„Primarie pe persoana fizica”…” Volosevici da din nou dovada ca prezenta sa in fruntea Ploiestiului este un accident al istoriei pe care il regreta chiar si cei mai devotati sustinatori ai sai”, preciza intr-un punct de vedere celebrul avocat George Botez, consilier local, care a reactionat la infractiunea edilului de eliberare din functia publica a directorului de la Directia Economica, Nicoleta Craciunoiu.
Reamintim si REITERAM ca, Nicoleta Craciunoiu a avut 28 de ani de activitate cu calificativul F Bine, din care 25 pe postul de director. Si, vine un „neica nimeni” care merge mai mult clatinat de BACHUS si isi bate joc de lege si de oameni.
Ca sa vedeti „frumusetea” si „splendoarea” din „inteligenta” artificiala emanata de edil, va atasam ce a putut mentiona in dispozitia nr 1629 de ieri, edilul nostru care a dorit sa „scape” (ILEGAL!!!) de persoana care a asigurat legalitatea in primarie:
La „motivele” invocate in destituire, gandirea edilului Andrei Volosevici – in diagonala cu Bachus – a mentionat si adresa Directiei Economice nr 608/24.03.2023, pe care o atasam pentru lamurirea tuturor „aburilor” acestuia si pentru informarea cititorilor:

„Direcţia Economică
Nr.608/24.03.2023
Către,
CABINET PRIMAR
Ref: Adresă nr.39/23.03.2023
Având în vedere Adresa nr.39/23.03.2023, comunicată prin salariatul Serviciului Resurse Umane, Organizare şi Administrativ în data de 24.03.2023, ora 8.15, cu termen de răspuns 24.03.2023, ora 13.00, vă aduc la cunoştintă următoarele aspecte:
1.Documentele supuse C.F.P.P. cu semnătura directorului economic sunt înscrise şi înregistrate atât manual, cât şi in format electronic, astfel în anul 2022 înregistrate manual sunt 2322 operaţiuni, la care se adaugă operaţiunile de intrări-ieşiri înregistrate manual pentru 3987 operaţiuni.
Vă informez că nici Strategia lui EISENHOWER şi nicio altă strategie, pornind de la urgenţă şi importanţă, aplicată în plan profesional nu rezolvă răspunsul la adresă in termen de 4 ore si 45 minute, dat fiind volumul mare de documente şi registrele existente atât la nivelul Direcţiei Economice, cât şi la nivelul celorlalte direcţii din Primăria Ploieşti. Am solicitat prin email sprijinul serviciului Resurse Umane, Organizare si Administrativ, email ora 11.01, privind xeroxarea registrelor, ca apoi să le semnez pagină cu pagină şi să le ştampilez “conform cu originalul”.
Organele de control, de cercetare penală, de audit, solicită documente cu precizarea unui termen exprimat in zile, nu ore, aşa cum îmi solicitaţi astăzi.
Precizez că în repetate rânduri mi s-a solicitat, în scris, la ora 16.15, 16.30, rezolvarea, soluţionarea unor situaţii, uneori nelegale, pentru a 2 -a zi la ora 10.00, 12.00, iar în zile de sâmbătă întocmirea de rapoarte de specialitate în câteva ore şi transmiterea acestora de la domiciliu, neavând acces la documentele instituţiei şi în absenţa salariaţilor care ţin evidenţa contabilă în domeniul respectiv sau semnarea în zile nelucrătoare de documente la ora 22.00, fără finalitate, deoarece instituţiile statului, respectiv Trezoreria Ploieşti nu efectua operaţiuni de plăţi la miezul nopţii în zile nelucrătoare.
2.Transmit copie Raport audit nr. 168/08.12.2022 elaborat de auditorii publici în urma misiunii de audit efectuat în perioada 20.10.2022 – 23.11.2022, trasmis Direcţiei Economice sub nr. înregistrare 27/26.01.2023, pentru care nu am cunoştinţă de data intrării în cadrul Direcţiei Economice, repartizare, soluţionare, etc.
Am luat cunostinta de acesta în data de 24.04.2023, ora 9.00.
Perioada auditată este 01.01.2019 -30.06.2022.
Aspectele negative nu sunt rezultatul nerespectării prevederilor legale de către directorul executiv al Direcţiei Economice sau de către salariaţii Direcţiei Economice.
Conform Legii nr. 94/1992 privind organizarea şi funcţionarea Curţii de Conturi, cu modificările şi completările ulterioare, pentru Situaţiile Financiare aferente anului 2022, potrivit standardelor de audit, efectuarea auditului financiar sau auditului performanţei se va efectua in anul 2023, astfel sunt in imposibilitatea punerii la dispoziţie de extrase din Rapoartele de audit financiar ale Curţii de Conturi pentru anul 2022.
