Uncategorized
REGINA MARIA 3.0: Rețeaua de sănătate semnează cea mai mare tranzacție de pe piața medicală din Europa Centrală și de Est
București, 1 aprilie 2025 – Rețeaua de sănătate REGINA MARIA, compania lider în calitatea serviciilor medicale din România, împreună cu MediGroup, compania lider de servicii medicale private din Serbia, anunță tranzacția anului pe piața medicală din Europa Centrală și de Est, odată cu alăturarea la Mehiläinen Group, cel mai mare furnizor privat de sănătate din Finlanda. Cu o istorie de peste 115 ani în domeniul medical și o prezență în expansiune la nivel internațional, grupul achiziționează 100% din acțiunile REGINA MARIA și MediGroup de la fondul de investiții Mid Europa.
Noul parteneriat confirmă potențialul masiv de dezvoltare al pieței de sănătate din România și din regiune și definește o nouă etapă în evoluția REGINA MARIA, într-un an cheie, care marchează 30 de ani de la înființarea rețelei și, totodată, de la apariția medicinei private în România. Tranzacția este supusă aprobării anti-trust și se așteaptă a fi concretizată până la finalul acestui an.
“REGINA MARIA este unul dintre furnizorii de servicii private de sănătate care înregistrează cea mai rapidă creștere și are cel mai înalt nivel de calitate medicală din Europa, beneficiind de managementul unora dintre cei mai buni profesioniști din domeniu. Am urmărit cu atenție dezvoltarea rețelei de-a lungul anilor și suntem cu adevărat încântați de oportunitatea achiziției. MediGroup, compania soră a REGINA MARIA în Serbia, este, de asemenea, un jucător de top în piață și asigură un nivel excelent de calitate pacienților săi. Aștept cu nerăbdare să lucrez alături de Fady și extraordinara sa echipă de management”, a afirmat Janne-Olli Järvenpää, CEO, Mehiläinen Group.
„Suntem onorați că cel mai mare furnizor finlandez de sănătate, cu peste un secol de experiență medicală, recunoaște potențialul pieței medicale din România și Serbia. Această investiție denotă încrederea Mehiläinen Group în dezvoltarea economică din regiune, ceea ce reprezintă un semn de stabilitate important în contextul financiar actual. Investiția Mehiläinen marchează un capitol extrem de important în istoria rețelei noastre și ne bucurăm să pășim în această nouă etapă, în care ne propunem ca, împreună, să transformăm harta sănătății private la nivel european, bazându-ne pe echipe de management puternice și pe o viziune integrantă. Suntem pe deplin încrezători că, alături de Mehiläinen, vom beneficia de un puternic sprijin pentru a continua consolidarea serviciilor noastre atât în România, cât și în Serbia. Împreună, ne îndreptăm spre un viitor medical din ce în ce mai performant, mai digitalizat și mai accesibil, în care siguranța pacientului și calitatea actului medical rămân definitorii”, a declarat Fady Chreih, CEO, rețeaua de sănătate REGINA MARIA și președintele consiliului de administrație MediGroup.
„Dorim să le mulțumim lui Fady Chreih și echipei sale de manageri și medici cheie pentru dedicarea și entuziasmul lor. Le urăm succes în colaborarea cu Mehiläinen, care beneficiază de o echipă de management de prestigiu și de acționari cu experiență”, a comentat Matthew Strassberg, partener MidEuropa și fondator al diviziei dedicate sectorului medical din cadrul fondului.
Mehiläinen Group este compania cu cea mai rapidă dezvoltare din domeniul de sănătate, originară din Finlanda, cu o istorie de 115 ani și prezentă astăzi în 5 țări europene. Operațiunile grupului reunesc, în prezent, peste 890 de clinici și locații medicale și o rețea de peste 37.000 de profesioniști în sănătate. Grupul deservește, anual, peste 2,2 milioane de clienți și a raportat o cifră de afaceri de 2.063,5 milioane euro în 2024, în creștere cu 11,5% față de 2023.
Cu peste un secol de experiență în domeniul sănătății, Mehiläinen Group este un puternic vector al calității medicale internaționale, investind constant în oportunități de digitalizare și de creștere a calității și eficienței îngrijirii în toate operațiunile sale.
