Nu aveti idee cate ore am pierdut prin magazine in cautarea unor lenjerii de pat de calitate, care sa fie grozave din toate punctele de vedere, insa intotdeauna ma loveam de preturile mari, gamele modeste sau de lipsa stocurilor pentru modelele preferate. Asa ca acesta e unul dintre motivele principale pentru care am zis ca probabil merita sa incerc si la magazinele online desi nu aveam mare incredere in ele pana acum. Le-am cautat pe cele mai cunoscute ce comercializeaza astfel de produse si asa am dat peste CasaNewConcept. Din prima mi-a sarit in ochi oferta la lenjerii 1+1 gratis pentru care platesti un singur produs, insa in acel pret sunt incluse doua lenjerii, astfel ca e foarte avantajos.
De asemenea, si preturile sunt foarte bune, mult mai mici decat cele practicate in magazinele obisnuite, insa se gasesc si foarte multe reduceri si multe alte promotii de care merita profitat. Dupa ce ca am platit pretul pentru o singura lenjerie si am primit doua, mai comandasem si alte produse, iar valoarea totala a depasit suma de 399 de lei, motiv pentru care am beneficiat de transport gratuit prin curier, iar produsele le-am primit acasa doua zile mai tarziu.
La capitolul calitate, intreaga colectie de lenjerii 1+1 gratis de la CasaNewConcept nu dezamageste deloc, iar produsele sunt grozave pentru orice dormitor daca se aleg modelele adecvate, avantajul fiind ca toate sunt disponibile la doar cateva click-uri distanta. Produsele arata bine si sunt usor de intretinut, eu am respectat toate regulile, le-am spalat de mai multe ori la masina si inca arata ca in prima zi. In plus, lenjeriile pot fi confectionate din mai multe materiale, in functie de preferinte si nevoi, insa eu am luat intotdeauna doar bumbac si il recomand tuturor. Materialul e foarte placut la atingere, aduce mult confort, insa e si foarte practic pentru ca vara se pastreaza racoros, iar iarna atrage toata caldura.
Asadar, CasaNewConcept este ideal pentru oricine isi doreste sa isi innoiasca colectia cu lenjerii de pat de cea mai buna calitate, accesibila la preturi foarte bune, insa si pentru ca gama e foarte variata.
București, 20 ianuarie – La finalul anului trecut, Carla’s Dream a lansat Adidașii Gri, o piesă lansată în colaboare cu Garena, compania dezvoltatoare a Free Fire, cel mai descărcat joc battle royale mobile din lume.
Piesa poate fi ascultată în meniul jocului, iar, începând din această lună, gamerii își pot îmbrăca personajele preferate cu outfit-ul lui Carla’s Dream. Astfel, la îndeplinirea anumitor misiuni, gamerii pot obține în joc pantofii sport, hanoracul, tricoul, masca și pantalonii pe care artistul le poartă în videoclipul care a strâns aproape 1,5 milioane de vizualizări până în acest moment.
Piesa ”Adidașii Gri” este prima colaborare dintre Carla’s Dreams și Garena. Jocul video Free Fire este cel mai descărcat joc video de telefon mobil la nivel mondial (în 2019, 2020 și 2021, inclusiv în România).
Carla’s Dreams intră într-o galerie selectă de personalități care apar în jocul Free Fire printre care muzicianul Justin Bieber, trupa sud-coreeană BTS sau fotbalistul portughez Cristiano Ronaldo.
Despre Garena
Garena este o companie internațională ce produce și publică jocuri video. Free Fire, jocul lor battle royale mobile, a fost cel mai descărcat joc din lume în 2019, 2020 și 2021 conform App Annie.
Garena este codusă de gameri pasionați care au o înțelegere unică vis-a-vis de ce-și doresc gamerii. Licențiază și publică titluri ale partenerilor lor internaționali cum ar fi Arena of Valor, Call of Duty: Mobile și altele – în piețe globale alese. Garena reușește să creeze divertisment prin jocuri și să pună la dispoziția comunităților mijloace de comunicare și interacțiune. De asemenea, compania organizează și găzduiește unele dintre cele mai mari competiții de esports din lume.
