Exclusiv
Mizele ascunse în afacerea Ciolacu – Ziarul Incisiv de Prahova

Contextul politic și afacerea familială
Omisiunile lui Ciolacu 4/Partea I
Recent intr-o emisiune televizata candidatul la campania prezidentiala, premierul Marcel Ciolacu a incercat timid, prin multe omisiuni, sa explice public implicarea in domeniul farma a nepotului acestuia, Mihai Cristian Ciolacu, dupa cum au aratat in ultima perioada de timp o serie de publicatii media online.
Pe acest fond redactia noastra a considerat necesar sa contribuie jurnalistic cu ceeace am putut identifica din omisiunile voite ale candidatului sus amintit, in problematica aflata in atentia opiniei publice, referitoare la afinitatile nepotului cu piata farmaceutica romaneasca.
Sa incepem documentarea:
Evoluția intreprinderii Nicomart Prim Team
In anul 2007 se infiinta o societate comerciala “UNIFARMSANTE” srl, CUI 21308322, J10/332/2007, cu sediul in satul Damboaca, comuna Sageata, jud.Buzau, cu obiect de activitate comert cu amanuntul, in magazine specializate, cu produse farmaceutice si medicale, cu produse de cosmetica si de parfumerie.
Schimbări structurale în administrare
In data 21.12.2010 se schimba asociatul unic existent cu un nou asociat unic in persoana doamnei Nicoleta Prisada, de profesie farmacist, respectiv administratorul neasociat cu drept de reprezentare cine altul decat sotul acesteia, tot farmacist domnul Razvan Mihai Prisada, persoana care actualmente este presedinte al Agentiei Nationale a Medicamentului si Dispozitivelor Medicale din Romania[1].
Expansiunea și acapararea pe piața farmaceutică
In data de 07.05.2014 cei doi sus nominalizati au hotarat schimbarea denumirii societatii in SC “NICOMART PRIM TEAM” srl, firma care a functionat in acest format pana in data de 04.05.2018, cand se schimba structura asociativa a acestia prin majorarea capitalului social de la 200 de lei la 400 lei prin aportul in numerar al noilor asociati in persoana juridica firma “MARCOS PROVIT” srl, CUI 28995509, J10/742/2011, cu sediul in mun.Buzau, reprezentata prin dl. Marius – Gabriel Neagu, respectiv prin persoana fizica Mihai – Crisitian Ciolacu, cu domiciliul in mun.Buzau, nepotul fostului deputat PSD si nimeni altul decat premierul Marcel Ciolacu.
Ca urmare a acestei majorari de capital structura partilor sociale detinute in companie a devenit la aceea data urmatoarea: Nicoleta Prisada detinea 55% din capitalul social, “MARCOS PROVIT” srl, detine 5% din capitalul social si Mihai – Crisitian Ciolacu, detinea 160 lei, respectiv 16 parti sociale, cu valoarea nominala de 10 lei fiecare, reprezentand 40% din capitalul social si particiarea la beneficii si pierderi.
Interesant este ca in data de 18.06.2018 prin Hotararea nr.2 a AGA a SC “NICOMART PRIM TEAM” srl, s-a stabilit ca doamna Nicoleta Prisada renunta la calitatea de asociat, se retrage din societate si cesioneaza toate partile sociale detinute catre asociatul “MARCOVIT PROVIT” srl, astfel incat aceasta firma obtine 60% din capitalul social al firmei “NICOMART PRIM TEAM” srl, iar Mihai – Crisitian Ciolacu ramane cu 40% din capitalul social al firmei nominalizate.
Prin aceeasi hotarare se mai decide si revocarea din functiile de administratori ai societatii dna. Nicoleta Prisada[2] si dl. Razavan – Mihai Prisada[3], persoane care cu totul intamplator ajung in functii publice relevante, iar dl. Marius – Gabriel Neagu si Mihai – Crisitian Ciolacu, devin noii administratori ai SC “NICOMART PRIM TEAM” srl.
