Connect with us

Uncategorized

Lideri în segmentul de diagonale de 27 de inchi și mai mari: Producătorii de monitoare AOC și Philips își măresc cota de piață

Published

on

monitor Philips

Aproximativ unu din cinci monitoare vândute în România este AOC sau Philips

Amsterdam, 2 octombrie 2019 – Conform celor mai recente date furnizate de Context, piața monitoarelor din Europa a crescut cu 3,2% în trimestrul al doilea al anului 2019. Producătorii de monitoare AOC și MMD (partener licențiat al monitoarelor Philips) au dublat împreună acest număr, având o creștere cu 6,7% a cotei de piață  și menținându-se pe a treia poziție în Europa cu 14,1%. MMD (Philips) a contribuit la această dezvoltare prin creșterea cotei de piață de 10,8% de la an la an.

În România, AOC și MMD domină împreună piața în al doilea trimestru al anului 2019 cu o cotă de piață de 21,3%, aproape dublând-o față de cei 11,9% din ultimul trimestru.

„Am menținut o poziție foarte puternică în România cu ambele branduri timp de jumătate de deceniu. Față de trimestrul trecut, ne-am mărit cota de piață. Aproximativ unu din cinci monitoare vândute în România este AOC sau MMD (Philips)”, spune Cristian Bucur, director de vânzări în cadrul AOC & MMD România.

În Europa, în ceea ce privește dimensiunile mari de ecran (68,6 cm – 27” și mai mari), cele două branduri sunt pe poziția a doua, cu o cotă de piață de 14%. În timp ce acest segment de piață a crescut cu 29,2%, ambele branduri au crescut aproape dublu, cu 57,7%. MMD și AOC au cunoscut, de asemenea, o creștere semnificativă a cotei lor individuale, 53,3% pentru MMD și 64% pentru AOC. AOC și MMD sunt împreună pe prima poziție în Rusia, Benelux, Ucraina, Polonia, Italia, Cehia și Slovacia. Iar în Benelux și Ucraina, MMD singur se află pe prima poziție în segmentul de monitoare de 27 de inchi și dimensiuni mai mari.

Piața monitoarelor continuă să crească, datorită nevoii de monitoare de înaltă rezoluție (QHD și UHD), monitoare ultra-wide, curbate și de dimensiuni mari, precum și de tehnologii inovatoare care contribuie la o productivitate mai mare și ușurință de utilizare. Un alt factor cheie este sectorul de gaming, care este în continuă creștere.

Stefan Sommer, Director Marketing și Business Management în Europa

„Noi, la AOC și MMD (monitoare Philips), lucrăm pentru a inova în multe segmente precum design-ul monitoarelor, calitatea imaginii, ergonomie, ușurința de utilizare, dar și sustenabilitatea lor. Aceste inovații s-au reflectat în creșterea volumelor și continuăm să ne mărim prezența în piață cu fiecare trimestru”, precizează Stefan Sommer, director Marketing si Business Management în Europa.

AOC are un portofoliu larg și inovator de monitoare de gaming de nivel entry-end și high-end. În plus, portofoliul tot mai mare de monitoare profesionale pentru business-urile mici și mijlocii și sectorul public este competitiv și apreciat în piață.

MMD a crescut semnificativ datorită soluțiilor sale inovatoare de conectivitate, cum ar fi: stația de andocare USB-C; soluții verzi, precum „cel mai verde monitor din lume”; PowerSensor, tehnologie care detectează absența utilizatorului și reduce consumul de energie cu 80%, webcam-ul pop-up, care poate fi ascuns pentru o securitate sporită; cablul USB-C și USB-A „hibrid” pentru conectarea dispozitivelor vechi și noi la stația de andocare a monitorului; și Momentum, noua gamă de monitoare dedicată gamerilor de console.