Garena face parte din Sea Limited (NYSE:SE), o companie globală ce furnizează internet. Pe lângă Garena, compania mamă mai desfășoară activități comerciale și pe nișa de e-commerce prin Shopee și pe nișa financiară prin SeaMoney. Misiunea Sea Limited este să îmbunătățească atât viețile consumatorilor lor cât și să ajute business-urile mici cu suport tehnologic.
Despre piesa “Adidașii gri”
Textul piesei a fost scris de Carla’s Dreams, muzica este semnată de Carla’s Dreams, Marcel Botezan și Sebastian Barac, iar producția a fost realizată de Marcel Botezan și Sebastian Barac. Piesa poate fi ascultată gratuit pe toate platformele de specialitate, inclusiv Spotify, Apple Music, Deezer, Youtube Music și iTunes. Videoclipul semnat de Roman Burlaca este disponibil pe Youtube, iar de implementarea proiectului s-au ocupat Global Records (casă de discuri) și Good Game Industry (agenție de publicitate specializată pe gaming). Free Fire poate fi descărcat gratuit pe App Store și Google Play.
Romanian Testing Conference (RTC), cel mai important eveniment de profil din Europa Centrală și de Est, și-a anunțat programul oficial. În plus, au fost puse în vânzare pachetele de participare pentru ediția din acest an, cea de-a 13-a, care va avea loc la Cluj-Napoca în perioada 6-8 iunie.
Tema ediției este SCHIMBAREA, iar timp de 3 zile participanții, voluntarii și speakerii din 12 țări (Europa și Statele Unite ale Americii) vor explora și se vor inspira din zeci de experiențe care aduc în centru schimbarea. De altfel, organizatorii au făcut și ei, cu această ocazie, mai multe modificări în programul RTC, menite să completeze experiența testerilor.
“Am stabilit, împreună cu Lena Nyström Wiberg, coordonatorul ediției din acest an, că vom aborda la RTC 2023 tema schimbării. Nici că se putea să avem o temă mai potrivită după ultimii ani care ne-au pus mult la încercare capacitatea de a ne adapta, plia și de a accepta schimbările”, afirmă Andrei Ghinescu, co-fondator RTC.
La rândul ei, Lena a împărtășit ce înseamnă pentru ea această temă: “Schimbarea e înspăimântătoare, dar nu la fel de înspăimântătoare precum statul pe loc. Schimbarea e unul dintre lucrurile uimitoare care ne-a adus unde suntem azi. Unde am fi fost astăzi fără schimbări? În același timp, știm că schimbările sunt dificile, ne sperie și sunt incomode. Schimbarea înseamnă pierdere, nesiguranță, dar înseamnă și creștere”, afirmă Lena Nyström Wiberg.
RTC va conține o serie de experiențe despre schimbare menite să inspire, să dea curaj și să le arate participanților că schimbarea, oricât de tare ne-ar speria, e necesară și vine la pachet și cu multe avantaje.
Speakeri de top și peste 200 de aplicații primite în doar câteva săptămâni
Peste 200 de candidați din România și din străinătate au trimis propuneri de sesiuni pentru a se afla pe scena evenimentului RTC. Echipa de selecție a ales cele mai reprezentative experiențe care vor fi împărtășite în perioada 6-8 iunie. În plus, organizatorii au contactat speakeri români și internaționali de top, precum Hilary Weaver, Maryam Umar, Vernon Richards, Corina Pip, Jenna Charlton și mulți alții.
“Avem câțiva speakeri minunați, cu extraordinară experiență și skill-uri complexe; sunt tare mândră că au acceptat să participe la RTC 2023 și sunt mai mult decât entuziasmată de temele pe care le-au propus”, completează Lena Nyström Wiberg, coordonatorul RTC 2023.
