extravagantă, aici găsești tot ce ai nevoie pentru un look perfect. Haide să descoperim împreună motivele pentru care manichiura din Sector 2 poate fi soluția ideală pentru tine!
De ce să alegi un salon de manichiură din Sector 2?
În Sector 2, vei găsi saloane care se diferențiază prin profesionalismul și atenția la detalii. Iată de ce ar trebui să alegi să îți faci manichiura într-un astfel de salon:
- Experiență vastă – Manichiuristele din Sector 2 au ani de experiență și sunt mereu la curent cu cele mai noi tendințe în materie de manichiură. Dacă vrei unghii perfecte, profesioniștii de aici știu exact cum să le realizeze.
- Tehnici moderne – În saloanele din Sector 2, se folosesc cele mai moderne tehnici și produse de calitate. Indiferent de stilul dorit, vei beneficia de unghii impecabile care vor rezista mult timp.
- Atmosferă relaxantă – Un alt motiv pentru care manichiura în Sector 2 este alegerea ideală este atmosfera plăcută din saloane. Vei fi tratată cu respect și răbdare, iar întregul proces va fi o adevărată relaxare.
Cum să obții manichiura perfectă în Sector 2?
Dacă îți dorești o manichiură perfectă, este important să alegi un salon de încredere și să ții cont de câțiva pași esențiali. Iată câteva sfaturi care te vor ajuta să obții unghii impecabile:
1. Alege salonul potrivit pentru tine
Primul pas în obținerea unei manichiuri perfecte este să alegi un salon care îți inspiră încredere. Asigură-te că salonul are recenzii bune și că este cunoscut pentru calitatea serviciilor sale. În Sector 2, există numeroase opțiuni, așa că nu te grăbi să faci o alegere.
2. Comunică-ți dorințele clar
Pentru ca manichiura să fie exact ceea ce îți dorești, este important să comunici clar cu specialistul tău. Spune-i ce stil vrei – dacă preferi o manichiură clasică, cu oja semipermanentă sau cu gel, asigură-te că profesionista înțelege perfect ce așteptări ai.
3. Îngrijirea unghiilor tale este esențială
Un aspect important pentru o manichiură de succes este să îți îngrijești unghiile înainte de a ajunge la salon. Acestea trebuie să fie sănătoase, astfel încât orice tip de manichiură să reziste mai mult. Optează pentru un tratament de hidratare înainte de a-ți face manichiura, iar unghiile tale vor arăta mai frumoase.
Ce trebuie să știi înainte de a-ți face manichiura în Sector 2
Există câteva aspecte esențiale de care trebuie să ții cont atunci când te pregătești pentru o manichiură impecabilă în Sector 2. Aceste sfaturi te vor ajuta să te bucuri de o experiență plăcută și de un rezultat deosebit:
Alege stilul care ți se potrivește
Manichiura nu este doar un accesoriu, ci o adevărată formă de autoexprimare. Alege un stil care te reprezintă! Fie că îți plac unghiile naturale și elegante, fie că îți dorești o manichiură cu modele creative sau cu unghii decorate cu cristale, în Sector 2 vei găsi opțiuni care să îți reflecte personalitatea.
Verifică igiena salonului
Un salon de manichiură de calitate pune accent pe igienă. Asigură-te că instrumentele sunt sterilizate corect și că salonul respectă toate normele de igienă. Alege un loc unde vei fi tratată în siguranță, iar unghiile tale vor rămâne sănătoase.
Profită de reduceri și oferte speciale
Multe saloane din Sector 2 oferă reduceri și oferte speciale, mai ales pentru clienții noi sau pentru cei care revin. Fii atentă la aceste promoții, pentru a te bucura de servicii de calitate la prețuri accesibile. Alege un salon care îți oferă raportul cel mai bun între preț și servicii.
Transformă-ți unghiile într-o adevărată capodoperă în Sector 2
Dacă îți dorești unghii impecabile care să atragă toate privirile, manichiura din Sector 2 este soluția perfectă. Alege un salon de încredere, lasă-te pe mâinile profesioniștilor și vei obține unghii frumoase, sănătoase și durabile. Indiferent de stilul pe care îl preferi, Sector 2 îți oferă cele mai bune servicii de manichiură pentru ca tu să te simți fabulos în fiecare zi!
-
CulturăO săptămână ago
Descoperă frumusețea unei manichiuri impecabile în Sector 2
-
UncategorizedO săptămână ago
Primul mare festival de gaming al anului este dedicat femeilor
-
AfaceriO săptămână ago
Mobilitate fără griji – Servicii de închirieri auto pentru orice nevoie
-
Afaceri7 zile ago
Lenjeria intimă ideală pentru escapade romantice – Eleganță și rafinament cu Ioana Boutique
-
Cultură2 zile ago
Top Salone de Manichiură din București: Fă-ți Unghiile Perfecte Cu Profesioniști
-
Cultură2 zile ago
Ecografie organe genitale interne: Diagnosticul corect al afecțiunilor la copii
-
SocialO zi ago
Ce tip de deschidere a ferestrelor PVC este potrivit pentru casa ta?
-
Afaceri15 ore ago
Cum să economisești pe termen lung cu uși de garaj ecologice