Cu peste 11.000 de angajați și colaboratori și prezență în toate județele din România, Rețeaua de sănătate REGINA MARIA este lider în calitatea serviciilor medicale, demonstrând constant angajamentul său pentru excelența medicală și pentru siguranța îngrijirii pacienților. Cu un portofoliul de aproape 1 milion de abonamente și aproximativ 13.000 de parteneri corporate, REGINA MARIA rămâne unul dintre cei mai mari operatori privați de servicii de sănătate premium din România. Compania soră a REGINA MARIA, MediGroup, este unul dintre principalii furnizori de servicii de pe piața serviciilor medicale private din Serbia, cu peste 100 de locații și peste 2.500 de angajați. Veniturile combinate ale celor doua companii au depășit 550 de milioane de euro în 2024.
Despre Mehiläinen Group
Mehiläinen Group este un cunoscut și foarte respectat furnizor de servicii medicale și îngrijire socială, oferind servicii complete de înaltă calitate pe piața sa națională, Finlanda, precum și în Suedia, Germania, Lituania și Estonia. Mehiläinen oferă soluții software digitale de asistență medicală prin intermediul filialei sale, BeeHealthy. Cu o istorie de 115 ani, Mehiläinen este un lider al industriei medicale care se dezvoltă și crește rapid. Acesta deservește 2,2 milioane de clienți anual, iar serviciile sale sunt furnizate în 890 de locații de peste 37.000 de angajați și medici privați. Mehiläinen investește în posibilitățile de digitalizare și în eficiența și calitatea îngrijirii în toate domeniile sale de activitate. www.mehilainen.fi
Despre Rețeaua de Sănătate REGINA MARIA
Rețeaua de sănătate REGINA MARIA este lider în calitatea serviciilor medicale din România, fiind singurul operator care deține cinci spitale cu acreditări internaționale. Prin cele 22 de acreditări deținute – o performanță unică în Europa Centrală și de Est, REGINA MARIA demonstrează constant angajamentul său pentru excelența medicală și siguranța îngrijirii pacienților.
În ultimul deceniu, peste 960.000 de recenzii au fost acordate de pacienți medicilor REGINA MARIA, printr-un sistem unic de acordare a feedback-ului, ajungând astfel la o medie de 9,63 la nivelul Rețelei.
Rețeaua este, totodată, lider în digitalizarea sănătății în România – aplicația medicală REGINA MARIA fiind cea mai descărcată și utilizată aplicație de acest tip, cu peste 1,7 milioane de conturi de pacienți.
Despre MediGroup
MediGroup este liderul de piata in servicii medicale din Serbia. Înființat în 2013, a crescut de la câteva sute de angajați la o echipă de peste 2.500 de profesioniști dedicați.
Cu o prezență națională și o rețea ce include 16 centre medicale și policlinici, un spital general, 3 spitale de specialitate, 4 centre de diagnostic și peste 75 de laboratoare, MediGroup oferă o gamă completă de servicii medicale – de la consultații preventive și teste de diagnostic până la intervenții chirurgicale avansate. Din dorința de a asigura un nivel constant de excelență în serviciile medicale, MediGroup folosește cele mai noi standarde și tehnologii avansate.
Uncategorized
Mii de români sunt așteptați la Noaptea Muzeelor 2025
-
- Aflată la a XXI-a ediție în România, Noaptea Muzeelor 2025 este pentru prima dată susținută și de Ministerul Culturii
-
- Acces gratuitîn peste 70 de muzee, galerii și instituții culturale, în seara de 17 mai 2025
-
- Expoziții interactive și neconvenționale, unele deschise publicului doar cu această ocazie
-
- Tururi ghidate tematice, inclusiv cu lanternă, în muzee de științe naturale sau arheologie
-
- Experiențe inediteprecum: observații astronomice, concerte live, instalații multimedia, performance-uri și ateliere pentru toate vârstele
-
- Evenimente outdoor: proiecții, târguri culturale, reconstituiri istorice, dans și teatru în aer liber
Sâmbătă, 17 mai 2025, peste 70 de muzee și instituții culturale din întreaga țară își vor deschide porțile pentru public în cadrul celei de-a XXI-a ediții a Nopții Muzeelor. Evenimentul, coordonat de Rețeaua Națională a Muzeelor din România și susținut pentru prima dată de Ministerul Culturii, oferă vizitatorilor acces gratuit la expoziții, tururi ghidate și activități speciale. Acest demers oferă publicului o experiență muzeală inedită, prin deschiderea instituțiilor muzeale într-un interval orar neconvențional, propunând o ofertă culturală special concepută pentru această ocazie.