- Pentru registrele în format electronic se impune solicitarea sprijinului celor 2 firme de prestări servicii in domeniul I.T. şi serviciului informatică al instituţiei, având în vedere faptul că evidenţa contabilă la nivelul entităţii este condusă cu ajutorul programelor informatice care asigură prelucrarea, înregistrarea în contabilitate conform reglementărilor contabile aplicabile, inclusiv circuitul documentelor.
- Solicit să mi se pună la dispoziţie Fişa de post, atribuţiile salariatei Pelin Ioana Otilia de la angajare şi până în prezent şi să mi se comunice dacă a îndeplinit şi îndeplineste condiţiile de acordare a vizei de C.F.P.P. cu privire la vechime, studii, experienţă profesională etc. având în vedere ca am atras atenţia asupra acestui aspect în nenumărate rânduri şi serviciul resurse umane, organizare , administrativ a refuzat să îmi pună la dispoziţie aceste documente, sub pretextul că: sunt date cu caracter personal.
Nota explicativă privind neducerea la îndeplinire a atributiilor de către Pelin Ioana Otilia , atribuţii din Fişa de Post insuşite de către aceasta în calitate de şef serviciu buget-împrumuturi şi documentaţia aferentă trebuie solicitate salariatei Pelin Ioana Otilia. Arhivarea documentelor, corespondenţei privind activitatea specifică serviciului buget-împrumuturi se face la nivelul serviciului buget-împrumuturi. Acordarea vizei de C.F.P.P. de către alţi salariaţi a fost pentru a nu bloca activitatea instituţiei.
Nu am refuzat şi ignorat sarcini de serviciu urgente fiind conştientă că sunt importante, dar nici altele fără finalitate dispuse fie verbal sau în scris, de teama repercursiunilor în ce mă priveşte având ca scop sesizarea comisiei de disciplină şi destituirea din funcţie, aşa cum rezultă din declaraţiile din cursul anului trecut in cadrul conferinţei de presă.
Vă aduc la cunoştinţă că am dreptul la un loc de muncă lipsit de acte de hărţuire morală şi prin urmare refuz să fiu supusă in mod continuu hărţuirii morale la locul de muncă.
Această hărţuire morală prin caracterul său sistematic mi-a adus atingere demnităţii, integrităţii fizice şi pune în pericol munca şi climatul de lucru prin crearea unei atmosfere de tensiune şi presiune la locul de muncă, prin numire în comisii de predare-primire CET Brazi sau ducere la îndeplinire atribuţii şi sarcini privind inventariere in teren sau altele de specialitate tehnica, neavând pregătirea necesară, prin supravegherea excesivă a modului în care îmi îndeplinesc sarcinile de serviciu, prin ameninţări repetate cu plângeri penale, discriminare, toate acestea afectandu-mi activitatea desfăşurată şi sănătatea.
Discreditarea abilităţilor profesionale şi atacul în mod repetat la reputaţia mea prin răspândirea de zvonuri, umilire, sunt făcute cu scopul de a mi se ataca demnitatea, integritatea, credibilitatea şi competenţa profesională.
Izolarea mea prin desemnarea şi trasarea sarcinilor de serviciu de către subalterni apropiaţi dvs., excluderea de la şedinţele de echipă, ignorarea repetată a cererilor şi plângerilor depuse de mine, refuzul privind formularea de răspunsuri la Plângeri prealabile formulate de către mine sau netrasmiterea de copii xerox după documente asupra cărora am suspiciuni că au fost înlocuite sau falsificate, discriminarea prin încercări de evaluări necorespunzătoare, jigniri repetate de genul zero profesional, nu va mai lucra mult timp in institutie, atac la persoană sau împiedicarea de a mă exprima fiind întreruptă şi încercându-se intimidarea mea, ameninţările repetate, fiind tratată mai degrabă ca obiect decât ca subiect al unor discuţii, desconsiderarea mea in faţa colegilor, crearea de presiuni, împovărarea cu sarcini ale unor subalterni, încredinţarea unor sarcini de serviciu cu termen foarte scurt, cu documente de ordinul sutelor de pagini de analizat imediat etc, reprezintă o practică frecventă din instituţie în ce mă priveşte”. Vom reveni. (Cerasela N.).
„Primarie pe persoana fizica”…” Volosevici da din nou dovada ca prezenta sa in fruntea Ploiestiului este un accident al istoriei pe care il regreta chiar si cei mai devotati sustinatori ai sai”
Traim, domnule, intr-o lume fara onoare si fara limite morale si legale/Primarul Andrei Volosevici inca o infarctiune: a eliberat din functia publica pe directorul de la Directia Economica din cadrul Primariei Ploiesti/Nu este doar de civil, toata actiunea este de PENAL
Edilul Andrei Volosevici si gasca sa reinventeaza legea (Codul Penal si Legea Contabilitatii) in folosul firmei VEOLIA/Din razbunare se incearca destituirea ILEGALA a directorului economic