Uncategorized
ELKO Romania anunță că platforma cloud VSaaS Arcules își extinde capabilitățile: PTZ, Line Crossing și audio bidirecțional

București, 10 September 2025– ELKO Romania, parte a ELKO Group, unul dintre cei mai mari distribuitori de produse, soluții IT și electronice de consum din regiune, anunță lansarea în portofoliul său a ultimelor inovații din platforma cloud Arcules (VSaaS), parte din ecosistemul Milestone Systems recunoscut ca una dintre cele mai importante platforme VMS (Video Management Systems).
Ultima versiune Arcules aduce funcționalități avansate: PTZ Preset Support, Line Crossing Detection, audio bidirecțional + suport mobil, Extended Camera-to-Cloud, gestionare cazuri eficientizată, playback optimizat și suport Multi-NIC pentru gateway-uri. Aflați care sunt principalele funcționalități:
- PTZ Preset Support –navigare rapidă către poziții predefinite ale camerelor (preset-uri ONVIF), activate instant prin interfața web și mobilă.
- Line Crossing Detection– Alerte inteligente bazate pe AI
Noua funcție de detecție a traversării unei linii virtuale generează notificări atunci când persoane sau vehicule accesează zone neautorizate. Acest sistem bazat pe inteligență artificială permite configurarea de reguli și alarme pentru o securitate proactivă în spații comerciale, evenimente, zone cu trafic intens sau perimetre restricționate.
- Audio + Mobile Support– Comunicații în timp real, oriunde

Compatibilitatea extinsă cu dispozitive ONVIF cu funcție audio permite acum comunicare bidirecțională, live și înregistrată. Această funcționalitate este accesibilă și din aplicația mobilă iOS, pentru monitorizare și intervenție de la distanță, în timp real.
- Expanded Camera-to-Cloud– suport pentru șase modele noi de camere Axis, stocare flexibilă, acces de la distanță la interfața camerei și configurări personalizate pe fiecare echipament.
- Gestionare cazuri (Case Management)– investigații mai rapide și clare
Sistemul de gestionare a cazurilor a fost simplificat pentru o vizibilitate sporită asupra probelor și a statusului lor. Funcțiile de sortare inteligentă și export facil al materialelor asigură colaborarea rapidă între echipe și o analiză mai eficientă a incidentelor - Playback îmbunătățit– preview thumbnail automat, layout optimizat (5-10% mai spațiu vizual), pentru căutări rapide în timp real.
- Multi-NIC support pentru Gateway-uri– separă traficul video în rețeaua principală, oferind redundanță, securitate sporită și configurare la distanță.
Beneficii pentru piața din România
Noul update Arcules aduce control PTZ inteligent, analiză automată în cloud și comunicare mobilă – exact ce au nevoie companiile din România din domeniile retail, logistică, instituții publice sau smart cities și altele. Pentru clienții români, noua versiune înseamnă operațiuni mai rapide, control deplin și implementare simplificată. Aceste funcționalități avansate fac din Arcules un instrument ideal pentru organizațiile care își modernizează securitatea video: flexibile, eficiente, sigure și ușor de administrat.
Despre Arcules (Milestone Systems)
Milestone Systemseste lider global în soluții deschise de securitate video. Platforma Arcules VSaaS redefinește supravegherea video în cloud — inteligentă, scalabilă și integrată, adaptată nevoii moderne de securitate combinată cu eficiență operațională.

Despre ELKO Group și ELKO Romania
ELKO Group este unul dintre cei mai mari distribuitori de produse, soluții IT și electronice de consum din regiune, reprezentând peste 350 de producători. Cu o experiență de peste 30 de ani, compania oferă o gamă largă de produse și servicii către mai mult de 10.000 de retaileri, producători de calculatoare, integratori de sisteme și companii din diferite domenii, în 13 țări din Europa și Asia Centrală. Cifra de afaceri a ELKO Group în 2024 s-a ridicat la 1147 mil. USD (1061 mil. EUR), cu o rată de profitabilitate brută de 7.3%. Mai multe informații la www.elkogroup.com.