Dupa aceasta modificare in 28.08.2018 SC “NICOMART PRIM TEAM” srl, incepe acapararea de firme farmaceutice, sens in care intra incipient in asociere in cadrul firmei “Alina Pharm” srl – Buzau, cu un aport de capital social de 2,17%, iar restul de 97,83% il detinea dna. Marilena Tisaianu, ulterior, in 14.09.2018 doamna sus enuntata renunta la calitatea de asociat si se retrage din societate cesionand asociatului “Nicomart Prim Team” srl toate partile sociale detinute in cadrul Alina Pharm srl, respectiv 4500 de parti sociale in valoare de 45.000 lei.
Astfel, dupa cesionare firma “Nicomart Prim Team” srl devine asociat unic, cu un numar de 4600 de parti sociale in valoare toatala de 46.000 lei, revocandu-se din functia de administrator al societatii dna. Marilena Tisaianu, numindu-se administrator neasociat dl. Marius – Gabriel Neagu.
In 25.10.2019 se coopteaza ca asociat in cadrul firmei “Alina Pharm” srl, prin majorarea capitalului social al societatii cu valoarea de 10 lei, aport in numerar, depus de catre cine altul decat dl. Mihai – Crisitian Ciolacu, dar surpriza in 06.10.2020, acesta se retrage din societate cesionand partile sale sociale catre asociatul majoritar, iar in 31.03.2021 se muta sediul social al firmei in mun.Buzau, str.Urziceni nr,35, biroul 10, etj.1, jud.Buzau.
In data de 24.09.2021 prin hotararea asociatiilor “Nicomart Prim Team” srl se muta sediul social al firmei la adresa din mun.Buzau, str. Urziceni nr.35, etj.1. birou 5, jud.Buzau.
In data de 04.09.2023 se realizeaza un proiect de fuziune intre “Nicomart Prim Team” srl Buzau, societate absorbanta si firmele “Alina Pharm” srl – Buzau, “Regiofarm” srl – Buzau, “Solarisfarm” srl – Buzau, societati absorbite, toate cu sediul social la adresa din mun.Buzau, str. Urziceni nr.35, birourile 10, 7, 8, etj.1, jud.Buzau si reprezentate, toate firmele enumerate in acest paragrf, in procesul de fuziune de catre acelasi reperezentant legal Marius- Gabriel Neagu, persoana care are si calitatea de administrator al acestor societati.
Scopul fuziunii era realizarea unei sinergii in administrarea comerciala a societatilor, simplificarea si eficientizarea sistemului decizional, o mai buna sustinere a nevoilor de investitii pentru dezvoltarea afacerii si imbunatatirea pozitiei financiare a Nicomart, si nu in ultimul rand pentru sustinerea grupului “Marcos Provit”, care opereaza in domeniul farmaceutic in Romania, prin intermediul mai multor companii, desfasurand activitati de distributie a produselor farmaceutice atat cu amanuntul printr-o retea extinsa de farmacii, cat si cu ridicata, despre care vom scrie intr-un alt episod.
Conexiuni controversate cu instituțiile financiare
In data de 21.03.2024 asociatii firmei “Nicomart Prim Team” srl, respectiv SC “Marcos Provit” SA si Mihai – Cristian Ciolacu au decis garantarea unui credit in suma de 21.000.000 lei contractat, culmea, de firma “Marcos Provit” SA de la societatea bancara “First Bank” SA, cu urmatorele garantii: garantie corporativa sau fideiusiune, ipoteca imobiliara asupra imobilelor proprietatea societatii garantoare (din jud. Bacau, Buzau) si creante derivate din polite de asigurare. Prin aceeasi hotarare a asociatiilor anterior nominalizati s-a decis garantarea obligatiilor contractuale ale “Marcos Provit” SA ce se regasesc “in contractul de credit de investitii (impreuna cu anexele acestuia) in valoare de 11.320.371 euro, cu o perioada de maturitate de 84 luni, ce urmeaza a fi incheiat cu CEC BANK SA”, avand drept scop acest credit de a refinanta o emisiune de obligatiuni emise de catre CVI Trust Sp Zoo[4], inclusiv comisioanele de refinantare si dobanzi capitalizate.