Continue Reading
Click to comment

Leave a Reply

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Uncategorized

Conexiuni adevărate: Heineken® și Bodega lansează “The Boring Phone”

Published

on

By

  • Heineken® și brand-ul american și retailer-ul Bodega au lansat „The Boring Phone” care își propune să ajute oamenii să realizeze că se pot bucura mai mult de viețile lor când acestea au mai puțină legătură cu telefonul.
  • Produs de Human Mobile Devices (HMD), “The Boring Phone” se întoarce la origini, pentru că nu oferă access la internet, rețele sociale sau alte aplicații.
  • Construind în continuare pe ideea de “deconectare digitală”, HMD debutează cu un parteneriat anunțat la conferința MWC în 2024, prin care va produce dispozitive pentru mărcile Heineken și Bodega.
  • Dispozitivul va fi dezvăluit joi, 18 aprilie, la standul “pop-up” al celor de la Bodega în cadrul Milan Design Week, cel mai mare festival de design și inovație din lume.
  • În urma unui studiu care arată că 90% dintre oameni recunosc că obișnuiesc să dea scroll pe telefon când ies în oraș, Heineken® a ascultat nevoile tinerilor adulți care doresc să se deconecteze de la dispozitivele lor.

17 aprilie 2024: Heineken®, în colaborare cu Bodega, creatorii de bun-gust în materie de modă și street culture, lansează “The Boring Phone”, produs de Human Mobile Devices (HMD).

Capabilitățile limitate ale telefoanelor “dumb” – care sunt proiectate să aibă caracteristici tehnologice reduse – au ca scop încurajarea conexiunilor sănătoase între oameni în timpul ieșirilor în oraș, prin deconectarea de la smartphone-uri.

Pentru că smartphone-urile au ajuns să aibă specificații atât de avansate și să fie atât de captivante pentru utilizatori, este din ce în ce mai ușor să ne conectăm la lumea online, și totodată din ce în ce mai greu să trăim în prezent. Produs de inovatorul în tehnologii mobile, Human Mobile Devices (HMD), Heineken® x Bodega Boring Phone reduce posibilitatea ca telefoanele să ne acapareze atenția. Este proiectat intenționat să aibă doar funcțiile de bază de care avem nevoie când ieșim seara în oraș și principalele sale utilizări sunt apelurile și SMS-urile.

Carcasa transparentă a telefonului și autocolantele cu hologramă sunt inspirate de pasiunea Generației Z pentru moda “Newtro” (“new retro”) și amintesc de telefoanele de la începutul anilor 2000. Fără specificațiile comode ale lumii moderne, pe telefon nu se pot descărca aplicații de social media sau orice altceva care poate să ne distragă de la prezent. Și pe deasupra bateria durează o săptămână în stand by și 20 de ore în apeluri.

Pe măsură ce smartphone-urile încep să domine atenția utilizatorilor la nivel global din ce în ce mai mult, un studiu recent comandat de Heineken® arată că Zillenialii* din Marea Britanie și SUA mărturisesc că suferă de “doom scrolling” (dau scroll pe telefon la nesfârșit) în timp ce socializează cu prietenii și familia – se uită pe device-uri de șapte ori pe seară, în medie.

Când vine vorba de lucrurile care le captează atenția cel mai mult, două treimi dintre respondenți mărturisesc că se uită pe social media (62%) când își petrec timpul cu alte persoane, și peste o treime (36%) au spus că își verifică emailurile. Trei din zece (30%) au recunoscut că se joacă pe ascuns în loc să interacționeze cu prietenii și familia.

Însă, peste o treime (37%) zic că se uită pe telefon mult prea des când sunt în situații sociale, și lucrurile pot fi privite din altă perspectivă, dat fiind că 32% dintre respondenți recunosc că le-ar plăcea să se poată deconecta de la telefoane în timpul ieșirilor.

În mod încurajator, una din cinci persoane (22%) au spus că își opresc telefoanele sau le lasă acasă înainte de ocazii sociale. Și două din cinci persoane (38%) zic că iau în considerare aceste opțiuni.

Heineken® și Bodega au demarat acest parteneriat pentru a ne arăta că ne putem bucura mai mult de viețile noastre, atunci când acestea sunt mai puțin legate de telefon.