Noaptea Muzeelor 2025 promite o experiență culturală unică, transformând muzeele în spații animate de expoziții neobișnuite, activări creative și noi forme de dialog cu vizitatorii. Este o oportunitate pentru publicul larg de a redescoperi patrimoniul cultural într-un cadru inedit și accesibil.
Evenimentul este inspirat de un model european și are loc simultan în peste 30 de țări europene. În România, Noaptea Muzeelor este organizată din 2005 și a devenit unul dintre cele mai așteptate evenimente culturale ale anului.
Diversitatea instituțiilor muzeale din România și bogăția patrimoniului gestionat transformă ediția din 2025 într-un context favorabil pentru promovarea educației prin cultură, pentru dezvoltarea sustenabilă a sectorului și pentru consolidarea rolului social al muzeelor. Astfel, Noaptea Muzeelor devine o platformă strategică de fidelizare a publicului și de afirmare a muzeului ca actor activ în viața comunității. De altfel, mesajul principal – Educația prin cultură. Dezvoltarea prin cultură – este reflectat în toate activitățile propuse, contribuind la poziționarea culturii ca factor esențial în evoluția societății.
„Noaptea Muzeelor nu mai este de mult doar o plimbare de seară printre exponate. Este un fenomen cultural complex, un catalizator al curiozității și al dialogului dintre generații. Este modul prin care aducem istoria, arta și știința mai aproape de oameni, în moduri memorabile și accesibile.” – a declarat Ciprian Anghel Ştefan – manager general Complexul Naţional Muzeal ASTRA din Sibiu.
Noaptea Muzeelor, coordonat de Rețeaua Națională a Muzeelor din România, este un Proiect Cultural finanțat de Ministerul Culturii.
Programul evenimentelor poate fi consultat la adresa de facebook: https://www.facebook.com/noapteamuzeelor
Uncategorized
TCL intră în forță în Black Friday la Altex – pentru prima dată cu oferte spectaculoase

TCL, unul dintre liderii globali în producția de televizoare, participă în premieră la campania Black Friday organizată de Altex, cel mai important retailer electro-IT din România.
Este momentul ideal să faci upgrade-ul pe care l-ai amânat: TCL aduce în România modele spectaculoase cu diagonale de până la 98”, tehnologie de vârf și un raport calitate-preț greu de egalat. Un televizor de 65”, 75” sau chiar 98” transformă complet modul în care te bucuri de filme, sport sau jocuri, iar cu prețurile din această campanie, trecerea la „marele ecran” devine posibilă.
Tehnologie premium, la prețuri de Black Friday
Cum alegi televizorul potrivit? Iată gamele incluse în ofertă:
- P69K– LED cu Google TV: ușor de folosit, acces rapid la tot conținutul tău preferat
- P79K– QLED cu Google TV: imagini vibrante, culori intense, perfect pentru entertainment de calitate
- C69K– Mini LED + 100Hz + sunet Onkyo: experiență fluidă și echilibru excelent între imagine și sunet
- C79K– Mini LED + 100Hz + sunet Bang & Olufsen: vârf de gamă cu performanțe audio-vizuale premium
🔗 Descoperă toate modelele TCL din oferta Black Friday Altex aici: https://altex.ro/televizoare/cpl/filtru/brand-3334/tcl/
O oportunitate în ediție limitată
Participarea TCL la Black Friday Altex este o premieră pe piața românească, iar ofertele sunt disponibile exclusiv în perioada campaniei, în limita stocurilor disponibile.
Acum este șansa perfectă de a achiziționa televizoarele apreciate la nivel global pentru design, performanță, tehnologie și accesibilitate.

De ce TCL?
- #1 global în televizoare cu Google TV (2021–2024)
- #1 global în televizoare Mini LED (2024)
- #1 global în televizoare cu ecran ultra-mare (85” și peste, 2024)
(sursa: OMDIA)
TCL este compania care a inovat și dezvoltat tehnologia Mini LED, iar modelele sale continuă să stabilească standardul pentru claritate, contrast și luminozitate.