Noutățile Romanian Testing Conference 2023: 3 zile de eveniment, sesiuni de testing leadership și test out loud
Ediția din acest an a conferinței vine cu mai multe schimbări. În primul rând, de data aceasta vor exista 3 zile de eveniment; vor fi două zile pline de workshopuri care se desfășoară în paralel și o zi de conferință, precum cu două noi concepte care pun accentul pe partea practică: testing out loud și testing leadership.
Testing Out Loud e un concept TestingScool prin care vor fi susținute experiențele practice și interacțiunea dinamică dintre participanți. “Conceptul se bazează pe dezvoltarea unor abilități tehnice care să-i ajute pe participanți în testarea de zi cu zi cu minimum de efort și maximum de potențial. Sunt sesiuni care invită la investigare, la introspecție, la evaluarea potențialului și la îmbunătățirea deciziilor ca tester”, afirmă Andrei Conțan, tester și co-fondator RTC.
Testing Leadership se adresează participanților seniori care caută următorul pas în carieră. “Ca profesionist și expert, provocările de leadership le depășesc uneori pe cele tehnice. „Power of example”, „Inspiring”, „Making impact” sunt etalonul unei cariere la care experții sunt așteptați să facă față. Noi credem că aceste abilități trebuie stăpânite în egală măsură și oferim cadrul și conținutul pentru a explora ambele dimensiuni într-un pachet dedicat”, spune Andrei Conțan.
În plus, și la ediția din acest an va avea loc așteptata competiție xTestathon, în cadrul căreia participanții au parte de exerciții practice de testare în condiții speciale. Concursul le pune la încercare capacitatea de concentrare, aplicarea noțiunilor învățate la conferință, observația și spiritul critic.
Programul actualizat și pachetele de participare la Romanian Testing Conference sunt disponibile pe www.romaniatesting.ro. Organizatorii au pregătit pachete pentru companii, dar și bilete individuale pentru experți și pentru participanți cu un nivel mediu sau entry level de experiență.
Modelul de top OLED+908 utilizează cel mai recent panou META OLED
Bucureşti, 7 februarie 2023 – Indiferent de conținutul de care utilizatorii doresc să se bucure în 2023, fie că este vorba de filme, fie sport sau jocuri video, TP Vision va oferi cea mai bună experiență datorită unei game largi de televizoare premium OLED noi, modele din seria „The Xtra” și televizoare LCD Ambilight. Toate modelele nou lansate au la bază noul procesor P5 din generaţia 7. Noile televizoare Ambilight vor fi disponibile în România începând cu luna iunie.
OLED+908 – cel mai performant televizor Ambilight
Disponibil din toamna anului 2023 în diagonalele de 55″, 65″ și 77″, OLED+908 dispune de cel mai recent panou META OLED şi puterea procesorului P5 AI Gen.7, un sistem de sunet Bowers & Wilkins integrat și un sistem Next Gen Ambilight pe trei laturi. Toate acestea se combină într-o experiență de vizionare captivantă, unică și de o calitate înaltă.
Noul panou META OLED utilizează un strat Micro Lens Array și un algoritm META de creștere a luminozității pentru a oferi un potenţial luminos cu un vârf de 2100 Nits, ceea ce reprezintă o creștere de 70%, oferind în același timp un unghi de vizualizare mai larg și o îmbunătățire a eficienței energetice.
Procesorul P5 AI de generația a 7-a oferă o versiune îmbunătățită a inteligenței ambientale, care permite ajustarea în timp real a luminozității, a gamei și a răspunsului cromatic al ecranului pentru a garanta o performanță optimă adaptată la condițiile de iluminare ambientală.
A doua versiune a Ambient Intelligence utilizează un nou senzor de lumină care poate măsura acum temperatura de culoare a luminii din camera de vizionare, astfel încât punctul alb al imaginii de pe ecran se potrivește exact cu nuanța în timp real a iluminării ambientale a camerei.