Interpretări ale profitului și fluxurilor financiare
Interesant este ca auzind declaratia lui Marcel Ciolacu[5] prin care spunea cu nonsalanta ca nepotul sau “Are 40% dintr-o firmă cu farmacii sătești care a făcut anul trecut profit de 60.000 de lei. Profitul lui înseamnă fabuloasa sumă de 2.200 de lei de la acea companie.”, si uitandu-ne pe situatia financiara 2023 a societatii “Nicomart Prim Team” srl, din care rezulta ca aceasta a avut un profit net de 67.686 lei, raportat la un venit total de 13.732.117 lei, cheltuieli totale de 13.642.748 lei si datorii de 16.639.249 lei, ne punem intrebari retorice cum oare o fi reusit aceasta firma sa devina garant pentru o alta firma din grup si CEC BANK, respectiv First Bank sa ofere in baza garantiilor depuse de societatea enuntata anterior sa acorde credite cumulate de peste 16.000.000 euro firmei “Marcos Provit” SA?
Apel la utoritățile statului
Sa speram ca organele abilitate ale statului vor controla ingineriile financiare ale firmelor sus subliniate, precum si daca creditele in cauza anterior specificate au fost acordate in deplina legalitate si in conditii de risc bancar minim astfel incat sa nu fie prejudiciate interesle nationale in domeniu financiar, cu atat mai mult cu cat la CEC Bank este actionar statul prin Ministerul Finantelor, autoritate publica centrala de specialitate aflata in cadrul Guvernului Romaniei, condus de catre nimeni altul decat surprinzatorul premier Marcel Ciolacu, persoana care nu cunoaste nimic despre cele sus subliniate.
Concluzie: căutarea adevărului în umbra nepotismului
Vom reveni cu noi informatii pe subiect in masura in care cititorii si institutiile statului vor avea interes in cunoasterea adevarului despre potenta in afaceri a nepotului premierului Marcel Ciolacu. (Cristina T.).
[1] https://www.anm.ro/comunicat-de-presa-02-03-2022/
https://www.anm.ro/_/CV%20-%20Dr.%20Farm.%20Razvan%20Mihai%20Prisada.pdf
[2] https://sanatateabuzoiana.ro/un-medic-chirurg-si-doua-farmaciste-se-alatura-echipei-spitalului-judetean-buzau/
[3] Conform CV publicat – “Octombrie 2018- August 2019 Atașat pe sănătate cu grad de consilier diplomatic Numele instituției Reprezentanța Permanentă a României pe lângă Uniunea Europeană, Bruxelles, Belgia • detașat în cadrul Ministerului Afacerilor Externe pe durata misiunii permanente în străinătate”
[5] https://economedia.ro/ce-nu-spune-premierul-marcel-ciolacu-atunci-cand-incearca-sa-dea-explicatii-despre-afacerile-nepotului-sau-mihai-cristian-legaturile-politica-business-care-se-pot-regasi-in-diverse-etape-din-activ.html
Exclusiv
Copilul tău petrece mult timp la calculator? Iată de ce are nevoie de un scaun de birou

Copiii noștri își petrec din ce în ce mai mult timp în fața ecranelor – fie că învață, se joacă sau explorează lumea online. De multe ori, fără să ne dăm seama, acele ore lungi petrecute la birou, în poziții incorecte, încep să își lase amprenta asupra posturii, concentrării și chiar a stării generale de bine.
Dacă și copilul tău se confruntă cu dureri de spate, lipsă de focus sau o stare de disconfort în timpul temelor, poate fi momentul să îți îndrepți atenția către un scaun de birou pentru copii care oferă mai mult decât un simplu loc de stat.