Despre TCL Electronics
TCL Electronics (1070.HK) este un brand de top în domeniul electronicelor de larg consum și lider în industria globală a televizoarelor. TCL operează în prezent pe mai mult de 160 de piețe din întreaga lume. Compania este specializată în cercetarea, dezvoltarea și fabricarea de produse electronice de larg consum, de la televizoare, sisteme audio, electrocasnice, dispozitive mobile, ochelari inteligenți, ecrane comerciale și multe altele. Pentru mai multe detalii, vă invităm să viziați https://www.tcl.com/ro/ro
Uncategorized
Românii cu credite – mai pregătiți decât în trecut pentru o eventuală criză financiară

7 mai, București. Consumatorii ar trebui să își facă o autoevaluare a vulnerabilității financiare în cazul în care ne-am confrunta cu o criză financiară și imobiliară, recomandă specialiștii în creditare! Chiar dacă piața creditelor din ultimii 10 ani este mult mai stabilă, trebuie să fim atenți la toți pașii necesari pentru accesarea unui împrumut. Care sunt costurile unui credit, modul în care ne afectează istoriculdin Biroul de Credit, precum și necesitatea reformării programului Noua Casă,se află printre temele dezbătute în podcastul realizat de către Centrului de Soluționare Alternativă a Litigiilor din domeniul Bancar (CSALB).
Invitații din episodul dedicat creditării sunt doi dintre cei mai importanți brokeri de credite din România:Anca Bidian, director general Kiwi Finance și Dragoș Nichifor, director general Bayer Credit, într-o discuție moderată deEmilia Olescu, redactor-șef Ziarul BURSA.
| PODCAST CSALB |https://www.youtube.com/watch?v=5MzcTbwFufY
Al 5-lea sezon al Podcasturilor CSALB abordează o tematică inspirată din tipologia cererilor de negociere cu băncile pe care consumatorii le trimit către Centrul de Soluționare Alternativă a Litigiilor din domeniul Bancar: carduri și plăți, creditele bancare, fraudele, executările silite, instanță vs soluționare alternativă, economisire și investiții. Întâlnirile găzduite de CSALB reunesc în acest an specialiști ai sistemului bancar,brokeri de credite, executori judecătorești, specialiști în antifraudă etc. Dezbaterile sunt moderate de analiști financiari, lectori în educație financiară și jurnaliști reputați din presa economică. Ne propunem ca prin dezbaterile din acest an să oferim consumatorilor instrumentele necesare pentru gestionarea și protejarea finanțelor personale într-un context macroeconomic imprevizibil.

Vă propun să analizăm atât profilul de consumator care cere și obține un împrumut de la bancă, cât și perspectivele în domeniul creditării, în condițiile în care se prefigurează o criză financiară sau imobiliară. Situația de acum este diferită din multe puncte de vedere față de criza din 2009 sau cea generată de pandemie, iar procesul pe care un consumator trebuie să-l parcurgă în relație cu banca s-a modificat și el substanțial. Istoricul din Biroul de Credit și comportamentul financiar pot decide soarta unui împrumut într-o mai mare măsură decât avansul sau clauzele din contract. În aceste condiții, la ce se pot aștepta consumatorii în perioada următoare, în privința creditării?
În acest moment piața imobiliară din România are o ofertă mai mică decât nivelul ridicat de solvabilitate a cererii. Cu alte cuvinte, tot mai mulți oameni se încadrează în condițiile de împrumuturi ale băncilor, de câțiva ani mai mult de 90% din creditele acordate sunt în lei, iar costurile au scăzut, însă nu sunt suficiente imobile la vânzare. Pe de altă parte, creditele acordate prin programul Noua casă (fostul program Prima casă) nu mai au sens, din moment ce acest program are un singur tip de dobândă, adică dobânda variabilă. Acum, dobânzile variabile sunt la un nivel ridicat, iar majoritatea creditelor din piață au și componenta de dobândă fixă. Statul ar putea să refacă acest program și să îl adreseze doar consumatorilor care au nevoie, adică sunt vulnerabili din punct de vedere social. Singurul “avantaj”al acestui program a rămas avansul de 5% față de un minim de 15% la creditele standard. Am pus ghilimele pentru că, în realitate, avansul nu trebuie perceput ca o cheltuială a cumpărătorului. De foarte multe ori clienții vor să vină cu un avans cât mai mic posibil. Le spun mereu că avansul este, metaforic vorbind, partea mea de proprietate din casă. Dacă vin cu un avans mai mare pot să zic că “bucătăria este a mea, fără ipotecă”. Un avans mai mare mă duce la o sumă mai mică împrumutată de la bancă, la o rată mai mică, poate la un termen mai scurt de achitare a creditului.