Nabil Nasser, Global Head la Heineken®, spune: “Cu toții avem nevoie de o pauză de la toate tehnologiile smart care ne distrag atenția. Studiul nostru a arătat că acest lucru este și mai important pentru Generațiile Z și Millennials. Când am vorbit cu aceștia despre obiceiurile de folosire a smartphone-urilor, am realizat destul de repede că mulți consideră că sunt obișnuiți să se lase acaparați de dispozitive în situații sociale, dar totodată recunosc că nu vor să renunțe în totalitate la telefon. Nouă, celor de la Heineken®, ne place să încurajăm momentele de conexiune autentică și să îi ajutăm pe oameni să simtă bucuria adevărată a timpului petrecut alături de cei dragi. Când am creat «The Boring Phone», ne-am întors la origini, la o tehnologie elementară, pentru a-i ajuta pe oameni să aibă parte de conexiuni adevărate la o bere în oraș, fără să fie distrași de notificările constante de pe telefoane.”

“La începutul lui 2023 am observat ceva interesant în comportamentul Generației Z din SUA. Începuseră să reducă din timpul petrecut în fața ecranelor, înlocuind smartphone-urile cu telefoane simple. Fiindcă suntem fani declarați ai deconectării de la lumea digitală, suntem extrem de bucuroși să anunțăm lansarea «The Boring Phone», alături de Heineken și Bodega. Și cu siguranță vom vedea conversații mai conectate când ieșim în oraș, de acum înainte”, a declarat Lars Silberbauer, CMO Human Mobile Devices (HMD), liderul european în inovație și producerea de dispozitive mobile.

Oliver Mak, co-fondator Bodega adaugă: “La Bodega considerăm că suntem o punte între culturi și tineri. Astfel că, atunci când Heineken au venit către noi pentru a colabora într-un proiect gândit cu exact acest scop, ne-am implicat cu bucurie. Cu toate că am crescut înconjurați de tehnologie, noi, toți cei din Generația Z și Millennials, am început să recunoaștem că dependența de telefoane ne afectează capacitatea de a avea conexiuni umane reale. Ceea ce apoi ne reduce abilitățile de a ne distra, și, la nivel macro, de a evolua cultural.”

“Smartphone-urile pot fi prea captivante, deci am vrut ca design-ul să fie plictisitor. Ne-am inspirat foarte mult din mișcarea «Newtro» și am vrut să reinterpretăm un obiect cultural emblematic din trecut pe care oamenii mai tineri din generația Zillennials s-ar putea să nu îl cunoască. Suntem nerăbdători să vedem reacțiile la «The Boring Phone», care reprezintă uniunea viziunii noastre asupra unei lumi mai creative și dorința de a crea o comunitate. Ceea ce va însemna ieșiri mai frumoase cu cei dragi.”

Producătorul muzical britanic, devenit cunoscut în Ibiza, TSHA, care a început să fie unul dintre cei mai interesanți artiști tineri din industrie, va sărbători lansarea “The Boring Phone” cu un concurs dedicat fanilor săi, după ce a înțeles cum se simte când tehnologiile smart îi detașează de prezent pe cei care participă la festivaluri de muzică.

THSA spune: “Ca artist, vrei să fii conectat cu publicul, ca să știi dacă se simt bine. Dar e greu să faci asta când te uiți peste pupitru și vezi o mare de smartphone-uri care te orbesc cu blițurile. Mi-ar plăcea să văd o lume în care intrăm la festival și pur și simplu ne bucurăm de prezent; ne conectăm cu artiștii, cu prietenii noștrii și pur și simplu ne distrăm. Telefonul Heineken x Bodega Boring Phone este antidotul perfect pentru ieșirile în oraș întrerupte în mod constant de tehnologiile smart.”

Heineken® și Bodega vor dezvălui “The Boring Phone” la Milan Design Week, joi (18 aprilie), cu o petrecere care va fi găzduită de colaboratorii lor, HMD. Petrecăreți din toată lumea vor primi apoi telefoane care le vor permite să se deconecteze și să-și redobândească timpul de calitate alături de prieteni, familie și cei dragi și să se bucure de conexiuni adevărate.

În iunie va urma și lansarea unei aplicații care va transforma smartphone-urile în telefoane “plictisitoare”, adresată în special celor care nu vor reuși să trăiască experiența “The Boring Phone”.