ELKO Romania face parte din Grupul ELKO și este specializată în distribuția unei game extinse de echipamente și solutii IT. Portofoliul său include PC-uri, componente hardware, electronice pentru uz casnic și de birou, telefoane mobile, software, infrastructură IT și soluții de stocare, soluții de securitate, echipamente industriale, sisteme de comunicații, precum și electronice de consum. ELKO Romania comercializează aceste produse exclusiv prin intermediul partenerilor săi: reselleri, retaileri, magazine online, companii specilalizate în proiectarea, instalarea și distribuția de soluții IT, sisteme de comunicații și de supraveghere video. Această abordare permite ELKO Romania să acopere toate canalele de distribuție IT & Telecom și să ofere soluții complete și adaptate pentru diversele nevoi ale clienților săi. Mai multe informații la: www.elko.ro.
Uncategorized
SINCRONIZAȚI pentru VIITOR: OMNIASIG aniversează 30 de ani în România și pregătește următorul capitol al dezvoltării sale

- 35 milioane de polițe emise din 1995 până azi
- Aproape 4 milioane dosare de daună, cu despăgubiri totale plătite de 18,4 miliarde lei
- 30,7 miliarde lei – volumul cumulat al primelor brute subscrise
- 57,95 milioane lei – cea mai mare daună plătită în 30 de ani
- Poziție de top în industrie, lider pe segmentele CASCO și Asigurări de Locuință
București, 2 octombrie 2025
OMNIASIG Vienna Insurance Group marchează anul acesta trei decenii de activitate pe piața din România, timp în care a contribuit la protecția a milioane de clienți și la dezvoltarea industriei asigurărilor. De la înființarea sa în 1995, OMNIASIG a emis aproximativ 35 de milioane de polițe și a soluționat aproape 4 milioane de dosare de daună, cu despăgubiri totale de 18,4 miliarde lei. În aceeași perioadă, compania a atins un volum cumulat al primelor brute subscrise de aproximativ 30,7 miliarde lei, consolidându-și poziția în topul asigurătorilor din România și lider pe segmentele CASCO și Asigurări de Locuință.
Top 5 daune plătite în 30 de ani
- 57,95 milioane lei, pentru un incendiu la o fabrică de componente industriale în 2023.
- 50,43 milioane lei, în urma unui incendiu la o fabrică de condimente, în 2019.
- 37,10 milioane leipentru un incendiu produs la un depozit de produse alimentare, în 2022.
- 34,27 milioane leipentru explozia unei fabrici de produse vegetale, în 2020.
- 32,75 milioane lei, ca urmare a unei fraude bancare, în 2012.
„Astăzi sărbătorim 30 de ani alături de români și de mediul de afaceri din România. Este o aniversare care înseamnă trecut, prezent și viitor, precum și o sincronizare între generații, valori și acțiune – exact ceea ce exprimă și conceptul nostru aniversar: SINCRONIZAȚI pentru VIITOR. Evoluția și rezultatele obținute până acum ne confirmă poziția solidă pe piața asigurărilor și ne susțin să privim înainte cu încredere.
Ne pregătim cu încredere și responsabilitate pentru viitor și ne angajăm să rămânem mereu alături de clienți, parteneri, angajați, societate și de comunitățile vulnerabile unde vrem să ne implicăm pentru a aduce un impact real. Vom dezvolta în continuare produse și servicii adaptate noilor generații, vom accelera digitalizarea operațiunilor și proceselor și vom face toate eforturile necesare pentru a consolida rolul asigurărilor ca pilon esențial al siguranței financiare și al continuității vieții”, a declarat Mihai Tecău, Președintele Directoratului OMNIASIG Vienna Insurance Group, în cadrul conferinței dedicate celebrării celor 30 de ani de prezență pe piața românească.