Scaunul de birou pentru copii – un element important în spațiul de învățare modern
Un scaun de birou pentru copii, bine ales, poate transforma radical modul în care cel mic se raportează la timpul petrecut la birou. Este ușor să ignorăm acest detaliu aparent banal, dar designul și ergonomia scaunului pe care îl folosim zi de zi influențează în mod direct starea de spirit, energia și productivitatea. În special când vorbim de copii, care sunt într-o continuă dezvoltare, scaunele ergonomice capătă o importanță aparte.
Un scaun ergonomic corect construit nu înseamnă doar spătar reglabil și înălțime ajustabilă. Înseamnă materiale de calitate, care permit o bună circulație a aerului, brațe confortabile pentru sprijin și un design care susține coloana vertebrală în mod natural. Aceste scaune de birou sunt gândite pentru a se adapta corpului copilului tău, nu invers.
Scaune de birou pentru copii – design care susține performanța
Când vine vorba de învățare, fiecare detaliu din jurul copilului tău contează. Un scaun prost conceput îl poate face să se foiească încontinuu, să își piardă concentrarea și să resimtă oboseala mult mai repede. La polul opus se găsește un scaun de birou pentru copii proiectat inteligent care, prin caracteristicile sale, susține o postură sănătoasă, încurajează concentrarea și reduce disconfortul muscular. Acest confort subtil, dar constant, face diferența între un copil care se luptă cu lipsa de focus și unul care își duce temele la bun sfârșit cu ușurință.
Investiția într-un scaun ergonomic de calitate este un gest de grijă și responsabilitate. Este o alegere care reflectă un stil de viață sustenabil, atent la nevoile reale ale copilului tău. Un spațiu de studiu atent gândit nu trebuie să fie nici rece, nici plictisitor. Din contră, poate fi o oază de confort și rafinament, în care copilul să simtă că are locul lui, făcut exact pentru el.
Confortul nu este un moft, este o nevoie reală
Atunci când te gândești la un birou pentru camera copilului, nu te opri doar la culoarea mobilierului sau la forma lămpii. Gândește-te cât de mult timp va petrece acolo și cât de important este să îl susții cu un scaun care oferă stabilitate, libertate de mișcare și sprijin real pentru corp. Scaunele de birou pentru copii sunt o extensie a preocupării tale pentru educație, sănătate și bunăstare. Alege cu grijă, pentru că alegerea ta influențează zi de zi modul în care copilul tău învață, gândește și se dezvoltă.
Exclusiv
Agenda GPeC SUMMIT 26-27 Mai este publicată: 2 Masterclass-uri, 19 speakeri, Expo și content practic despre tot ce e important în E-Commerce și Digital Marketing
De 20 de ani, GPeC SUMMIT este considerată cea mai importantă serie de evenimente de E-Commerce și Digital Marketing din Europa Centrală și de Est. Ediția din această primăvară se va desfășura pe 26-27 Mai la BT Stup (26 Mai) și la Teatrul Național București (27 Mai) și reunește 19 speakeri internaționali și români și peste 700 de participanți C-Level din rândul celor mai importante companii din domeniu. Agenda evenimentului conținând întregul program, speakerii și subiectele abordate a fost publicată pe site-ul GPeC și poate fi consultată aici: https://www.gpec.ro/gpec-summit-mai/agenda/
Două sesiuni de Materclass alături de traineri internaționali
Pe 26 Mai au loc două Masterclass-uri în paralel, susținute de doi traineri internaționali cu vastă experiență în domeniu: Andy Crestodina și Els Aerts. Fiecare Masterclass durează 4 ore, iar evenimentul se desfășoară la BT Stup, în București:
- AI for Content Marketing & Lead Generation – Andy Crestodina, Top 3 Influenceri în Content Marketing la nivel global
- UX Research Done Right – Els Aerts, Expert în User Testing & Usability
Locurile sunt limitate la max. 20 de persoane pentru fiecare sesiune, iar prețul biletului de acces este de 159 EUR + TVA/persoană.