Pentru mai multe despre “The Boring Phone” și de ce renunțarea la tehnologiile smart când ieșim în oraș e o idee bună, aici: www.heineken.com/theboringphone.

Despre studiu*:

Heineken a comandat un studiu ce a fost realizat pe un eșation de 4.000 de tineri din Generațiile Z și Millennials, cu toții majori și utilizatori de smartphone-uri (2.000 în Marea Britanie și 2.000 în SUA). Acesta a fost realizat de către OnePoll, în martie 2024. Datele pot fi separate și în rezultate demografice specifice pentru Marea Britanie/SUA/Generația Z/Millennials la cerere. Tot la cerere pot fi solicitate date din Italia, Brazilia, Germania și Mexic.

Despre “The Boring Phone”

Dimensiuni 108 x 55 x 18,9 mm, 123 g
Ecrane Intern: 2.8” QVGA | Extern: 1.77″ QQVGA
Cameră 0,3 MP + bliț LED
Design telefon ergonomic cu clapetă și DualSIM
Audio radio FM (cu căști conectate sau fără căști)
Conectivitate 2G, 3G, 4G | Bluetooth 4.2 | mufă jack 3.5mm AV | port Micro USB
Baterie 1.450 mAh (înlocuibilă)

Până la 6 ore de apeluri 3G/4G. Până la 20 de ore de apeluri în rețele 2G. Până la o săptămână în stand by.

Stocare Internă: 128 MB | Slot MicroSD ce suportă carduri de până la 32GB
Încărcare Port Micro USB

 Despre Bodega

Fondată în 2006 ca un magazin-concept de retail care unește cultura străzii și moda contemporană, Bodega a evoluat într-un creator de gust de renume mondial, activând în retailul traditional, comerțul electronic, arta experientială și design. Cu sediul în Boston (Massachusetts) și Los Angeles, magazinul experimental complet secret al celor de la Bodega a fost descris ca o instalație artistică vie și este una dintre cele discutate experiențe de pe planetă. Mai multe aici: https://bdgastore.com/

Despre Heineken®

HEINEKEN® este producătorul de bere cel mai prezent în lume. Este creatorul și promotorul cel mai mare al berii și cidrului premium. Cu brand-ul Heineken® în frunte, Grupul are un portofoliu de peste 300 de beri și tipuri de cidru la nivel international, regional și local. Sunt dedicați inovării, investițiilor pe termen lung, vânzărilor disciplinate și sunt centrați pe managementul costurilor. Prin platforma “Brewing a Better World”, sustenabilitatea a devenit parte integrantă a business-ului. HEINEKEN® are o prezență geografică echilibrată, fiind lideri de piață atât în țările dezvoltate, cât și pe piețele emergente. Au peste 85.000 de angajați și operează fabrici producătoare de bere, malț, cidru și alte unități de producție în peste 70 de țări. Acțiunile Heineken® N.V. și Heineken® Holding N.V. se tranzacționează pe bursa Euronext din Amsterdam. Prețurile acțiunilor pot fi accesate pe Bloomberg, sub simbolurile HEIA NA și HEIO NA și pe Reuters sub simbolurile HEIN.AS și HEIO.AS. HEINEKEN® deține două programe American Depositary Receipt (ADR): Heineken® N.V. (OTCQX: HEINY) și Heineken® Holding N.V. (OTCQX: HKHHY).

Despre HMD

HMD vine de la Human Mobile Devices. La HMD totul începe cu ascultarea nevoilor adevărate ale oamenilor. Consumatorilor HMD le pasă de planetă, se simt adesea copleșiți de dispozitive digitale și sunt atenți la buget. În calitate de lider european pe piața producătoare de smartphone-uri, aceștia încurajează reparabilitatea telefoanelor și deconectarea de la device-urile digitale. Începând cu acest an, portofoliul companiei a fost îmbunătățit cu dispozitive originale HMD și parteneriate interesante. Mai multe aici: www.hmd.com.