Rezultate în creștere în 2024
Anul trecut, OMNIASIG a înregistrat o creștere față de anul 2023 de aproximativ 17% a volumului de prime brute subscrise, până la aproximativ 2,8 miliarde lei, totodată, în aceeași perioadă compania a plătit aproximativ 1,4 miliarde lei despăgubiri pe toate liniile de business.
Cele mai importante creșteri s-au înregistrat pe următoarele linii de business: CASCO a înregistrat un avans de aproximativ 12%; Property (+≈19%); Asigurările de sănătate au crescut cu circa 10%; Asigurările de călătorie (+≈21%) și RCA (+≈23%).
Rezultatele solide au întărit prezența OMNIASIG în top 3 asigurători pe piață și reprezintă o confirmare a strategiei de creștere implementate de companie.
Sincronizați pentru viitor: investiții strategice în digitalizare
Investițiile realizate de OMNIASIG în digitalizare au transformat radical interacțiunea cu clienții. Printre soluțiile implementate se numără platforma VClaims, pentru gestionarea digitală a daunelor, dar și aplicația de mobil OMNIASIG, aflată într-un proces constant de dezvoltare și modernizare. Aceasta permite achiziția asigurărilor de locuință – obligatorii și facultative, precum și tot setul de acțiuni necesare asiguraților printr-o poliță de asigurare de sănătate OMNI+: aceștia își pot face programare la oricare dintre cele aproximativ 1.500 clinici partenere din toată țara, pot urmări statusul solicitării, vedea detaliat lista cu toate acoperirile din polița lor și solicita rambursarea serviciilor medicale efectuate.
Totodată, compania va lansa în perioada următoare și ecoPILOT, o aplicație de mobil inovativă de tip telematics, dedicată clienților CASCO, menită să recompenseze stilul de condus preventiv.
Studiu de piață
Aceste inovații nu rămân doar la nivel de tehnologie, ci se reflectă direct în experiența clienților. În 2025, un studiu de piață extins realizat de companie împreună cu agenția Reveal Marketing Research a confirmat un nivel ridicat de încredere și apreciere pentru OMNIASIG, care este văzut ca un asigurător serios și stabil și cu tradiție. Potrivit aceleiași surse, clienții caută informații clare, simple, în limbaj accesibil, iar OMNIASIG joacă un rol cheie în urmărirea acestui obiectiv.
Clienții OMNIASIG sunt, în general, foarte mulțumiți de experiența cu brandul, de la achiziție până la plata daunelor. Aprecierea este uniformă, indiferent de vârstă, gen sau tip de asigurare, în special pentru CASCO și asigurarea de locuință. Un alt aspect important relevat de studiul amintit – clienții care au trecut printr-o daună sunt mai loiali și mai dispuși să recomande OMNIASIG. Aceștia percep procesul de despăgubire ca fiind clar, rapid și eficient. Mai mult de jumătate dintre clienți spun că au accesat cel puțin un serviciu online oferit de OMNIASIG.
Sustenabilitate și responsabilitate pentru viitor
OMNIASIG a integrat de foarte mulți ani în strategia sa de business partea de responsabilitate socială, implicare în comunitate, voluntariat și susținerea unui consum responsabil de resurse. În 2024, compania a accelerat implementarea strategiei sale de sustenabilitate, asumându-și obiective concrete, aliniate atât standardelor internaționale, cât și standardelor Grupului Vienna Insurance Group (VIG), din care face parte.
Totodată, compania și-a consolidat propriul program de Sustenabilitate, structurat pe șase arii-cheie, fiecare având obiective bine definite, adaptate pieței locale și cerințelor Grupului VIG:
- Clienți: dezvoltarea de produse inclusive și sprijinirea rezilienței financiare a clienților.
- Angajați: creșterea atractivității ca angajator și dezvoltarea unui mediu de lucru echilibrat și empatic.
- Societate: promovarea voluntariatului și a educației privind riscurile, prin implicarea angajaților în comunitate și contribuția la o societate mai informată în fața riscurilor.