5 speakeri internaționali legendari în cadrul Conferinței GPeC și subiecte de maxim interes
Pe 27 Mai se desfășoară Conferința GPeC și GPeC Expo la Teatrul Național București care le aduc participanților 9 ore de conținut practic, precum și networking de calitate alături de peste 700 de participanți C-Level.
- Andy Crestodinaeste considerat de SEMrush unul din top 3 influenceri în Content Marketing din lume și autorul cărții Content Chemistry: The Illustrated Handbook for Content Marketing. El va vorbi la GPeC SUMMIT despre AI for better UX, copywriting and B2B lead generation;
- Mark Schaefereste considerat unul dintre cei mai buni autori, speakeri și consultanți de marketing la nivel global, scriind nu mai puțin de 10 cărți bestseller. Sesiunea lui din cadrul GPeC SUMMIT se intitulează How Humans Win in an AI Marketing World și este inspirată din ultima lui carte – Audacious – publicată anul acesta;
- Michael Kingeste unul dintre cei mai apreciați speakeri internaționali pe zona de SEO, Content Strategy și impactul A.I. generativ. Este CEO și fondatorul agenției de Performance Marketing iPullRank, iar în cartea sa, The Science of SEO, spulberă nenumărate mituri despre modul în care funcționează motoarele de căutare;
- Karl Giliseste Co-Fondatorul AGConsult și este inclus în Top 3 cei mai influenți Experți în Optimizarea Ratei de Conversie (CRO) din întreaga lume. Sesiunea lui se intitulează How not to suck at UX: 11 moments that changed the way I see UX and experimentation;
- Scott Brinkereste VP Platform Ecosystem la Hubspot și unul dintre pionierii industriei martech. În cadrul GPeC SUMMIT, Scott va vorbi despre Marketing in the Age of AI.
Unii dintre cei mai buni specialiști autohtoni
Alături de cei 5 speakeri internaționali, vor vorbi de pe scena GPeC SUMMIT unii dintre cei mai cunoscuți specialiști autohtoni precum: Irina Pencea (eMAG), Oana Dumitrescu (Google), Roxana Turquin (VISA), Cătălin Vlădescu (VTEX), Loredana Pipoș-Lupescu (Klarna), Dragoș Stanca (Edge Institute & BRAT), Tiberiu Dănețiu (Auchan), İrem Çağrı Yılandil (Trendyol), Cristi Movilă (OptiComm.AI), Dorin Boerescu (2Performant), Cristian Ignat (Canopy).
Conferință, Expo, și Networking Soirée cu elita Digital
În paralel cu Conferința GPeC din 27 Mai, se va desfășura GPeC Expo care reunește peste 25 de furnizori de servicii E-Commerce și Digital Marketing pentru a înlesni parteneriatele dintre aceștia și magazinele online aflate în căutarea de soluții pentru dezvoltarea afacerii.
În seara de 27 Mai, începând cu ora 18:10, invitații sunt așteptați la GPeC Networking Soirée – prilej de networking și socializare alături de reprezentanții C-Level ai celor mai importante companii din E-Commerce, Digital și Retail.
Înscrieri cu prețuri reduse până pe 16 Mai
Înscrierile sunt în desfășurare pe website-ul GPeC.ro, iar până pe 16 Mai prețurile biletelor sunt reduse semnificativ, acestea pornind de la doar 119 EUR + TVA / persoană. Detaliile și înscrierile la eveniment sunt disponibile pe website-ul GPeC: https://www.gpec.ro/gpec-summit-mai/
GPeC 2025 este o serie de evenimente fulfilled by eMAG
Gold Partner: FAN Courier
Supported by: Google
Silver Partner: VTEX
Recommended Payment Processor: NETOPIA Payments
Eveniment susținut de: Auchan, Banca Transilvania, Compari, cyber_Folks, Debonaire, DPD România, DWF, easySales, five elements digital, GTS, Innobyte, Klarna, Limitless Agency, MD Promo, MerchantPro, MTH Digital, Plăți.Online, Poșta Panduri, PTT Express, RTB House, Sinaps, VISA.