Băncile acordă credite în funcție de calcule foarte riguroase. Dar banca nu se uită la altceva decât m-aș uita și eu dacă cineva mi-ar cere bani cu împrumut. Adică, se uită la ce vrea consumatorul să utilizeze acești bani și ia în calcul dacă s-a mai împrumutat și dacă și-a returnat împrumutul. De exemplu, întârzierile mai mari de 30 de zile apar în Biroul de Credit. Apoi, dacă trăiește din banii părinților sau dacă duce o viață pe credit sunt semnale de alarmă, pentru că o situație neprevăzută poate avea efecte negative pentru toată lumea. Și sursele de venit sunt importante. În afară de salarii, în situația în care consumatorul încasează dividende, banca va analiza și situația financiară a firmei. Sunt 27 de tipuri de venituri eligibile acum la bănci. Cele mai uzuale sunt salariile, pensiile, veniturile din dividende și din chirii.
Dacă ești căsătorit ai un scor mai bun pentru că ai două venituri în familie, iar dacă ai un copil banca apreciază că ești responsabil și scorul crește. Dincolo de aceste criterii, scoringul pe care îl fac băncile este o analiză internă, matematică. Nu înseamnă că primești două puncte dacă ești căsătorit sau mai primești încă trei dacă ai un copil. Se poate întâmpla ca doi colegi de serviciu să fie la fel de eligibili la o bancă, dar unul să fie încadrat pe o dobândă mai mică dacă are un profilul de risc mai bun.

Oamenii trebuie să știe că un credit are două tipuri de costuri: costurile inițiale pe care le suporți până să contractezi împrumutul, precum notarul, evaluarea imobilului, asigurarea, care pot ajunge la aproximativ 2.000 de euro. Apoi sunt costurile creditului care țin de dobânzi, comisionul de administrare permis de legislație sau costuri cu asigurările. Apreciez că peste 90% din creditarea ipotecară din România în acest moment se face pe produse cu dobândă fixă în primii ani, datorită faptului că acest cost este unul rezonabil pentru clienții băncilor. Din punctul meu de vedere, contractele de credit în acest moment sunt în favoarea consumatorilor. A trecut perioada când era nevoie să îți angajezi un avocat ca să îți citească contractul de credit. Din 2016 avem o etapă de normalizare a pieței, iar dorința de consum a românilor a atras creșteri de peste 10% în fiecare an, pentru toate tipurile de credite. Singurul moment de stagnare a fost în 2022, când indicatorii ce compun dobânzile variabile au ajuns la valori mari. Relația consumatori-bănci este în echilibru, iar această bază solidă ne face să nu mai fim vulnerabili în cazul unei crize. O mare parte din datoria efectivă a românilor este în monedă națională, ceea ce înseamnă că nu mai suntem expuși riscului valutar, ba dimpotrivă, dacă se devalorizează leul, datoriile românilor vor deveni mai mici în corespondent valută. În plus, cei aflați în situații dificile au ajutorul CSALB. Am îndrumat familii către soluționarea alternativă, pentru că atunci când întâmpini probleme varianta ideală este să apelezi la cineva care să vadă lucrurile clar, să nu fie parte din problemă și să vină cu soluții.
Un semn bun a venit și pentru clienții IFN-urilor de când legiuitorul a limitat dobânzile. Automat s-a creat o concurență mai justă în această piață și nu mai sunt discrepanțele pe care le vedeam înainte între costurile practicate. Acum IFN-urile sunt nevoite să își câștige cota de piață și cu alte instrumente decât prin dobândă.
Plecând de la discuția evaluării pe care o fac băncile, aș simplifica lucrurile spunând că, în general, băncile acceptă fără probleme clienții de nota 7-10. În cazul lor singura discuție este dacă primesc dobânda cea mai bună din piață. Mai este categoria de clienți cu nota sub 5 care, în realitate, nu vor primi finanțare de la nicio bancă, din cauza istoricului lor negativ. Categoria cea mai dinamică este cea a clienților cu nota 5-6, pentru care băncile se gândesc dacă îi vor sau nu drept clienți, în funcție de politica lor comercială și de scoring. Aceștia pot fi refuzați de o bancă și acceptați de alta.