- Managementul activelor: Reducerea emisiilor din portofoliile de investiții și alinierea acestora la principiile ESG.
- Subscriere Retail & Corporate: Reducerea emisiilor pe liniile de asigurări Auto și Property și creșterea ponderii produselor sustenabile. Reducerea emisiilor absolute din portofoliul Corporate până la net zero în 2050.
- Operațiuni: Reducerea la minimum a amprentei de carbon prin eficientizarea consumului energetic și tranziția către surse regenerabile.

Din punct de vedere al sustenabilității, compania a stabilit ținte clare: net-zero până în 2050 (investiții & subscriere) & operațiuni neutre climatic până în 2030. În ultimii doi ani, am instalat panouri solare în 12 locații OMNIASIG din București, Cluj, Constanța, Arad, Timișoara, Alba, Sibiu și Pitești. Totodată, am inclus în flota noastră auto vehicule electrice și vehicule hibride pentru care am instalat stații de încărcare (în București, Cluj, Timișoara, Sibiu, Ploiești și Pitești).
În plan social, continuăm să derulăm acțiuni multiple de implicare în comunitate și de voluntariat, mare parte dintre ele sub umbrela campaniei noastre „OMNIASIG pentru MAI BINE” – pe care anul trecut am desfășurat-o în comuna Poienarii Burchii din județul Prahova, în parteneriat cu Fundația World Vision România, pentru a sprijini accesul la educație al copiilor din comunități defavorizate.
În anul în care sărbătorește 30 de ani de încredere și performanță pe piața asigurărilor din România, OMNIASIG a ales să marcheze această aniversare printr-un gest concret: promisiunea că va planta cel puțin 30.000 de copaci, doar prin echipe de voluntari ai companiei. Prin această acțiune, compania își reafirmă angajamentul față de mediu, sustenabilitate și față de comunitățile locale. Peste 200 de voluntari OMNIASIG din toată țara au plantat deja până în acest moment peste 23.000 de puieți în 7 județe: Prahova, Giurgiu, Alba, Covasna, Bihor, București, Dâmbovița. Acțiunile de reîmpădurire reflectă viziunea OMNIASIG asupra responsabilității față de viitor: fiecare copac plantat este un pas în direcția unui climat mai stabil și a unor comunități mai sănătoase. Urmează în cursul toamnei noi acțiuni de plantare, pentru a ne atinge și depăși obiectivul asumat, pentru generațiile viitoare.
Aniversarea de 30 de ani este un reper important pentru OMNIASIG, dar și un nou început. Următorul capitol înseamnă investiții în tehnologie, îmbunătățire constantă a experienței oferite clienților, produse și servicii adaptate noilor generații și acțiuni concrete pentru un viitor sustenabil. Sincronizați pentru viitor, OMNIASIG continuă să fie un pilon de stabilitate și inovație pe piața asigurărilor din România.
OMNIASIG Vienna Insurance Group este prezentă de 30 de ani pe piața asigurărilor din România, menținându-se constant în topul celor mai mari și mai stabili asigurători din țară. Compania are un portofoliu de peste 100 produse de asigurare și o rețea de sucursale și agenții extinsă la nivel național. Cei peste 1.200 de angajați oferă constant clienților și partenerilor companiei serviciile de calitate care ne-au consacrat de-a lungul tuturor acestor ani. Prin apartenența la Vienna Insurance Group, OMNIASIG oferă clienților și partenerilor săi stabilitate și putere financiară, precum și expertiză complexă pe toate liniile de asigurări generale.
OMNIASIG promovează excelența, responsabilitatea și integritatea în tot ceea ce întreprinde, cu obiectivul principal de a contribui la dezvoltarea societății și a comunității în care își desfășoară activitatea.