Continue Reading

Uncategorized

La East European Comic Con, viitorii artiști vizuali primesc feedback relevant de la ECHO School

Published

on

By

București, 17 aprilie 2024 ECHO School, primul program de facultate în dezvoltarea jocurilor video din România, anunță participarea sa la ediția din acest an a East European Comic Con, desfășurat la Romexpo, între 19-21 aprilie 2024. La standul dedicat ECHO School, participanții vor avea ocazia să afle direct de la specialiștii din industrie ultimele noutăți în game development și detalii despre programele de licență, precum și sfaturi pentru îmbunătățirea portofoliului în artă și animație.

Prezent de peste 50 de ani pe 4 continente, Comic Con este cunoscut ca fiind un punct de întâlnire pentru pasionații de entertainment, jocuri video și benzi desenate. Ediția din București de anul acesta aduce împreună actori din seriale și filme de renume mondial, precum Harry Potter, Game of Thrones, The Originals și The Witcher.

Participarea ECHO School la Comic Con 2024 oferă ocazia pasionaților de jocuri video să exploreze oportunitățile educaționale și posibilitățile de carieră în domeniu. Sub îndrumarea experților din industrie, participanții vor avea ocazia să afle informații despre programele de facultate, admitere sau structura portofoliului în cadrul sesiunilor de Q&A de la standul școlii.

Activitățile pregătite de ECHO School includ:

  • Sesiuni de analiză aportofoliilor în artă și animație

Sâmbătă, 20 aprilie, între orele 14:00 și 16:00, respectiv duminică, 21 aprilie, între 12:00 și 14:00, ECHO School oferă artiștilor emergenți oportunitatea de a primi feedback constructiv pe lucrările lor. În cadrul acestor sesiuni, reprezentanți recunoscuți din industrie, precum George Munteanu, Game Art Director la  Gameloft și Adrian Cruceanu, Art Director în cadrul KillHouse Games și owner RavenBit Studio, vor fi prezenți pentru a analiza portofoliile și a oferi sfaturi valoroase și direcții pentru îmbunătățirea lucrărilor prezentate.

  • Artist in action

În a doua zi de eveniment, de la ora 11:00, vizitatorii vor avea șansa de a urmări un artist digital în acțiune, lucrând direct de la standul ECHO. Activitatea va fi proiectată pe un ecran, permițând tuturor participanților să urmărească procesul creativ și tehnica folosită în diverse programe de design.

ECHO School invită toți pasionații de jocuri video să viziteze standul la East European Comic Con 2024, pentru a descoperi oportunitățile pe care programul le oferă și pentru a face primii pași spre o carieră de succes în game development.

Pentru mai multe informații despre ECHO School și programele de studiu, vă rugăm să consultați website-ul https://echo-school.ro/ .

Despre ECHO School

ECHO School oferă primele programe de licență din România dedicate pregătirii viitoarei generații de creatori de jocuri video. În colaborare cu parteneri de top din domeniu, ECHO School oferă programe de studiu avansate în game development, combinate cu o abordare practică, pentru a forma specialiști competenți în designul și ingineria jocurilor. Cu o viziune inovatoare și o pasiune pentru excelență, ECHO School reprezintă viitorul educației în industria de dezvoltare de jocuri din România.

Contact de presă:

Teodora Moldovan

Teodora.moldovan@dbopeople.ro

+40748111054

Continue Reading

Uncategorized

Expoziția de design „Newfound Equilibrium” a Samsung va fi prezentată la Milan Design Week 2024

Published

on

By

Expoziția va oferi vizitatorilor o experiență imersivă, care descrie într-un mod artistic filosofia de design a Samsung

România, București – 16 aprilie 2024 – Samsung Electronics Co., Ltd. organizează propria expoziție de design la Fuorisalone 2024, în cadrul Milan Design Week, în perioada 16-21 aprilie. Expoziția va avea loc la Le Cavallerizze, în prestigiosul Muzeu Național de Știință și Tehnologie Leonardo da Vinci din Milano, Italia. La eveniment, expoziția Centrului de Design Corporate al Samsung, „Newfound Equilibrium”, va prezenta filosofia de design orientată către utilizator a Samsung, „Identitatea de Design Samsung 5.0: Esențial∙Inovativ∙Armonios”.