Funcţia Super Resolution îmbunătățită oferă, de asemenea, o claritate excepțională a marginilor, creând în același timp detalii bogate în zona principală a obiectului afişat pe ecran.
Performanţa sunetului este pe măsura calităţii imaginii datorită sistemului de sunet Bowers & Wilkins 3.1, de 80 W, cu șase elemente frontale orientate direct spre ascultător într-un aranjament dedicat stânga, centru, dreapta (LCR), ce oferă o anvelopă sonoră amplă şi dialoguri clare. Basul profund și precis este furnizat de un subwoofer mare, montat în spate şi susținut de patru radiatoare pasive.
La fel ca toate televizoarele OLED Ambilight 2023, OLED+908 va dispune de noul sistem de operare Google TV, o versiune rafinată și mai sofisticată a experienței Android TV deja existente, cu o interfață și un ecran de pornire mai intuitive şi care oferă acum un accent mai mare pe conținut personalizat și recomandări adaptate. Meniul funcţiilor şi al setărilor cheie este mai uşor de accesat iar interfaţa grafică ocupă mai puţin spaţiu pe ecran.
Design-ul minimalist al televizorului OLED+908 are o ramă metalică super-subțire de culoare închisă care se asortează cu grila difuzoarelor acoperită cu pânză Kvadrat Audiomix și cu noul suport metalic deschis cu ramă neagră lucioasă. OLED+908 prezintă o nouă telecomandă cu o baterie reîncărcabilă prin USB-C, o nouă tastă rapidă pentru a activa și dezactiva iluminarea de fundal și un senzor de mișcare care detectează și activează iluminarea de fundal atunci când telecomanda a fost ridicată.
OLED808 – îmbunătățiri pentru cea mai admirată gamă OLED
Seria OLED808 adaugă o nouă diagonală la gama de televizoare Ambilight prin intermediul primului model de 42″ care se alătură versiunilor de 48″, 55″, 65″ și 77″ deja existente.
Această gamă beneficiază de puterea noului procesor P5 AI Gen.7 şi de tehnologiile Ambient Intelligence V2 şi Super Resolution. Pentru a garanta imagini excelente, seria OLED808 dispune de panouri OLED_EX cu luminozitate înaltă de 1000 Niţi pentru ecranele de 55″ și mai mari.
OLED808 și toată seria OLED 2023 oferă o performanță avansată pentru jocuri video, oferind acum portului HDMI 2.1 e-Arc compatibilitate Dolby Vision la o rezoluţie 4K-120Hz, suport VRR pentru 4K de la 40Hz la 120Hz cu o lățime de bandă completă de 48Gbps (444, 12 biți), compatibilitate FreeSync Premium și G-SYNC, dar și modurile Auto Game și Auto-Low-Latency.
Calitatea sunetului continuă să fie la înălțime datorită unui sistem de sunet 2.1 integrat, de 70 W (50 W pentru modelul de 42″) cu un sistem de procesare mai performant care controlează cu precizie distribuția semnalului către difuzoarele cu două căi stânga-dreapta și către difuzorul de bas dedicat cu inel triplu, orientat spre spate şi susținut de patru radiatoare pasive.
OLED808 are un design foarte subțire cu o ramă exterioară neagră din metal, care se armonizează cu detaliile și precizia sporită a culorilor oferite de sistemul Ambilight Next Gen pe trei laturi, pentru a crea cea mai captivantă experiență de vizionare.
Majoritatea versiunilor OLED808 dispun de standuri pivotante EVO din mental cromat-satinat, excepţie făcând modelul de 77” care utilizează suporţi ficși cu acelaşi finisaj.
Sistemul de operare Google TV și noua interfață de utilizare asigură, de asemenea, o experiență de utilizare mai simplă și mai personalizată.
Performanță MiniLED mai accesibilă cu seria „Xtra”
Primul model din noua serie „The Xtra”, care va fi lansat după jumătatea anului, este televizorul MiniLED 9308 cu dimensiuni de 55″ și 65″ care oferă un raport preţ/performanţă remarcabil.