Vienna Insurance Group (VIG) este liderul grupului de asigurări din întreaga regiune a Europei Centrale și de Est (CEE). Peste 50 de companii de asigurări și fonduri de pensii din 30 de țări formează un grup cu o tradiție îndelungată, mărci puternice și relații strânse cu clienții. Aproximativ 30.000 de angajați din VIG se ocupă de nevoile de zi cu zi a aproximativ 33 de milioane de clienți. Acțiunile VIG sunt listate la Bursa de Valori din Viena din 1994, la Bursa de Valori din Praga din 2008 și la Bursa de Valori din Budapesta din 2022. Grupul VIG are un rating A+ cu perspectivă stabilă de către agenția de rating recunoscută internațional Standard & Poor’s. VIG cooperează strâns cu Erste Group, cea mai mare bancă de retail din Europa Centrală și de Est.
Uncategorized
Sănătatea mintală este afectată negativ de digitalizare, arată studiile. Un zâmbet real este cheia către reconectare

București, 3 octombrie 2025 – În fața unei alienări digitale tot mai accentuate, care afectează negativ sănătatea mintală, conexiunile reale cu cei din jurul nostru sunt mai importante ca oricând. Iar primul pas către construirea acestor noi conexiuni autentice începe cu un zâmbet real. Pe 3 octombrie, cu prilejul Zilei Mondiale a Zâmbetului, Sensodyne celebrează printr-o campanie care își propune să readucă zâmbetele reale într-o lume supra-digitalizată. Sensodyne este aici pentru a susține zâmbete mai sănătoase în fiecare zi, posibile datorită științei.
„#fărăfiltre, doar zâmbete reale” este mai mult decât un simplu slogan de campanie. Devine un imn care reflectă o nevoie tot mai puternică în lumea supra-digitalizată de astăzi.
„Într-o societate în care interacțiunile sunt din ce în ce mai mult mediate de ecrane și filtrate prin imagini atent alese pe rețelele sociale, autenticitatea adesea se pierde. Cu ocazia Zilei Mondiale a Zâmbetului din acest an, atragem atenția asupra alienării generate de excesul digital și subliniem importanța conexiunilor umane autentice, nefiltrate. Un zâmbet real, fără filtre, devine un puternic memento că, dincolo de algoritmi și pixeli, oamenii tânjesc după prezență, sinceritate și legături emoționale adevărate. Iar Sensodyne este aici pentru a susține acest lucru”, a declarat Cătălin Crânguș, Country Manager Haleon România.
Studiile arată că sănătatea mintală este afectată semnificativ de mediile digitale
Numeroase studii, realizate de-a lungul anilor, au demonstrat o corelație pozitivă între utilizarea crescută a mediului digital și probleme care afectează sănătatea mintală, precum anxietatea, tulburările de somn, sentimentul de izolare sau chiar depresia. Adesea, aceste probleme au dus la o utilizare și mai intensă a instrumentelor digitale, agravând și mai mult situația.
De exemplu, un studiu recent publicat în Frontiers in Psychology a arătat că dependența de internet la adulți este strâns legată de probleme reale de sănătate mintală: depresie, anxietate și stres, precum și de o calitate scăzută a somnului. Adulții care prezentau semne de dependență digitală au raportat frecvent neliniște, dificultăți de odihnă și incapacitatea de a se „deconecta” după ore întregi petrecute online. Aceste constatări susțin ideea că, pentru adulți, consumul excesiv de conținut digital nu este doar un obicei, ci un factor care contribuie la alienare și la deteriorarea legăturilor umane autentice.
Un alt studiu, realizat în Cipru, a concluzionat că utilizarea excesivă a mediului digital a fost corelată cu niveluri mai ridicate de depresie, anxietate și stres, precum și cu o stimă de sine mai scăzută. Tinerii adulți sunt în mod special vulnerabili. Cercetarea confirmă că, deși există avantaje ale utilizării acestora, mediile digitale pot amplifica, de fapt, sentimentul de alienare și pot submina încrederea personală, subliniind nevoia urgentă de reconectare umană autentică.