„Designul trebuie să ia în considerare în întregime experiența umană, iar principiile de design ale Samsung realizează acest lucru. Cu filosofia noastră de design centrată pe om, ne propunem să creăm un viitor care se armonizează cu viața clienților noștri prin inovație cu scop”, a declarat TM Roh, President and Head of Corporate Design Center, Samsung Electronics.

Cinci spații unice aduc la viață filosofia de design Esențial∙Inovativ∙Armonios”

Expoziția „Newfound Equilibrium” a Samsung de la Milan Design Week 2024 este menită să inspire vizitatorii, având la bază viziunea Samsung pentru un viitor mai bun, care descrie într-un mod artistic echilibrul dintre oameni și tehnologie. Pentru a avea un impact asupra participanților, expoziția va include artă media care trezește simțurile – în special văzul, auzul și mirosul.

Ancorând experiența multi-senzorială, instalația imersivă îi ghidează pe vizitatori prin cinci spații care descriu identitatea de design Esențial⸱Inovativ⸱Armonios a Samsung, ca o compoziție de lumină, sunet și interacțiuni digitale. Cele cinci spații care comunică cu vizitatorii prin ecrane, senzori și lumină sunt intitulate „Esență”, „Inovație”, „Armonie”, „Vis Infinit” și „Noul Început”. Pe măsură ce vizitatorii se apropie de ecranele plasate în spațiile respective, elementele translucide se transformă în forme și texturi specifice, iar formele dincolo de fereastră par să se apropie de privitori, permițându-le să se scufunde în visul unui viitor infinit care se apropie.

Prin colaborările cu meșterii în ceramică de la MUTINA și cu cei în lemn de la ALPI, frigiderul Bespoke și AirDresser-ul au fost, de asemenea, reinventate, având în vedere coexistența dintre oameni și tehnologie.

Expoziția „Newfound Equilibrium” a Samsung se află la Via Olona, nr. 6 bis, Milano, și oferă intrare gratuită în următoarele intervale orare:

  • De la 10:00 până la 19:00 (16-18 aprilie)
  • De la 10:00 până la 20:00 (19-20 aprilie)
  • De la 10:00 până la 18:00 (21 aprilie)

Pentru mai multe știri, fotografii și videoclipuri, vă rugăm să vizitați Samsung Newsroom și Samsung Design pe durata Milan Design Week 2024.

Despre Samsung Electronics Co., Ltd.

Samsung inspiră lumea și modelează viitorul cu idei și tehnologii transformative. Compania redefinește lumea televizoarelor, smartphone-urilor, dispozitivelor purtabile, tabletelor, electrocasnicelor, sistemelor de rețea și soluțiilor de memorie, Sistem LSI, producției de semiconductori și soluțiilor LED, oferind o experiență conectată fluentă prin ecosistemul său SmartThings și colaborarea deschisă cu partenerii. Pentru ultimele știri, vizitați Samsung Newsroom la adresa news.samsung.com/ro.

Continue Reading

Parteneri

Ultimile stiri locale

Exclusiv3 ore ago

EVADARILE DIN PENITENCIARELE ROMANESTI, INSTITUTII IN SUBORDINEA MINISTERULUI JUSTITIEI, O AMENINTARE LA ADRESA SIGURANTEI NATIONALE !? – Ziarul Incisiv de Prahova

Ultimii doi ani au scos la lumina slabiciunile Directiei Siguranta Detinerii si Regim Penitenciar, din cadrul Administratiei Nationale a Penitenciarelor,...

Exclusiv22 de ore ago

Agenția de creație DDB România semnează prima campanie de imagine a grupului de companii PPC din România

București, 15 aprilie 2023 – Agenția de creație DDB România anunță semnarea primei campanii de imagine a Grupului Public Power...

ExclusivO zi ago

Mașini noi, cu livrare rapidă, direct de pe Autovit.ro.

Peste 1200 de oferte, 30 de mărci cu garanție de până la 7 ani și motorizări eligibile pentru Programul Rabla...

ExclusivO zi ago

Consilierii de integritate din unitati nu sunt mai degraba un fel de „nulitati recompensate”? – Ziarul Incisiv de Prahova

Ultimii doi ani au scos la lumina slabiciunile Directiei Siguranta Detinerii si Regim Penitenciar, din cadrul Administratiei Nationale a Penitenciarelor,...