Parteneri Media Principali: Știrile PRO TV, VOYO
Partener Media Strategic: Ringier România
Official Radio: KISS FM
Official Hosting: HOSTERION
Afaceri
Cum Să Generezi Trafic Organic: Strategii și Sfaturi pentru Site-ul Tău

Traficul organic este esențial pentru succesul oricărui site. Spre deosebire de traficul plătit, acesta vine natural din motoarele de căutare și poate aduce vizitatori valoroși fără costuri suplimentare.
Dacă vrei să îți crești vizibilitatea, ai nevoie de o strategie solidă de generare trafic organic. În acest articol, vei descoperi cele mai eficiente metode pentru a atrage vizitatori fără a plăti pentru reclame.
1. Optimizare SEO pentru Vizibilitate Crescută
SEO este principalul factor care influențează traficul organic. Un site bine optimizat are mai multe șanse să apară în primele rezultate Google.
Pași esențiali pentru un SEO eficient:
- Cercetarea cuvintelor cheie – Folosește instrumente precum Google Keyword Planner pentru a găsi cele mai căutate expresii din domeniul tău.
- Optimizarea titlurilor și descrierilor – Fiecare pagină trebuie să aibă un titlu atractiv și o meta descriere convingătoare.
- Structură clară a conținutului – Folosește H1, H2 și H3 pentru a face articolele ușor de citit.
- Îmbunătățirea vitezei site-ului – Un site rapid oferă o experiență mai bună utilizatorilor și este favorizat de Google.
- Optimizarea pentru mobil – Asigură-te că site-ul tău este responsive și funcționează bine pe toate dispozitivele.
Prin implementarea acestor tehnici, vei crește șansele ca paginile tale să fie indexate corect și să atragă mai mulți vizitatori.
2. Crearea de Conținut Valoros și Relevanță pe Termen Lung
Motoarele de căutare favorizează conținutul original, detaliat și util pentru utilizatori.
Tipuri de conținut care atrag trafic organic:
- Articole de blog – Scrie ghiduri și articole informative care să răspundă întrebărilor publicului.
- Videoclipuri și tutoriale – YouTube este al doilea cel mai mare motor de căutare, iar clipurile video pot aduce trafic semnificativ.
- Infografice – Conținutul vizual este mai ușor de distribuit și poate genera backlink-uri naturale.
Conținutul evergreen (relevant pe termen lung) atrage constant vizitatori, fără a necesita actualizări frecvente.
3. Construirea unui Profil de Backlink-uri Puternic
Backlink-urile sunt linkuri primite de la alte site-uri și reprezintă un factor esențial în SEO.
Metode eficiente pentru a obține backlink-uri:
- Publicarea de guest posts pe bloguri din aceeași industrie.
- Crearea de conținut valoros pe care alții să dorească să-l distribuie.
- Parteneriate și colaborări cu influenceri din domeniu.
Cu cât ai mai multe linkuri de calitate, cu atât site-ul tău va fi perceput ca mai autoritar și va avea o poziție mai bună în Google.
Generarea de Trafic Organic Necesită Strategie și Răbdare
Creșterea traficului organic nu se întâmplă peste noapte. Este nevoie de efort constant pentru a optimiza site-ul, a crea conținut de calitate și a obține backlink-uri relevante.
Investește în aceste strategii și vei vedea cum site-ul tău începe să atragă mai mulți vizitatori fără costuri suplimentare!
-
Afaceri4 zile ago
Cele mai bune accesorii de pescuit – ce merită cu adevărat să pui în trusă?
-
Exclusiv5 zile ago
Copilul tău petrece mult timp la calculator? Iată de ce are nevoie de un scaun de birou
-
Uncategorized4 zile ago
TCL intră în forță în Black Friday la Altex – pentru prima dată cu oferte spectaculoase
-
Uncategorized3 zile ago
Mii de români sunt așteptați la Noaptea Muzeelor 2025
-
Viața în DoljO săptămână ago
Obligațiile legale și administrative pentru firmele din Bulgaria