Acestea sunt doar două exemple dintr-o multitudine de dovezi științifice care au evidențiat, în mod repetat, „cealaltă față a monedei” atunci când vine vorba de utilizarea digitalului: impactul asupra sănătății mintale.
Zâmbetul este cheia reconectării în viața reală
În contextul în care instrumentele digitale afectează negativ sănătatea mintală, cheia echilibrului și a reconectării cu cei din jur este reprezentată de un gest simplu: un zâmbet autentic, real. Acest gest, capabil să creeze o punte chiar și între doi străini pentru câteva secunde, poate fi cheia prin care contracarăm alienarea de zi cu zi și ne îmbunătățim starea de spirit.
Un studiu realizat de Fujita Health University School of Medicine din Japonia demonstrează cât de puternic influențează zâmbetul unei persoane pe cel al interlocutorului său: în scenarii în care doi oameni conversau, persoanele care ascultau și zâmbeau mai mult îi determinau pe vorbitori să zâmbească, la rândul lor, mai mult. Cu cât ascultătorul zâmbea mai des și mai intens, cu atât interacțiunea era percepută ca fiind mai confortabilă și mai plăcută.
O altă cercetare a arătat că persoanele mai expresive facial – care zâmbesc mai des și își exprimă vizibil emoțiile – sunt mult mai susceptibile de a fi plăcute, apreciate și considerate de încredere în interacțiunile sociale. În conversații video, participanții care afișau mai multă expresivitate facială, în special prin zâmbete, primeau constant evaluări pozitive din partea celorlalți, indiferent de context.
Cu prilejul Zilei Mondiale a Zâmbetului din acest an: #fărăFiltre, doar zâmbete reale
În momentul actual, în care utilizarea excesivă a digitalului alimentează adesea sentimente de izolare și deconectare, puterea unui zâmbet real se dovedește a fi un antidot simplu, dar cu impact real. Mai mult decât o expresie, un zâmbet autentic creează încredere, cultivă sentimentul de apartenență și reface legătura umană pe care tehnologia o poate eroda. Este un memento că, dincolo de ecrane și filtre, conexiunea autentică începe față în față, prin limbajul comun al unui zâmbet.
„La Sensodyne, credem că fiecare zâmbet autentic reflectă mai mult decât fericire. El transmite încredere, confort și stare de bine. De aceea, pentru a sărbători Ziua Mondială a Zâmbetului în acest an, am lansat un mesaj puternic: că, dincolo de filtre și ecrane, adevărata conexiune începe cu un zâmbet sănătos, nealterat. Prin faptul că ajută oamenii să amelioreze sensibilitatea dentară și să își protejeze dinții, Sensodyne se asigură că nimeni nu trebuie să se abțină, pentru că un zâmbet autentic merită să fie împărtășit liber. Nimeni nu ar trebui să își ascundă zâmbetul real”, a explicat Andreea Ilie, Marketing Manager divizia Igienă Orală Haleon România.
Despre Haleon
Haleon este unul dintre cei mai mari producători și furnizori de produse pentru sănătatea orală din lume. Având în portofoliu mărci susținute de expertiza științifică, printre care brand-urile Sensodyne și parodontax, Haleon se concentrează pe îmbunătățirea și menținerea sănătății orale. Obiectivul companiei este de a promova și de a îmbunătăți accesul la îngrijirea dentară de calitate prin educație, cercetare și parteneriate cu profesioniști din domeniul stomatologic.
Lider global în sănătatea consumatorilor, Haleon oferă produse pentru sănătatea de zi cu zi, cu umanitate. Portofoliul de produse al companiei acoperă cinci categorii majore, printre care sănătatea orală, ameliorarea durerii, sănătatea respiratorie, vitamine, minerale și suplimente (VMS).. Pentru mai multe informații, vă invităm să vizitați: www.haleon.com.