Social2 zile ago

B.D.G. Import își extinde portofoliul prin parteneriatul cu William Grant & Sons

D.G. Import a încheiat 2023 cu o cifră de afaceri de 365 milioane lei Compania estimează că veniturile generate de...

Ce tipuri de muzică sunt populare în Galați Ce tipuri de muzică sunt populare în Galați
Cultură2 zile ago

Ce tipuri de muzică sunt populare în Galați?

Galați, unul dintre orașele importante ale României, situat în apropierea graniței cu Republica Moldova, este un loc unde tradițiile se...

Exclusiv2 zile ago

Un distins cetățean european cu drepturi și libertăți a tăiat anvelopa unei mașini de poliție. – Ziarul Incisiv de Prahova

De aproape un an, scandalul WHITE TOWER tine prima pagină a ziarelor locale și naționale, dar autoritățile par a închide...

Uncategorized3 zile ago

Conexiuni adevărate: Heineken® și Bodega lansează “The Boring Phone”

Heineken® și brand-ul american și retailer-ul Bodega au lansat „The Boring Phone” care își propune să ajute oamenii să realizeze...

Uncategorized3 zile ago

La East European Comic Con, viitorii artiști vizuali primesc feedback relevant de la ECHO School

București, 17 aprilie 2024 – ECHO School, primul program de facultate în dezvoltarea jocurilor video din România, anunță participarea sa...

Exclusiv3 zile ago

Cum să Alegi Anvelopele Potrivite – Ghidul Complet pentru Cumpărătorii de Anvelope în 2024

Alegerea anvelopelor potrivite pentru vehiculul tău poate părea o sarcină descurajantă, dată fiind varietatea mare de opțiuni disponibile pe piață....

Exclusiv3 zile ago

WHITE TOWER (XXXI – a)/Sub protectia politistilor corupti, gruparea de criminalitate economico-financiar organizata (din dosarul WHITE TOWER) a pus „laba” si pe Termo Ploiesti!/Cum au picat pe interceptări și cine plimba stick-ul cu caietul de sarcini cu preturi gata aranjate …? – Ziarul Incisiv de Prahova

Scandalul WHITE TOWER este departe de a se termina prea curând. Procurorii fac audieri pe bandă rulantă, iar surse judiciare...

Uncategorized4 zile ago

Expoziția de design „Newfound Equilibrium” a Samsung va fi prezentată la Milan Design Week 2024

Expoziția va oferi vizitatorilor o experiență imersivă, care descrie într-un mod artistic filosofia de design a Samsung România, București –...

Exclusiv4 zile ago

WHITE TOWER (XXXI)/Modalitatea cum pseudo-ziarisul narcoman, santajist si spagar, Catalin Stavri, locotenenul procurorului „Portocala” a incercat sa il pacaleasca pe procurorul de caz, dupa ce primise MITA mai multe apartamente, prin sotia si mama sa – Ziarul Incisiv de Prahova

Scandalul WHITE TOWER este departe de a se termina prea curând. Procurorii fac audieri pe bandă rulantă, iar surse judiciare...

Eveniment5 zile ago

OnePlus inaugurează primul punct de prezentare a produselor și lansează OnePlus Watch 2, cel mai nou ceas inteligent din portofoliu

*Vizitatorii pop-up store-ului pot beneficia de reduceri de până la 700 de lei la produsele OnePlus disponibile pe oppostore.ro București,...

Exclusiv6 zile ago

De ce le este rușine unor șefi din Poliția Română să poarte uniforma? – Ziarul Incisiv de Prahova

Astfel, acesta s-a prezentat tot cu ifose de smecher și a facut avansuri sexuale la mai multi participanti, motiv pentru care...

Exclusiv7 zile ago

Breaking News/Dupa ce a fost bătut cu simț de răspundere, coruptul putinist „Capitan la 15 ani”,  a stabilit un nou record mondial la…fuga – Ziarul Incisiv de Prahova

Astfel, acesta s-a prezentat tot cu ifose de smecher și a facut avansuri sexuale la mai multi participanti, motiv pentru care...

Știrile Săptămânii