Alexandru Păunescu, reprezentantul Băncii Naționale a României în Colegiul de Coordonare al CSALB: „O analiză comparativă a cererilor înregistrate la CSALB arată o serie de evoluții interesante. În primele 4 luni din 2025, din cele 1.065 trimise de consumatori, 830 sunt adresate băncilor și 235 IFN-urilor, în comparație cu 1.250 cereri primite în perioada similară a anului trecut, dintre care 860 erau adresate băncilor și 390 IFN-urilor. Dacă la finalul lunii aprilie 2024, din totalul solicitărilor primite, 452 de cereri (36%) aveau ca obiect radierea înregistrărilor din Biroul de Credit, la finalul lunii aprilie din acest an doar 190 de cereri (18%) au ca obiect ștergerea înregistrării din Biroul de Credit.
În primele patru luni din 2024, 273 de cereri solicitau băncilor radierea din BC și 179 IFN-urilor, în timp ce anul acesta90 de cereri cu acest obiect sunt adresate băncilor, iar 100 IFN-urilor. Altfel spus, numărul acestor cereri care nu pot fi negociate în cadrul CSALB s-a diminuat la mai puțin de jumătate, raportat la situația anului trecut. Numărul cererilor negociabile adresate băncilor în primele patru luni din acest an este de 740, comparativ cu 587 de cereri înregistrate în perioada corespondentă a anului trecut, ceea ce denotă o creștere de 26% în acest ana cererilor negociabile.
În concluzie, după ani de zile în care am atras în mod constant atenția asupra faptului că cererile de radiere din Biroul de Credit nu pot fi negociate în cadrul CSALB, ci trebuie adresate direct creditorilor care au făcut respectivele înregistrări, se pare că recomandările își produc efectele. Din această perspectivă, portofoliul de cereri înaintate de consumatori către CSALB are de câștigat, fiind eliminată o parte din ”balastul” non-negociabil.
O altă concluzie se referă la ponderea în scădere a cererilor adresate IFN-urilor, doar 22% din total, față de 31% din total în perioada similară a anului trecut. Diminuare justificată, probabil, și de refuzul constant manifestat de aceste IFN-uri de a intra în negocieri asistate de conciliatorii CSALB, refuz motivat de natura și de specificul creditelor acordate de aceste instituții de credit nebancare, creditele fiind în general de valori mici, de câteva mii de lei și fiind acordate în majoritatea cazurilor pentru perioade foarte scurte de timp. IFN-urile își mențin, însă, apetitul pentru soluționările amiabile directe cu consumatorii. Anul acesta sunt 121 de soluționări directe ale cererilor primite de CSALB (66 soluționate de IFN-uri și 55 de bănci), fără intervenția unui conciliator.
Aceste date, împreună cu creșterea în acest an (vs 2024) a volumului creditelor ipotecare, dar mai ales cel al creditelor de consum, formează imaginea unei responsabilități mai mari manifestate de consumatori. Disciplina de rambursare a sumelor împrumutate se reflectă în nivelul redus, în acest moment, al creditelor neperformante. Acest lucru demonstrează că tot mai mulți oameni aleg produse bancare adecvate necesităților reale pe care le au, iar eforturile de plată pot fi asumate și respectate de către debitorii persoane fizice”.
***
Despre CSALB: CSALB este o entitate înființată ca urmare a unei Directive europene și intermediază gratuit și în mai puțin de trei luni negocierea dintre consumatori și bănci sau IFN-uri pentru contractele aflate în derulare. Consumatorii din orice județ al țării pot trimite cereri către Centrul de Soluționare Alternativă a Litigiilor în domeniul Bancar (CSALB) completând un formular online direct pe site-ul http://www.csalb.ro. Dacă banca acceptă intrarea în procedură de conciliere/negociere este desemnat un conciliator. CSALB colaborează cu 16 conciliatori, dintre cei mai buni specialiști în Drept, cu expertiză în domeniul financiar-bancar. Totul se rezolvă amiabil, iar înțelegerea părților are puterea unei hotărâri în instanță. Mai multe informații despre activitatea Centrului puteți obține și la telefon 021 9414 (apel cu tarif normal).
-
Afaceri4 zile ago
Cele mai bune accesorii de pescuit – ce merită cu adevărat să pui în trusă?
-
Exclusiv5 zile ago
Copilul tău petrece mult timp la calculator? Iată de ce are nevoie de un scaun de birou
-
Uncategorized4 zile ago
TCL intră în forță în Black Friday la Altex – pentru prima dată cu oferte spectaculoase
-
Uncategorized3 zile ago
Mii de români sunt așteptați la Noaptea Muzeelor 2025
-
Viața în DoljO săptămână ago
Obligațiile legale și administrative pentru firmele din Bulgaria