Uncategorized
SGS – Încredere, muncă în echipă și performanță, având ca angajament comun sustenabilitatea

3 October 2025 – SGS, lider mondial în domeniul testării, inspecției și certificării, anunță cu entuziasm susținerea ca sponsor principal al 44west, o echipă elvețiană de canotaj din Zug – localitate care va găzdui în curând sediul central global al companiei – care-și propune să doboare recordul traversării Atlanticului, demonstrând ce poți realiza atunci când încrederea, performanța, munca în echipă și sustenabilitatea se unesc.
Concurând sub sloganul „Vâslim pentru biodiversitate”, echipajul încearcă să doboare recordul folosind acest demers ca pe o platformă pentru schimbare. Prin soluțiile noastre Impact Now for Sustainability, contribuim la convertirea acestui mesaj în acțiuni măsurabile, inclusiv prin colaborarea cu rrreefs, o organizație elvețiană care și-a propus să restabilească și să regenereze recifele de corali folosind tehnologii inovatoare, știință, artă și materiale ecologice.
„Susținerea 44west nu înseamnă doar doborârea unor recorduri. Înseamnă promovarea ideilor îndrăznețe, protejarea mediului, stimularea performanței, a muncii în echipă și a talentelor locale”, a declarant Géraldine Picaud, CEO, SGS.
Împreună, demonstrăm că valorile comune și provocările îndrăznețe pot crea beneficii pe termen lung pentru oameni, natură și viitor.
Urmăriți cum evoluează călătoria echipei pe site-ul dedicat cursei, SGSx44west.
Traversarea va începe vineri, 12 decembrie, din La Gomera – Insulele Canare, către Antigua – Caraibe. Puteți urmări și postările echipei, direct pe Instagram.
Despre SGS
SGS, lider mondial în testare, inspecție și certificare, operează o rețea globală de peste 2.700 de laboratoare și subsidiare în 119 țări, susținută de o echipă de 99.250 de profesioniști dedicați. Cu o tradiție de peste 145 de ani în excelența serviciilor, combinăm precizia și rigurozitatea specifice companiilor elvețiene pentru a ne ajuta clienții să atingă cele mai înalte standarde de calitate, siguranță și conformitate.
Promisiunea brandului nostru, When you need to be sure, reflectă angajamentul față de seriozitate, integritate și încredere, oferind soluții care sprijină companiile să se dezvolte în siguranță. Serviciile noastre sunt livrate cu mândrie sub brandul SGS sau sub umbrela altor mărci de încredere precum Brightsight, Bluesign, Maine Pointe și Nutrasource.
SGS este listată la SIX Swiss Exchange sub simbolul SGSN (ISIN CH0002497458, Reuters SGSN.S, Bloomberg SGSN:SW). Pentru mai multe informații despre eforturile și progresul SGS în domeniul sustenabilității, vizitați: https://www.sgs.com/en/our-company/corporate-sustainability
-
Știri din județo săptămână ago
Ghid practic: Cum să îngrijești corect o blaniță damă ca să reziste impecabil
-
Uncategorizedo săptămână ago
Craiova Connect – Ediția 3: energie, inspirație și oameni valoroși
-
Uncategorizedo săptămână ago
SGS, recunoscută din nou de către MSCI și FTSE4Good pentru performanța sa de top în domeniul ESG
-
Uncategorizedo săptămână ago
Milestone Systems a participat la EXPO RETAIL 2025 – Digital, Green & Tech
-
Uncategorizedo zi ago
SINCRONIZAȚI pentru VIITOR: OMNIASIG aniversează 30 de ani în România și pregătește următorul capitol al dezvoltării sale
-
Uncategorized5 zile ago
Sănătatea mintală este afectată negativ de digitalizare, arată studiile. Un zâmbet real este cheia către reconectare
-
Uncategorizedo săptămână ago
ELKO Romania include in portofoliu ultimele modele de camere Axis de tip PTZ
-
Uncategorizedo săptămână ago
Axis Communications: două zile de inovație și colaborare în industria de securitate alături de partenerii de tehnologie