Poziționat sub modelele Ambilight OLED, modelul 9308 oferă o performanță excepțională a imaginii și a sunetului, datorită procesorului P5 Gen.7 și a unui panou de 120 Hz, 98% DCI WCG, care produce o luminozitate de 1000 Niţi, dar și unui sistem de sunet frontal Bowers & Wilkins 2.1 de 64W.
Vizionarea unică şi captivantă este oferită prin intermediul sistemului Ambilight pe trei laturi, iar utilizatorii se pot bucura de o experienţă smart TV îmbunătățită de către TP Vision.
Designul European premium se remarcă printr-o ramă metalică foarte îngustă de culoarea antracitului şi de o bandă subțire în partea de jos a ecranului de culoare neagră cu finisaj periat, care se potrivește cu finisajul suportului cu ramă deschisă. Design-ul este completat de materialul Kavdrat pe grila difuzorului.
Un al doilea nivel introductiv al setului Xtra MiniLED, seria 9008, va fi lansat în versiuni de 55″ 65″ și 75″, cu P5 Gen.7, un panou de 120Hz-1000 Niţi, un sistem audio 2.0 de 40W și suporţi de culoare gri-antracit.
The One continuă să impresioneze
Gama de succes „The One” Performance Series continuă să fie o parte extrem de importantă a gamei de televizoare Philips Ambilight și va fi completată de două noi serii în al doilea trimestru al anului 2023: 8808 și 8508, ambele serii fiind dotate cu procesorul P5 Gen.7.
Televizoarele „The One” continuă să ofere un nivel similar de performanță, design european și calitate precum cele din clasele superioare, dar la un preț mediu, ultracompetitiv.
Seria 8808 va oferi ecrane de 43″, 50″, 55″, 65″, 75″ și 85″, în timp ce modelul 8508 va fi disponibil în versiuni de 43″, 50″, 55′ și 65″.
Panourile WCG de înaltă calitate se regăsesc în ambele game, cu 120 Hz pentru 8808 și 60 Hz pentru 8508.
Panoul 8508 60Hz dispune, de asemenea, de tehnologia DLG și HRS pentru a oferi conținut 4K 120Hz cu fluiditatea mișcărilor și precizia apropiată de cea a unui panou nativ de 120Hz.
Ambele serii dispun de sistemul Ambilight pe trei laturi și de noul sistem de operare Google TV și o interfață mai intuitivă.
Versiunile 43″ – 65″ ale modelului 8808 sunt prevăzute cu o ramă de culoare gri-antracit, cu un finisaj periat pe marginea inferioară a ecranului, iar suportul pivotant EVO este, de asemenea, finisat în culoarea gri-antracit. Versiunile de 75″ și 85″ ale modelului 8808 sunt prevăzute cu suporţi rotunzi de culoare gri-antracit.
TP Vision Europe B.V. („TP Vision”) este înregistrată în Țările de Jos, cu sediul central în Amsterdam. TP Vision este o companie deținută integral de TPV Technology Limited („TPV”), unul dintre cei mai importanți producători de monitoare și televizoare din lume.
Fondat în 2012, TP Vision este astăzi unul dintre cei mai mari jucători la nivel mondial din industriile TV și audio. Compania dezvoltă, produce și comercializează produse și tehnologii electronice de larg consum care oferă o experiență audio și vizuală superioară.
Cu un accent puternic pe piața de consum și ospitalitate, portofoliul de produse TP Vision include produse audio și televizoare, afișaje profesionale și sisteme de operare a conținutului. Aceste produse și soluții sunt aduse pe piață prin intermediul mărcii proprii TP Vision AOC, precum și prin marca Philips, utilizată sub licență de la Koninklijke Philips N.V.
TP Vision are peste 2.000 de angajați la nivel global, cu operațiuni în Europa, America, Orientul Mijlociu, India și țări selectate din Asia-Pacific.